تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بررسی دلایل بروز لکه های پوستی و بهترین راه درمان آن ها

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بررسی دلایل بروز لکه های پوستی و بهترین راه درمان آن ها

خیلی از ما معمولاً با مشاهده اولین لکه های پوستی به فکر خرید یک کرم ضد لک عالی و باکیفیت می‌افتیم، غافل از اینکه ابتدا باید بدانیم این لکه ها چرا ایجاد می‌شود و با آگاهی کامل از دلایل بروز لکه های پوستی تیره به فکر خرید یک کرم ضد لک عالی باشیم. بر همین مبنا قصد داریم در ادامه شما را در جریان تمام چیزهایی که از دلایل بروز لکه های پوستی و درمان آن‌ها می‌دانیم قرار دهیم. مطمئن هستیم به لطف این اطلاعات راحت‌تر از همیشه بهترین کرم ضد لک موجود در بازار را خریداری خواهید کرد.

گاهی التهاب های پوستی باعث بروز لکه های پوستی می شوند

التهاب ها یکی از دلایل بروز لکه های پوستی است.تجمع‌ رنگدانه ها در زیر پوست یکی از دلایل بروز لکه های پوستی قهوه ای یا تیره به شمار می‌رود. التهاب‌ های پوستی گاهی اوقات تجمع رنگدانه ها را به دنبال دارند. این التهاب ها ممکن است به دلیل جوش یا زخم های پوست باشد. پس از ایجاد جوش یا زخم، فرایند درمان زخم، رنگدانه ها را در زیر پوست جمع می‌کند و لکه های قهوه ای یا تیره را شاهد هستیم که به این راحتی‌ها از بین نمی‌روند و حتماً باید با خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیت، این لکه ها را ناپدید کنیم.

بروز لکه های پوستی هیچ ربطی به رنگ پوست ندارد

ایجاد لکه ها هیچ ربطی به رنگ پوست نداردباور نادرستی در حوزه‌ی پوست و زیبایی وجود دارد که بر اساس آن، تنها افرادی که پوستی تیره تر دارند، لکه های پوستی را تجربه می‌کنند. برای شما گفتیم که تجمع رنگدانه ها در زیر پوست یکی از دلایل بروز لکه های پوستی می‌باشد. از آنجایی که پوست های تیره، رنگدانه های بیشتری دارند، احتمال بروز لکه های پوستی قهوه ای و تیره در این پوست ها بیشتر است؛ اما فراموش نکنید که مصرف بعضی از داروها در افزایش احتمال لکه های پوستی تأثیر دارد و از این لحاظ می‌توان گفت تمام افراد با پوست های تیره و روشن در معرض خطر لکه های پوستی قرار دارند.

لکه های پوستی در انواع مختلفی وجود دارند

لکه های پوست در انواع مختلفی وجود دارندلکه های پوستی را در انواع مختلفی شاهد هستیم و بعضی از آن‌ها وخامت بیشتری دارند. به همین دلیل هم در حین خرید کرم ضد لک باید ابعاد و رنگ لکه های پوستی که با آن‌ها روبرو هستیم را در نظر داشته باشیم و بهترین کرم ضد لک را با توجه به شدت لکه های پوستی خود خریداری کنیم. تجربه نشان داده است لکه های تیره ای که در اثر زخم‌های سطحی ایجاد شده‌اند با یک کرم ضد لک عالی از بین‌ می‌روند؛ اما لکه های تیره ای که بر اثر زخم‌های عمیق‌تری مانند جوش ها ایجاد شده‌اند را بهتر است با پرتوهای لیزر از بین ببرید.

لایه برداری راه خوبی برای جلوگیری از بروز لکه های پوستی است

لایه‌ برداری پوست جلوی ایجاد لکه‌ها را می‌گیردمنظور از لایه برداری،‌ فرایندی است که با کمک آن سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می‌کنیم تا شرایط برای تولید سلول‌های تازه مهیا شود. انجام این فرایند جلوی تیره‌تر شدن لکه های پوستی را می‌گیرد. در نتیجه اگر زندگی و شغل شما به گونه‌ای است که مدت زیادی از روز در زیر نور خورشید حضور دارید، یا التهاب های پوستی خوش‌خیمی را تجربه می‌کنید، لایه برداری پوست اثربخشی مفیدی در جلوگیری از بروز لکه های پوستی و وخیم‌تر شدن آن‌ها ایفا می‌کند.

نور صفحه نمایش کامپیوتر احتمال بروز لکه های پوستی را افزایش می دهد

نور صفحه‌نمایش کامپیوتر از دلایل بروز لکه های پوستی است.یکی دیگر از دلایل بروز لکه های پوستی نور صفحه‌نمایش کامپیوتر است. افرادی که ساعت‌ها پشت کامپیوتر می‌نشینند و پوست آن‌ها در معرض نور صفحه‌نمایش قرار دارد، ممکن است پس از مدتی شاهد بروز لکه های تیره روی پوست خود باشند. قضیه به این صورت است که پرتوهای ساطع‌شده از صفحه‌نمایش باعث تغییر رنگ پوست می‌شود و رنگدانه ها را زیر پوست جمع می‌کند. به این ترتیب تا جایی که امکان‌ دارد تعامل خود را با کامپیوتر کاهش دهید و در ساعت‌های کوتاه‌تری در طول روز پشت آن بنشینید. اگر هم شاغل هستید و مجبورید ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار کنید، بهتر است به فکر خرید کرم ضد لک عالی موجود در بازار بیفتید و به لکه ها اجازه ندهید ظاهری نازیبا برای پوست شما ایجاد کنند.

به فکر خرید یک کرم ضد لک خوب باشید

به فکر خرید بهترین کرم ضد لک باشیددر فصل‌های سرد سال، شاهد قرمزی و پوسته‌پوسته ‌شدن پوست هستیم. در چنین شرایطی لکه های پوستی نیز وخیم‌تر می‌شوند و کاری از دست کرم ضد لک معمولی بر نمی‌آید و بهتر است به فکر خرید بهترین کرم ضد لک باشید. این کرم باید ترکیباتی برای حفظ رطوبت داخل پوست داشته باشد و قبل از وخیم‌تر شدن لکه های پوستی، آن‌ها را کاملاً از بین ببرد. برندهای معتبری مانند اچ سی، فارماسریز، آیسیس فارما، ساسکین، میس اِدن، اریکه، فیلورگا و … بهترین محصولات ضد لک را تولید و روانه بازار کرده‌اند.

امیدواریم اطلاعاتی که از دلایل بروز لکه های پوستی و درمان آن‌ها مطرح کردیم، به شما کمک کند تا برای همیشه از شر لکه های پوستی راحت شوید. با این حساب اگر به فکر خرید یک کرم ضد لک عالی افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و از میان محصولاتی که امتحانشان را پس‌ داده‌اند، بهترین کرم ضد لک را خریداری نمایید. در این بین پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی «کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما» را از دست ندهید.

منبع: ‌Bebeautiful دیدگاه‌ها 5069بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه