تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

هیدرا فشیال چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
هیدرا فشیال چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

روتین‌های مراقبتی و زیبایی پیشرفت‌های جالب توجهی داشته‌اند. در گذشته ماسک‌های خانگی یا خوراکی‌های خاص مسئول زیبایی بودند؛ اما امروزه داستان متفاوت شده است. کافی است سری به سالن‌های زیبایی بزنید و درخواست خدمات مراقبتی یا هر خدمات دیگری را داشته باشید. این موقع است که با لیست بلندی از اسامی جدید و گاهی عجیب مواجه می‌شوید. در میان این اسامی حتماً چشمتان به هیدرا فشیال می‌خورد. شاید برایتان سؤال شود که هیدرا فشیال چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟ هیدرا فشیال روش ساده و شبیه به فشیال‌های معمولی است. این روش سه مرحله دارد و شامل پاکسازی عمیق، لایه‌برداری و آبرسانی می‌شود؛ اما در مقایسه با فشیال معمولی نتایج بهتری دارد. هیدرا فشیال برای اکثر افراد مفید است چه عروسی شما نزدیک باشد و دنبال راهی برای داشتن پوستی درخشان باشید، چه فردی باشید که می‌خواهد از شر پوست کدر خلاص شود. هر سؤالی که درباره هیدرا فشیال در سر دارید را پاسخ می‌دهیم؛ پس همراه ما باشید.

هیدرا فشیال چیست؟

هیدرا فشیال چیست

HydraFacial روشی برای درمان یا مراقبت از پوست است. این روش غیرتهاجمی است؛ یعنی شامل هیچ نوع جراحی مانند جراحی پلاستیک نمی‌شود. نام دیگر این روش هیدرادرم ابریژن است. چراکه در مراحل آن روش‌های لایه‌برداری مانند میکرودرم ابریژن همراه با سرم‌های آبرسان استفاده می‌شود. هیدرا فشیال انواع متفاوتی دارد که دو نوع آن محبوبیت بیشتری دارند. این دو روش محبوب شامل درمان با تزریق‌کننده جت پیل و فشیال 5 مرحله‌ای با استفاده از لایه‌برداری و اسید هیالورونیک است.

در هیدرا جت فشیال نوعی جت آبی وجود دارد که با فشار آلودگی‌ها را از منافذ بیرون می‌کشد و پس پوستتان را عمیق پاک می‌کند. هیدرافشیال با کمک مکش به تمیزکردن جوش‌های سرسیاه و منافذ مسدود شده کمک می‌کند. برخی هیدرا فشیال‌ها یک مرحله اضافه دارند. در این مرحله محلول پوستی حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین C و ویتامین E به پوست تزریق می‌شود. این تزریق به تغذیه پوست حین پاکسازی و لایه‌برداری کمک می‌کند.

امروزه هیدرا فشیال محبوبیت زیادی خصوصاً میان آسیایی‌ها و هندی‌ها پیدا کرده است. علت شهرت HydraFacial در میان آسیایی‌ها این است که پوست ما نسبت به پوست دیگر مردم جهان در برابر آسیب حساس‌تر است. هیدرا فشیال روشی ایمن‌تر و ملایم‌تر است که نتایجی بسیار بهتر از دیگر درمان‌های موجود به‌وجود می‌آورد. در سایر روش‌ها بعد از چند ساعت یا چند روز، مشکلات پوستی دوباره پدیدار می‌شوند؛ اما هیدرا فشیال  اینگونه نیست. اصلاً به همین دلیل است که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین درمان‌های پوستی است.

فواید هیدرا فشیال برای پوست چیست

در کل هیدرا فشیال به بهبود بافت پوست کمک می‌کند. فواید این درمان شامل یکدستی سطح پوست، از بین‌ بردن تیرگی‌های پوست، پاک‌سازی عمیق پوست، رطوبت‌رسانی به پوست و لایه‌برداری پوست می‌شود. در ادامه این فواید هیدرا فشیال را کامل توضیح می‌دهیم.

پوست را نرم، صاف و لطیف می‌کند

هیدرا فشیال پوست را نرم، صاف و لطیف می‌کند

یکی از مهم‌ترین علت‌های محبوبیت هیدرا فشیال، تأثیرات آنی و سریع آن است. شما با اولین جلسه درمان پوست متوجه کاهش چروک‌های ریز و بسته‌شدن منافذ بزرگ می‌شوید. بعد از اولین جلسه حس می‌کنید پوستتان دیگر شل نیست. سفت‌شدن پوست و افزایش انعطاف آن از دیگر فواید هیدرا فشیال است. پوستتان نفسی تازه می‌کند؛ چراکه منافذ پوست از آلودگی‌ها پاک‌ شده‌اند. جای خالی آلودگی‌ها را مواد مفید پر کرده‌اند. هیدرافشیال طوری جوش‌های سرسیاه را حذف می‌کند که انگار از اول وجود نداشته‌اند.

این درمان به حل مشکلات پوستی مانند چین و چروک، لکه‌های قهوه‌ای و تیره، رنگ ناهموار پوست، بافت خشن، منافذ بزرگ شده و پوست بیش از حد چرب کمک می‌کند. هیدرا فشیال ویتامین‌های ضروری، آنتی اکسیدان‌ها و رطوبت را به پوست تزریق می‌کند، این کار منجر به تقویت پوست و افزایش مقاومت آن در برابر میکروب‌ها و آلودگی‌ها می‌شود. همه این فواید دست به دست هم می‌دهند و به شما پوستی درخشان، صاف و لطیف هدیه می‌دهند.

مناسب پوست‌‌های حساس است

مناسب پوست‌‌های حساس است

پوست‌‌هایی که حساس هستند به انواع مختلف مراقبت‌ها واکنش نشان می‌دهند؛ پس این افراد باید در انتخاب نوع مراقبت از پوست محافظه‌کار باشند. وقتی پای مراقبت از پوست میان باشد، اغلب روش‌هایی خشن و سخت مَد نظر است. افراد با پوست حساس بعد از مراقبت دچار گشادشدگی رگ‌ها و قرمزی پوست می‌شوند؛ اما HydraFacial با پوست‌های حساس مهربان است. این روش درمان برای بیرون‌آوردن آلودگی‌ها از فشار استفاده نمی‌کند. بلکه با استفاده از خلاء روی پوست مکش ایجاد می‌کند؛ پس پوست‌های حساس دچار هیچ زخم یا آسیبی نمی‌شوند. نباید فراموش کنیم که هیچ درمان کاملی وجود ندارد. هیدرا فشیالی که برای پوست‌های حساس معجزه می‌کند، احتمالاً بلای جان پوست‌های آفتاب‌سوخته می‌شود. افرادی که جوش فعال دارند یا مبتلا به روزاسه (آکنه بزرگسالی) هستند هم نباید سراغ هیدرا فشیال بروند.

دوران نقاهت ندارد

دوران نقاهت ندارد

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خدمات مراقبتی این است که باید مدتی خانه‌نشین شوید یا مراقبت‌های خاصی را رعایت کنید؛ اما  هیدرا فشیال کار را آسان کرده است. شما نیم ساعت زمان صرف پاک‌سازی پوست می‌کنید و بعد به زندگی عادی خود بازمی‌گردید. انجام هیدرا فشیال قبل از عکاسی، جلسه کاری مهم یا مهمانی خاص هیچ ایرادی ندارد؛ حتی می‌شود بعد از این درمان آرایش کرد. نداشتن دوران نقاهت یکی از علت‌های محبوب‌شدن HydraFacial است.

هیدرا فشیال درد ندارد

هیدرا فشیال درد ندارد

شاید با دیدن دستگاه HydraFacial  بترسید؛ اما این درمان اصلاً درد ندارد. بُرسی که در هیدرا فشیال استفاده می‌شود نوکی صاف و پلاستیکی دارد که سرم یا مایع را بدون هیچ خراش یا کشیدگی وارد پوست می‌کند. در این روش هیچ ساییدگی، نیشگون‌گرفتن یا سوزنی وجود ندارد، به همین علت مراجعه‌کنندگان احساس اضطراب یا ناراحتی نخواهند داشت. مانند سایر فشیال‌ها شما از انجام هیدرا فشیال لذت می‌برید. سرم‌هایی که در این درمان استفاده می‌شوند شامل اسید گلیکولیک و اسید سالیسیلیک است. این سرم‌ها ممکن است باعث احساس سوزن سوزن شدن خفیفی شوند که طبیعی است. در کل این درمان حس خوبی را منتقل می‌کند. این حس خوب باعث مراجعه دوباره شما برای هیدرا فشیال می‌شود.

درمان قابل تنظیم است

درمان قابل تنظیم است

می‌دانیم تعجب‌آور است که مراقبت‌های پوستی قابل تنظیم باشند. اکثر درمان‌ها شامل ترکیب خاصی از مواد یا مراحلی ثابت هستند؛ اما درمانی که ما معرفی کردیم این گونه نیست. هیدرافشیال برای انواع نگرانی‌های پوستی، مشکلات مختلف و سنین متفاوت ترکیب خاصی در نظر دارد. هیدرا فشیال برای نوجوانی با پوست چرب و مستعد آکنه درمانی خاص دارد و برای خطوط ریز و لکه‌ پوست‌های بالغ درمانی دیگر دارد. در این روش درمانی از سرم‌هایی استفاده می‌شود که حاوی مواد مغذی مانند گلیسیرین، ویتامین  C، ویتامین  E، اسید هیالورونیک و دیگر ترکیبات مفید است. بر اساس مسئله‌ پوستی شما، متخصص ترکیبی از مواد را انتخاب می‌کند تا شما بهترین نتیجه ممکن را از هیدرا فشیال به ‌دست‌آورید.

تفاوت هیدرا فشیال با میکرودرم ابریژن و لایه‌برداری شیمیایی چیست؟

تفاوت هیدرا فشیال با میکرودرم ابریژن و لایه‌برداری شیمیایی چیست؟

تفاوت با میکرودرم ابریژن

میکرودرم برای لایه‌برداری سطحی پوست مناسب است. این روش کمی تهاجمی‌تر از هیدرا فشیال است. در این روش از خلاء با کریستال‌های اکسید آلومینیوم استفاده می‌شود. این کریستال‌ها به‌عنوان ساینده پوست عمل می‌کنند. پوست در اثر مکش به سمت بالا و بیرون کشیده می‌شود. در همین حین میکروکریستال‌ها سطح پوست را سایش می‌دهند. این روش بیشتر برای پوست‌های سفت و چرب مناسب است. این درمان برای پوست‌های نرمال یا نازک بیش از حد تهاجمی است و در طولانی مدت منجر به خراشیدگی و حساسیت پوستی جزئی می‌شود؛ پس میکرودرم کاملاً برعکس هیدرا فشیال است. گفتیم که برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس مناسب است. این روش هیچ کشش یا خراشی ندارد؛ بنابراین بعد از انجام عمل دچار قرمزی یا التهاب نخواهید شد.

تفاوت با لایه‌برداری شیمیایی

در این نوع لایه‌برداری از محلول اسیدی استفاده می‌شود. این روش پروتئین سطح پوست که با نام کراتین شناخته می‌شود را می‌شکند؛ پس سلول‌های پوست نرم می‌شوند. با شسته‌شدن لایه‌بردار از پوست، لایه‌های مرده و مزاحم پوست به‌آرامی پاک می‌شوند؛ در نتیجه شما پوستی صاف‌تر، نرم‌تر و جدیدتر خواهید داشت.پزشک متخصص، بسته به نیاز پوست، اسیدهای مختلف با درصد متفاوت را انتخاب می‌کند. بعد از جداشدن کامل لایه سطحی پوست، چند روز طول می‌کشد تا پوست جدید که سالم و درخشان است ظاهر شود. این پروسه حداقل 3 روز طول می‌کشد. در این زمان نباید از آرایش یا سایر مواد مراقبت از پوست استفاده کنید. این دوران نقاهت و دیگر مشکلات درباره هیدرا فشیال صدق نمی‌کند؛ پس هیچ توقفی در زندگی روزمره شما به‌وجود نمی‌آید و  آرایش‌کردن و استفاده از سایر محصولات بلافاصله پس از درمان ایرادی ندارد.

سخن پایانی

امیدواریم اطلاعاتی که درباره هیدرافشیال با شما در میان گذاشتیم، برایتان مفید بوده باشد. شما چه روش‌های دیگری برای لایه برداری از پوست و ایجاد طراوت بیشتر در آن سراغ دارید؟ در بخش نظرات، برای همراهان مجله آرایشی‌ بهداشتی اردمی از تجربه‌هایتان بگویید.

دیدگاه‌ها 3479بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>