تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روشن کردن پوست با بهترین ماسک های ضد لک صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
روشن کردن پوست با بهترین ماسک های ضد لک صورت

استفاده از بهترین ماسک صورت ضد لک یکی از روش های روشن کردن پوست است. البته روش های دیگری نیز برای رسیدن به این هدف وجود دارد که هر کدام معایب و محاسن خاص خود را دارند. نکته‌ای که قبل از ورود به بحث لازم است مطرح شود این است که قبل از استفاده از هر شیوه‌ای باید علت تیرگی و ناهماهنگی رنگ پوست خود را بدانید تا بتوانید بهترین روش را برای بهبود آن به کار بگیرید. نکته دیگر نیز آنکه برای یکدست کردن رنگ پوست خود باید صبور باشید تا به مرور زمان به نتایج دل‌خواه خود برسید. با این مقدمه در ادامه شما را با روش های روشن کردن پوست با بهترین ماسک های ضد لک صورت آشنا می‌کنیم.

علت تیرگی پوست

علت تیرگی پوست صورت

همان طور که گفتیم قبل از اینکه از بخواهیم به موضوع روشن کردن پوست با بهترین ماسک صورت یا هر محصول مراقبتی و درمانی دیگری بپردازیم، بهتر است با علت تیرگی پوست‌ آشنا شوید. دلایل مختلف و متنوعی برای ایجاد لکه یا لکه های پوستی یا تیرگی و کدرشدن پوست وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌آوریم. افزایش سن، قرارگرفتن زیر نور خورشید برای مدت طولانی، افزایش تولید ملانین در پوست به علت اختلالات ژنتیکی یا هورمونی، استرس، بارداری، استفاده بیش از حد از لوازم آرایش، کم آبی بدن، قرارگرفتن در محیط بسیار سرد یا در معرض بادهای سرد و خشک، استفاده از محصولات دخانی مانند سیگار یا قلیان، سوء تغذیه، آلودگی هوا و غیره همه از دلایل تیرگی پوست شناخته می‌شوند.

برخی از عوامل فوق به ترک موقعیت یا رفتار، اصلاح سبک زندگی و برخی دیگر به شناسایی دقیق و درمان نیاز دارند. برای مثال با ترک دخانیات یا انجام ورزش و تمرین آرامش، می‌توان بخشی از این علت‌ها را حذف کرد. داشتن تغذیه صحیح سرشار از انواع میوه و سبزیجات تازه به طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می‌کند. اگر تیرگی پوست به دلیل بارداری اتفاق بیفتد، کافی است صبر کنید تا پس از مدتی به‌خودی خود برطرف شود. اما در این بین برخی از اختلالات به علت تغییرات هورمونی است که باید پزشک متخصص غدد شناسایی کرده و به درمان آن بپردازد.

روشن کردن پوست با بهترین ماسک صورت

یکی از راه‌های ازبین‌بردن تیرگی و در نتیجه شفاف و روشن کردن پوست، استفاده از انواع ماسک‌ های صورت است. در ادامه شما را با چند ماسک صورت روشن کننده و ضد لک آشنا می‌کنیم.

نکته: برای اثربخشی بیشتر هر نوع ماسک بهتر است ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و از هر گونه آلودگی پاک کنید. بخور آب گرم قبل از استفاده از ماسک نیز کمک می‌کند منافذ پوست باز شده و مواد مغذی را بهتر از قبل به خود جذب کند.

  • ماسک روشن کننده صورت سینره

ماسک سینره برای روشن کردن پوست

همان طور که گفتیم کم آبی و آلودگی‌های محیطی باعث می‌شود بدن به میران کافی اکسیژن جذب نکند و همین عامل باعث تیرگی پوست شود. شرکت سینره با علم به این موضوع به تولید «ماسک روشن کننده صورت» پرداخته است. در ساختار این ماسک، ترکیباتی وجود دارد که به اکسیژن‌رسانی پوست کمک کرده و با افزایش سوخت و ساز پوست و دفع مواد زاید سلول‌های آن، به مرور زمان باعث شادابی و نشاط  پوست می‌شود. به افرادی که در محیط‌ها و شهرهای پرجمعیت و آلوده زندگی می‌کنند توصیه می‌کنیم برای روشن کردن پوست با بهترین ماسک صورت، این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند.

روش مصرف

مقدار کافی از ماسک را روی صورت و گردن خود ماساژ دهید. دقت داشته باشید که به لب و چشم شما نزدیک نشود. بعد از حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک برای ۲ تا ۳ بار در هفته پیشنهاد می‌شود.

  • ماسک روشن کننده و ضد لک شب اسکین کد

ماسک اسکین کد برای روشن کردن پوست صورت و گردن

یکی دیگر از دلایل تیرگی پوست که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، کم آبی بدن است. برای رفع این موضوع تغذیه سالم در طول روز و آبرسانی پوست در طول شب را به شما توصیه می‌کنیم. مواد مغذی سالم شامل انواع میوه و سبزی تازه به شادابی پوست کمک شایانی می‌کنند. برای تسریع در این اتفاق «ماسک روشن کننده و ضد لک شب اسکین کد» گزینه بسیار خوبی برای آبرسانی و روشن کردن پوست است. عصاره جلبک قرمز در این محصول به کمک سایر ترکیبات مفید و مؤثر موجود در آن به حفظ تعادل رطوبت در پوست و ذخیره چربی لازم در آن می‌پردازد. این امر باعث ترمیم، بازسازی و تسکین پوست می‌شود. این ترکیبات مفید علاوه بر شفاف کردن پوست صورت و گردن، ضد التهاب بوده و از آسیب‌های ناشی از پرتو فرابنفش جلوگیری می‌کنند.

روش مصرف

برای استفاده از این محصول کافی است هر شب مقداری از آن را روی پوست خود ماساژ داده و اجازه دهید تا صبح روی آن باقی بماند.

  • ماسک صورت آنزیمی آناناس فریمن

روشن کردن پوست با ماسک صورت فریمن

یکی دیگر از عوامل مؤثر در تیرگی پوست خستگی فرد است. استرس و پریشانی در افراد باعث می‌شود رادیکال آزاد بیشتری در بدن تولید شود و همین موضوع باعث گرفتگی رنگ چهره می‌شود. برای داشتن یک عصر دلپذیر بعد از یک روز کاری سخت «ماسک صورت آنزیمی آناناس فریمن» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ترکیبی از روغن پوست لیمو و روغن درخت چای به همراه میوه‌های مفیدی همچون انبه، آناناس و پاپایا یک محصول عالی، منحصربه‌فرد و سرشار از آنتی‌اکسیدان تولید کرده است که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌رود. حذف سلول‌های مرده، به مرور پوست را روشن‌تر کرده و خاصیت ارتجاعی ماسک کمک می‌کند چروک‌ های ریز پوست بعد از مدتی حذف شوند. با این توضیح برای روشن کردن پوست با بهترین ماسک می‌توان به این محصول اعتماد کرد.

روش مصرف

مقداری از ماسک را روی پوست صورت و گردن خود بمالید. ۱۰ دقیقه صبر کنید. پوست را با آب ولرم بشویید و با حوله تمیز خشک کنید.

  • ماسک روشن کننده صورت ملانو وست پرودرما

ماسک روشن کننده پرودرما

تجمع ملانین باعث ایجاد لکه‌ های قهوه ‌ای ریز و درشت روی سطح پوست می‌شود. یکی از ترکیباتی که از این اتفاق جلوگیری می‌کند شیرین بیان است.  عصاره شیرین بیان حاوی گلابریدین بوده و فعالیت آنزیم تیروزیناز جلوگیری می‌کند. به این ترتیب تولید ملانین کاهش پیدا کرده و لکه های پوستی از بین می‌روند. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی، التیام بخشی و مرطوب کنندگی این گیاه سبب حفظ رطوبت ضروری پوست و بهبود ساختار آن می‌شود. این‌ها همه بخشی از ویژگی‌های «ماسک روشن کننده صورت ملانو وست پرودرما» به عنوان بهترین ماسک صورت ایرانی برای ازبین‌بردن لکه های پوست به شمار می‌رود.

روش مصرف

هفته‌ای ۲ تا ۳ مرتبه، مقداری از ماسک پرودرما را روی پوست صورت و گردن خود ماساژ داده و پس از حدود ۱۰ دقیقه آبکشی کنید. برای گرفتن نتیجه بیشتر می‌توانید قبل از استفاده از ماسک، صورت را با پن شست‌وشوی پرودرما به مدت ۲ دقیقه بشویید.

  • ماسک روشن کننده و ضد لک نلا

ماسک روشن کننده نلا

ویتامین سی یکی از مهم‌ترین ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی است که به روشن کردن پوست کمک شایانی می‌کند. اهمیت ویتامین سی تا جایی است که در بهترین ماسک صورت ضد لک، بهترین کرم دور چشم و کرم ضد لک عالی حتماً مقادیر متفاوتی از آن وجود دارد. از جمله این محصولات «ماسک روشن کننده و ضد لک نلا» است. این ماسک بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی تولید شده و با ترکیبات اثربخش خود پوست را تغذیه می‌کند. همچنین ضمن از بین بردن لکه های پوستی، باعث استحکام بیشتر پوست می‌شود.

روش مصرف

محتویات داخل پاکت را با ۱ قاشق آب سرد خمیر کنید. ۵ دقیقه به خمیر استراحت دهید، سپس به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید. از زدن ماسک اطراف لب و چشم خود بپرهیزید.

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین ماسک صورت برای روشن کردن پوست صورت و گردن آشنا شدید. برای خرید انواع ماسک صورت، فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید با درج پرسش یا دیدگاه خود در بخش نظرات، از مشاوره کارشناسان پوست و زیبایی مجموعه نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌ها 8333بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه