تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست

ما آدم‌ها در مقابل سختی‌های فراوانی مقاومت می‌کنیم و خم به ابرو نمی‌آوریم؛ اما با ظاهرشدن اولین نشانه‌های پیری یا همان چین و چروک‌ها خود را می‌بازیم. پیری و نشانه‌های آن شاید ترسناک‌ترین تجربه هر انسانی باشند. ما موجودات ظریف‌ و درعین‌حال قوی برای بازگرداندن پوست صاف خود هزینه‌های بسیاری می‌کنیم، چه مادی و چه روانی. در میان همه راه‌ها، گاهی نیز از سنگ‌های قیمتی کمک می‌گیریم؟ بله. تعجب نکنید. در گذشته مردم چین از سنگ‌های قیمتی برای درمان بعضی مشکلات پوستی مانند پیری استفاده می‌کرده‌اند. در این درمان خاص از سنگ جید استفاده می‌شده است. این کار امروزه با نام سنگ درمانی ضد پیری شناخته می‌شود. سنگ جید با نام سنگ یشم هم شناخته می‌شود. یکی از بهترین درمان‌ها و مراقبت‌های پوستی استفاده از این سنگ سبز براق است. همراه ما باشید تا با نحوه استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست آشنا شوید.

افزایش سرعت بازسازی سلول های پوست

افزایش سرعت بازسازی سلول های پوست

شاید مهم‌ترین عمل سنگ یشم افزایش سرعت تجدید سلول‌های پوست باشد. با گذر عمر و سپری‌شدن روزها سرعت بازسازی سلول‌های پوستی کاهش می‌یابد؛ اما سرعت تخریب کم نمی‌شود. وقتی سلول‌ها می‌میرند و سلولی برای جایگزینی نیست، پوست آرام‌آرام شل می‌شود و چین و چروک‌ها خود را نشان می‌دهند. سموم بدن نیز یکی از عوامل کاهش سرعت بازسازی پوست هستند. تجمع این سموم، پوست را خفه می‌کند. برای غلبه بر این مشکلات پنهان ولی حاد از غلتک یشم استفاده کنید. ماساژ کاری است که این سنگ انجام می‌دهد؛ اگر با خواص ماساژ آشنا باشید، می‌دانید که ماساژ سرعت جریان خون را افزایش می‌دهد. افزایش سرعت جریان خون هم سموم بدن را دفع می‌کند و  هم به ساخته‌شدن سلول‌های جدید کمک می‌کند؛ پس از غلتک یشم غافل نشوید.

از بین بردن پف صورت

کاهش التهاب و قرمزی پوست

بعضی وقت‌ها وجود چین و چروک نشانه زیادشدن سن نیست. متأسفانه بعضی افراد به پیری زودرس پوست دچار می‌شوند. درمانگی، ناامیدی و حس بد همراه با چین و چروک وجود آدم را فرا می‌گیرد. پف صورت یکی از قطعی‌ترین نشانه‌های پیری زودرس است. وقتی صورت بیش از حد باد می‌کند، باید منتظر اتفاقی بد بود. شاید به بادکنک دقت کرده باشید. بعد از خالی‌شدن باد بادکنک پوسته کشسانی آن چروک می‌شود. این همان اتفاقی است که برای پوست ما هم رخ می‌دهد. علت پف صورت می‌تواند تجمع ماده لنفاوی باشد.

چاره کار یادگیری نحوه استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست است. غلتک سنگ یشم علاوه بر افزایش سرعت گردش خون، سرعت گردش ماده لنفاوی پوست را هم افزایش می‌دهد. ماده لنفاوی ترشحات غده‌ای با همین نام هستند. این ترشحات مواد مضری هستند که باید به‌سرعت دفع شوند. با دفع این مواد جریان اکسیژن خون افزایش می‌یابد؛ پس شما پوستی سفت و بدون چروک خواهید داشت.

کاهش التهاب و قرمزی پوست

قرمزی و تحریک پوست در اثر لیزر

غلتک یشم درست مانند یک غلتک محکم چین و چروک‌های پوست را صاف می‌کند؛ اما این یکی از کارهای مفید و مهم این سنگ است. فایده دیگر سنگ سبز کاهش قرمزی و التهاب پوست است. افرادی که پوست ملتهب و تحریک‌شده دارند حتماً ماساژ با سنگ یشم را امتحان کنند. سردبودن، خاصیت سنگ‌ها و خصوصاً سنگ یشم است. این سردی به غیر از ایجاد حس خوب، باعث سفت‌شدن منافذ و سلول‌های پوست شما می‌شود. کاهش پف و کبودی زیر چشم از دیگر هنرهای این سنگ براق است.

نحوه استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست

نحوه استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست

برای استفاده از خواص سنگ جید، ابتدا غلتک را در فریزر قرار دهید. در حینی که غلتک سرد می‌شود، شما پوستتان را تمیز کنید. در مرحله بعد از لایه بردار استفاده کنید. برای بهترشدن گردش خون زمان استفاده از غلتک، از سرم یا مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. برای شروع سراغ پیشانی و شقیقه بروید. حرکاتتان باید به سمت بالا و بیرون باشد. برای مثال سنگ را روی شقیقه خود قرار دهید و به سمت بیرون بکشید. این حرکت را پله پله به سمت گردن و صورت خود هدایت کنید. بعد از اتمام کار صورتتان را تمیز کنید.

سخن پایانی

امیدواریم آنچه درباره روش استفاده از غلتک یشم برای به تاخیر انداختن پیری پوست با شما در میان گذاشتیم، برایتان جالب و سودمند بوده باشد. در پایان از شما می‌خواهیم اگر خاصیت دیگری از این سنگ ارزشمند می‌شناسید، برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمن اینکه برای مراقبت از پوستتان پیشنهاد می‌کنیم از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی بهره ببرید. در این فروشگاه می‌توانید همه محصولات را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 5099بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه