تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با رعایت این ۵ ترفند، قد بلند و قامتی رعنا داشته باشید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
با رعایت این ۵ ترفند، قد بلند و قامتی رعنا داشته باشید

با این واقعیت باید روبرو شد که قد بلند و رعنا چیزی نیست که کسی از آن بدش بیاید، اما قد تمامی افراد به یک اندازه بلند نیست و افرادی هستند که تمایل دارند قد آنها بلند‌تر نشان داده شود.

اگر شما هم جزو این افراد هستید، خبر خوشی برای شما داریم؛ چرا که با رعایت نکاتی که به آنها اشاره خواهیم کرد، قد و قامتی بلند و رعنا را در ذهن دیگران تداعی خواهید کرد.

برای این‌که قد بلند به نظر بیایید از خیاط خود کمک بگیرید

شلوار بلند قد را کوتاه نشان میدهد.اگر شلوار شما مناسب قد و قواره‌ای که دارید نباشد و شلواری بیش از اندازه بلند به پا کرده باشید، بدون شک کوتاه‌‌تر به نظر خواهید آمد.

این‌جاست که یک خیاط چیره‌دست با اندازه‌گیری درستِ پاچه شلوار، می‌تواند کاری کند تا قد شما در ذهن سایرین بلندتر تداعی شود. پیدا کردن خیاط کاربلد و ماهر، کار سختی است و پیشنهاد می‌کنیم از افراد خوش‌لباسی که در اطراف خود می‌شناسید، سراغ خیاط خوب و ماهر را بگیرید. جالب است بدانید هنرپیشه‌های تراز اولی هستند که قد و قامتی بلند و رشید ندارند، اما خیاط آن‌ها کاری می‌کند تا قدشان بلندتر به نظر برسد.

طرح‌های روی لباس، تاثیر زیادی بر بلند‌تر جلوه دادن قد افراد دارد

طرح‌های روی لباس، تاثیر زیادی بر بلند‌تر جلوه دادن قد افراد داردبر کسی پوشیده نیست که خط‌های عمودی بر روی پیراهن باعث می‌شود تا بدن کشیده‌تر نشان داده شود، با این حساب اگر از پیراهن‌هایی با طراح‌های راه‌راه خوشتان می‌آید، سعی کنید خط‌های منقوش بر روی پیراهن، نزدیک به هم و باریک باشد.

استفاده از پارچه‌هایی که نوارهای متقاطع و شطرنجی با فاصله زیاد دارند، باعث کوتاه‌تر دیده شدن فرد می‌شود.

با این حساب برای این‌که ظاهری بلندتر داشته باشید، سعی کنید پارچه‌هایی با خط‌های نزدیک به‌ هم یا نقطه‌دار انتخاب کنید.

کفش، تاثیر زیادی در بلندتر جلوه‌ دادن قامت فرد دارد

کفش، تاثیر زیادی در بلندتر جلوه‌ دادن قامت فرد داردقسمت جلوی کفش نباید پهن باشد، کفشی که پنجه پهن دارد به تداعی کردن قد کوتاه فرد در ذهن کمک می‌کند.

از طرف دیگر، پنجه گِرد؟ در کفش، به تداعی کردن ظاهری لاغر و کشیده کمک می‌کند.

کفش‌های مجلسی مردانه شیک و زیبایی در بازار وجود دارند که استفاده از آنها باعث بلند‌تر نشان دادن قد و قامت فرد می‌شود. بنابراین اگر شما هم تمایل دارید خود را قد بلند جلوه دهید، در انتخاب کفش‌ دقت کنید.

اصلِ «یک‌رنگی» را در لباس‌های خود رعایت کنید

اصل یک‌رنگی را در لباس‌های خود رعایت کنیداگر رنگ شلوار و پیراهن شما یکی باشد، باعث می‌شود ظاهری کشیده و بلند‌تر داشته باشید.

برای نمونه، پیشنهاد می‌کنیم رنگ آبی کاربنی را برای تمامی لباس‌‌های خود انتخاب کنید.

حضور یک رنگ تیره و سنگین مثل مشکی، زغال‌سنگی، سرمه‌ای و رنگ‌های این چنینی در سرتاپای لباس‌های شما باعث می‌شود ظاهری شیک داشته باشید و از طرف دیگر، قد شما نیز در ذهن سایرین، بلندتر به نظر می‌آید.

یقه باریک کت، قد شما را بلندتر نشان می‌دهد

یقه باریک کت، قد شما را بلندتر نشان می‌دهداگر سایز ژاکت یا کت شما حدود ۴۰ یا کمتر است، یقه این لباس باید حدود ۵ سانتیمتر باشد. پالتو، کت یا ژاکتی که یقه باریک دارد، نه تنها به بلند‌تر نشان دادن قدِ شما کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا شانه‌ها نیز پهن‌تر به چشم بیایند.

بدون شک اگر این نکات را در انتخاب لباس‌های خود در نظر بگیرید، قد شما در نظر دیگران بلند‌تر جلوه خواهد کرد. اگر شما هم ترفندی را برای جلوه دادن قامتی رعنا در ذهن دارید، آن‌را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالعه مقالات زیر که پیشتر از این در همین رابطه منتشر شده‌اند را به شما آقایان شیک‌پوش پیشنهاد می‌کنیم:

منبع: Menshealth دیدگاه‌ها 7881بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>