تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

مهمترین ترکیبات موجود در بهترین ماسک صورت برای درمان خشکی پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
مهمترین ترکیبات موجود در بهترین ماسک صورت برای درمان خشکی پوست

خرید بهترین ماسک صورت برای درمان خشکی پوست ممکن است در نگاه اول ساده‌ به نظر برسد، اما با توجه به تنوع محصول در بازار تشخیص این کار آنقدرها هم آسان نیست. از آنجایی که عارضه خشکی پوست تهدیدی برای سلامت و زیبایی پوست است و رطوبت حرف اول را در درمان این عارضه می‌زند، بهتر است سراغ خرید بهترین ماسک آبرسان بروید. با این حساب در ادامه به بررسی مهمترین ترکیبات ماسک آبرسان صورت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ترکیبات مهم در ماسک آبرسان صورت

حتماً با عوارض خشکی پوست آشنا هستید. خارش، سوزش، ایجاد چین و چروک روی پوست و همچنین پیری زودرس از جمله رایج‌ترینِ این عوارض‌اند. دوای درد افرادی که پوست خشک یا دهیدراته دارند، آبرسانی است. این افراد باید با هر روشی که می‌توانند پوست را از داخل و خارج آبرسانی یا هیدراته کنند. دقت داشته باشید که پوست خشک برای شاداب شدن باید به مقدار کافی رطوبت و چربی را از طریق ماسک دریافت کند. در نتیجه اگر شما هم به‌دنبال خرید بهترین ماسک صورت آبرسان هستید، باید به ترکیبات آن توجه کنید؛ چراکه ترکیبات یک ماسک، تعیین‌کننده‌ی کاربرد آن هستند. از جمله مهمترین ترکیبات ماسک صورت آبرسان عبارت‌اند از:

۱. گلیسیرین

گلیسیرین یکی از مهمترین ترکیبات ماسک صورت به شمار می‌رود.در میان تمام ترکیباتی که خاصیت آبرسانی دارند، گلیسیرین ماده‌ای بسیار شناخته‌شده به حساب می‌‌آید. افرادی که به‌‌دنبال خرید ماسک آبرسان صورت هستند، بهتر است حتماً سراغ ماسک‌ صورت دارای گلیسیرین بروند. این ماده نه‌تنها پوست را آبرسانی می‌کند، بلکه با جذب رطوبت محیط، مانع از خشک شدن مقطعی پوست می‌شود. پس گلیسیرین یکی از مهمترین ترکیبان ماسک صورت بوده که بعد از استفاده از آن، در بازه‌ی زمانی طولانی‌مدت پوست مرطوب و شاداب می‌ماند.

۲. اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک از جمله مهمترین ترکیبات ماسک صورت در درمان خشکی پوست است.به‌لحاظ علمی اسید هیالورونیک مولکولی است که قسمتی از آن با ترکیبات شکر ساخته شده است. این ماده عملکرد بسیار خوبی در حفظ رطوبت داشته و لایه محافظ پوست را تقویت می‌کند تا از این طریق پوست همیشه شاداب و مرطوب باشد. در نتیجه می‌توان گفت زمانی یک ماسک را به‌عنوان بهترین ماسک صورت برای درمان خشکی می‌شناسیم که دارای اسید هیالورونیک باشد. این ماده خاصیت التیام و بازسازی پوست دارد و نه‌تنها خشکی پوست را عمیقاً درمان می‌کند، بلکه با قوام دادن به پوست، چین و چروک ها را نیز کاهش می‌دهد و چهره شما را از همیشه جوان‌تر می‌کند. پس این ماده را می‌توان جزو مهمترین ترکیبات ماسک آبرسان صورت دانست.

۳. سرامید

وجود سرامید در ماسک برای درمان خشکی پوست مؤثر است.سرامید نقش مولکول‌های چربی را در پوست ایفا کرده و سلول‌ها را در کنار هم حفظ می‌کند تا قوام پوست حفظ شود. سرامید خاصیت جذب رطوبت داشته و پوست را تا حد بسیاری شاداب نگه می‌دارد. افزایش سن، میزان سرامید موجود در پوست را کاهش می‌دهد و استفاده از ماسک صورت دارای سرامید، درصد زیادی از کمبود این ماده را در پوست جبران می‌کند. اثربخشی سرامید به اندازه‌ای است که نه‌تنها در بهترین ماسک صورت، بلکه در کرم ها و دیگر محصولات مراقبت از پوست نیز شاهد حضور این ماده هستیم. پس سرامید نیز جزو مهمترین ترکیبات ماسک صورت است.

۴. پیرولیدون کربوکسیلیک اسید

اسید پیرولیدون کربوکسیلیک از جمله مهمترین ترکیبات ماسک صورت است.این ماده که با اختصار با نام PCA نیز شناخته می‌شود، در‌ واقع نوعی آمینو اسید است که خاصیت جذب و نگهداری رطوبت دارد. پیرولیدون کربوکسیلیک اسید در حالت طبیعی در پوست وجود دارد و حضور آن در بهترین ماسک صورت، آبرسانی پوست را تضمین می‌کند. پس می‌توان گفت PCA از جمله‌ی مهمترین ترکیبات ماسک صورت برای درمان خشکی پوست است.

۵. آنتی‌ اکسیدان ها

آنتی‌ اکسیدان هایکی از مهمترین ترکیبات ماسک صورت برای درمان خشکی پوست، همین آنتی اکسیدان ها هستند. اشعه های مضر نور خورشید دشمن شماره یک پوست به حساب می‌آیند. عدم مراقبت از پوست در برابر این اشعه ها، خشکی و در نتیجه چین و چروک پوست را در پی دارد. در کنار استفاده از ضد آفتاب ها، باید از بهترین ماسک صورت آبرسان حاوی آنتی اکسیدان نیز بهره گرفت. ترکیباتی مانند بتاکاروتن (beta-carotene)، لیکوپن (lycopene)، ویتامین C و E را می‌توان به عنوان آنتی اکسیدان هایی نام برد که حضور آن‌ها در ماسک صورت، خاطر شما را از خشکی پوست و رادیکال‌های آزاد جمع می‌کند.

نتیجه گیری

خرید اینترنتی ماسک صورت از اردمیخرید بهترین ماسک صورت برای درمان خشکی پوست کار چندان سختی نیست؛ به‌شرط آنکه به مهمترین ترکیبات ماسک صورت آبرسان توجه کنید. برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی انواع ماسک صورت چند کاره و کاربرد آن‌ها بزنید. با این حساب امیدواریم با توضیحاتی که دادیم راحت‌تر از همیشه برای خرید ماسک آبرسان صورت اقدام کنید. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اردمی، با عرضه انواع ماسک از برندهای معتبری همچون فریمن، پایوت، بایودرما، سواسکین، مورَد، نوکس و … امکان خریدی مطمئن را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است.

منبع: Garnierusa دیدگاه‌ها 6600بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه