تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

هر آنچه از کانتورینگ لب باید بدانید

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
هر آنچه از کانتورینگ لب باید بدانید

کانتورینگ لب باعث می‌شود تا لب‌ لعل شما ظاهری برجسته و جذاب به خود بگیرد. جالب است بدانید کانتورینگ لب از آنچه فکرش را بکنید ساده‌تر است. در این آموزش قصد داریم به صورت کاملا ساده و سریع روش کانتورینگ لب را با شما در میان بگذاریم.

لوازم آرایشی مورد نیاز:

  • بالم لب
  • خط لب (توصیه می‌کنیم خط لب انتخابی، چند درجه‌ای نسبت به رنگ طبیعی لب‌های شما تیره‌تر باشد.)
  • رژ رنگ لب (بهتر است رنگی روشن‌تر از رنگ لب‌های خود را انتخاب کنید.)
  • برس لب
  • هایلایتر
  • برق لب

مراحل کانتورینگ لب

۱. لب‌ها را لایه برداری کنید، این کار باعث می‌شود کانتورینگ نهایی لب، بی‌عیب و نقص به نظر برسد، سپس یک لایه بالم‌لب غیر روغنی بر روی لب‌ها بزنید.

۲. با استفاده از خط لبی که نسبت به رنگ طبیعی لب شما تیره‌تر است، به آرامی خط لب بکشید، برای این کار از قسمت گوشه داخلی لب شروع کرده و کار خود را در قسمت کمان لب با دقت تمام به اتمام برسانید.

سپس نوبت گوشه خارجی لب فرا می‌رسد، در این قسمت با همان خط لبی که از آن استفاده کردید گوشه بیرونی لب‌ را پر کنید، یک خط عمودی هم در محل وسط لب پایین خود اضافه کنید، ترسیم این خط باعث می‌شود تا لب حجم بیشتری بگیرد.

۳. با استفاده از برس لب، قسمت‌های باقیمانده را رنگ لب بزنید، در حین انجام این کار سعی کنید دو طیف رنگی را که بر روی لب استفاده کرد‌ه‌اید یکدست نمایید.

۴. در محل مرکز لب با استفاده از برق لب، نقطه‌های کوچکی ایجاد کنید؛ این کار باعث می‌شود لب‌ها ظاهری برجسته‌تر پیدا کنند. در نهایت نیز کمان لب را هایلایت کنید.

منبع: Makeup ۱ دیدگاه 4752بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار عالی ممنون از اینکه رنج زیاد میکشید تا مطالب خیلی خوب به دست ما میرسانید

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه