تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بالم لب دارای وازلین و خداحافظی با ترک لب برای همیشه

بالم لب دارای وازلین و خداحافظی با ترک لب برای همیشه

بالم لب، محصولی پرطرفدار با کاربردهای چشمگیر است. به لطف بالم لب، خشکی لب از بین می‌رود و حالتی نرم و مخملی پیدا می‌کند. محبوبیت بالم لب باعث شده تا سلاطین دنیای آرایش و زیبایی، بالم‌های لب مختلفی را با اثربخشی‌های متفاوت، روانه بازار کنند. بالم لب، رطوبت لازم را برای لب‌ فراهم می‌کند و جلوه‌ای زیبا و درخشان به آن می‌دهد. بالم لب به اندازه‌ای در ازبین‌بردن خشکی لب کاربرد دارد که در کنار بانوان، آقایان هم از آن استفاده می‌کنند. بالم لب نیز همانند دیگر محصولات آرایش و رسیدگی به پوست، ویژگی‌های مختلفی دارد. به همین دلیل در این مطلب با هم فایده‌های بالم لب را بررسی می‌کنیم تا با خیال‌راحت برای خرید بالم لب اقدام کنید.

بالم لب وازلین ویژگی‌های خاصی نسبت به دیگر بالم‌ها دارد

بالم لب وازلین ویژگی‌های خاصی نسبت به دیگر بالم‌ها دارد

همان‌‌‌گونه که می‌دانید، وازلین، برند تجاری بسیار معروفی است که تاریخچه تأسیس آن به حدود ۱۵۰ سال پیش باز می‌گردد. تخصص اصلی این برند، ساخت ماده‌ای با نام ژله پترولیوم (Petroleum Jelly) است. این ماده با مخلوطی از هیدروکربن‌های سنگین ساخته شده است. ژله پترولیوم را در دنیای محصولات آرایش و رسیدگی به پوست با نام وازلین می‌شناسیم. وازلین فایده‌های بی‌شماری دارد که مهم‌ترین‌ آن‌ها، آبرسانی پوست است. به همین دلیل از آنجایی که با برندی صاحب‌نام در تولید محصولات آبرسان روبه‌رو هستیم، ناگفته پیداست که بالم لب دارای وازلین، ویژگی‌های خاصی نسبت به دیگر بالم‌ها دارد.

این بالم با فرمول مخصوصی ساخته شده که در آن ۱۰۰درصد ژله پترولیوم خالص وجود دارد. جالب است بدانید ژله پترولیوم دارای ترکیباتی است که جلوی ازبین‌رفتن رطوبت پوست را می‌گیرد؛ در نتیجه بالم لب وازلین، با حفظ رطوبت در پوست، آن را کاملاً‌ آبرسانی می‌کند. همان‌گونه که می‌دانید، لبی که خشک‌ است و آبرسانی نشده، پوسته‌پوسته می‌شود. به لطف ترکیباتی که در بالم لب دارای وازلین وجود دارد، این محصول نوشداروی لب‌های خشک و پوسته‌پوسته به حساب می‌آید.

بالم لب دارای وازلین، لب را درخشان و جذاب می‌کند

Provides shine sans grease

‌کسی را سراغ نداریم از لب‌ درخشان و زیبا بدش بیاید. با این حال درخشان‌کردن لب کار چندان ساده‌ای نیست. بسیاری از بالم‌های لب، بیش‌از‌حد چرب هستند؛ در نتیجه به‌ جای درخشان‌کردن لب، پوست آن را چرب و نازیبا می‌کنند. اینجاست که بالم لب وازلین، پوست لب را بیش‌از‌حد چرب نمی‌کند و جلوه‌ای درخشان و جذاب به آن می‌دهد. این بالم ترکیبات سنگینی ندارد؛ پس به‌راحتی می‌توانید در طول روز بدون نگرانی برای چرب‌ و براق‌شدن لب، از آن برای آبرسانی و زیبایی لب‌های خود کمک بگیرید.

بالم لب بسته‌بندی زیبا و کوچکی دارد

بالم لب وازلین بسته‌بندی زیبا و کوچکی دارد

این روزها کیف‌های لوازم آرایش کوچک حسابی مُد شده است. به همین دلیل بالم لب با بسته‌بندی زیبا و کوچکی که دارد، در هر کیفی جا می‌شود. از طرف دیگر با توجه به اینکه بالم لب دارای وازلین برای آقایان نیز کاربرد دارد. این بالم لب جای زیادی در بین لوازم رسیدگی به پوست مردانه نمی‌گیرد. به لطف این شرایط، بالم لب همیشه در دسترس شماست.

بالم لب دارای وازلین در انواع مختلفی روانه بازار شده است

بالم لب وازلین در انواع مختلفی روانه بازار شده است

برندهای مختلف بالم لب را در چندین مدل با کاربردهای متفاوت در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. به همین دلیل می‌توانید بسته به شرایط پوست لب خود، بالم لب با اسانس کره کاکائو، آلوئه ورا و وازلین اورجینال را خریداری کنید.

بالم لب وازلین، محصولی خوش‌قیمت در بین رقباست

بالم لب وازلین، محصولی خوش‌قیمت در بین رقباست

تجربه ثابت کرده بالم لب در کنار کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی هم دارند. با این توضیح می‌توانید با صرف مقدار کمی هزینه، لب‌های خود را از ترک و خشک نجات دهید.

سخن پایانی

بالم لب دارای وازلین، نوشداروی لب‌های خشک و ترک‌خرده است. این بالم لب در کنار آبرسانی، جاذبه‌ای درخشان و زیبا برای لب ایجاد می‌کند. به لطف این شرایط، بالم لب وازلین به محصولی پرطرفدار در بین آقایان و بانوان تبدیل شده است. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی در انتخاب بهترین بالم لب دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان اردمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 1787بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>