تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کاربردهای جالب بیوتی بلندر در آرایش و زیبایی صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کاربردهای جالب بیوتی بلندر در آرایش و زیبایی صورت

برای شما هم پیش آمده است که هنگام انتخاب بهترین مارک کرم پودر از فروشنده بخواهید که اسفنج یا برس مناسب به شما پیشنهاد کند؟ فروشنده معمولاً چه برسی به شما می‌دهد یا از انواع اسفنج‌ها کدام را به شما توصیه می‌کند؟ دقت کرده‌اید که این روزها استفاده از اسفنج بیوتی بلندر از بین بقیه محصولات رواج بیشتری دارد؟ می‌دانستید غیر از زیر سازی آرایش صورت، از این اسفنج در چه جاهایی می‌توانید استفاده کنید؟ ما در این مقاله قصد داریم کاربردهای بیوتی بلندر را بررسی کنیم. اگر دانستن این موضوع برای شما هم جالب و جذاب است، همراه ما باشید.

۱. پخش کردن راحت کرم پودر روی صورت

پخش کردن راحت کرم پودر روی صورت

اولین و مهم‌ترین مثال از کاربردهای جالب بیوتی بلندر که همه ما با آن آشنا هستیم، پخش کردن راحت بهترین مارک کرم پودر روی صورت است. اما چه خصوصیتی این اسفنج را از سایر اسفنج‌ها و برس‌ها متمایز می‌کند؟ همان طور که از ظاهر بیوتی بلندر پیداست، سر تخم‌مرغی این اسفنج در عین منعطف‌بودن، کمی هم باریک است. باریک بودن و نرم بودن سر این اسفنج به شما کمک می‌کند زوایای گوشه چشم یا کنار بینی را به‌خوبی و به‌راحتی با میزان مناسب کرم پودر بپوشانید. همچنین جاهایی که لازم است با حرکات ضربه‌ای کرم پودر را به صورت منتقل کنید، این اسفنج بهتر از دست یا برس عمل می‌کند.

۲. تمیز کردن صورت

تمیز کردن صورت با بیوتی بلندر

شاید برای شما هم عجیب است که بدانید تمیز کردن صورت نیز یکی دیگر از کاربردهای جالب بیوتی بلندر است. به این منظور کافی است مقداری از محلول تمیزکننده مثل میسلار واتر را روی اسفنج ریخته و با کمک آن صورت خود را پاک کنید. در مدت کوتاهی متوجه می‌شوید که همه آرایش صورت روی اسفنج منتقل شده است. جنس این اسفنج ها نرم است و موقع تمیزکردن، به پوست صورت شما آسیبی وارد نمی‌کند. ضمن اینکه نرمی و لطافت این محصولات مانند ماساژور عمل کرده و به شما حس خوبی منتقل می‌کند.

۳. پنهان کردن موقتی تاتو

پنهان کردن موقتی تاتو

پنهان کردن موقتی تاتو یکی دیگر از کاربردهای جالب بیوتی بلندر است. برای این کار ابتدا نوک اسفنج آرایشی خود را به یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ آغشته کرده و از آن برای محوکردن رنگ تیره تاتو استفاده کنید. در مرحله بعدی مقدار زیادی کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود را در قسمت گرد اسفنج خود قرار دهید و با حرکات ضربه‌ای آن را روی تاتوی خود بزنید تا کاملاً طرح آن پوشیده شود. در نهایت اسفنج آرایش خود را به بهترین مارک کرم پودر مناسب پوستتان آغشته کرده و به‌آرامی روی پوست و اطرافش بزنید تا رنگ آن یکدست شود.

۴. پاک کردن لکه دئودورانت از لباس

پاک کردن رد دئودورانت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع پوشیدن لباس متوجه لکه خوشبوکننده یا دئودورانت روی آن مخصوصاً زیر بغل خود شوید. برای رفع این لکه‌ها می‌توانید از بیوتی بلندر کمک بگیرید. یکی دیگر از کاربردهای جالب بیوتی بلندر این است که به‌راحتی لکه خوشبوکننده را از روی لباس شما پاک می‌کند. در چنین مواقعی کافی است اسفنج را کمی خیس کنید و روی لکه لباس بکشید. در واقع جذب عالی و کامل رطوبت به وسیله این اسفنج، این توانایی را به آن می‌دهد که لکه را به خود گرفته و رد آن را پاک کند.

۵. آبرسانی پوست

آبرسانی پوست

یکی دیگر از کاربردهای جالب بیوتی بلندر استفاده از آن برای آبرسانی پوست است. اگر دقت کرده باشید برخی افراد صورت پوسته پوسته دارند. این اتفاق به دلیل کم‌آبی یا به‌اصطلاح دهیدراته‌شدن پوست رخ می‌دهد. برای درمان این عارضه لازم است پوست خود را آبرسانی کنید. به همین منظور می‌توانید محصولات آبرسان یا روغن‌های طبیعی مثل روغن زیتون، نارگیل، شترمرغ و غیره را با کمک بیوتی بلندر به پوست خود بزنید. با این کار همه پوست صورت به‌طور یکدست آبرسانی می‌شوند.

۶. پاک کردن خط چشم اشتباه

کاربردهای بیوتی بلندر پاک کردن خط چشم اشتباه

در توضیح استفاده از بهترین مارک کرم پودر برایتان گفتیم که نوک نارک و نرم بیوتی بلندر این امکان را به شما می‌دهد که به ریزترین زوایای صورت خود دسترسی داشته باشید. استفاده از این اسفتج برای پاک کردن خط چشم اشتباه، مثال دیگر برای کاربردهای جالب بیوتی بلندر است. به این منظور نوک اسفنج را مرطوب کرده و روی خط چشم بکشید. اگر خط چشم شما ضدآب است، از مقداری محلول تمیزکننده ملایم کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این نوشته شما را با بخشی از کاربردای جالب بیوتی بلندر آشنا کردیم. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی سری بزنید. همچنین در این فروشگاه می‌توانید بهترین مارک کرم پودر یا سایر محصولات زیرسازی آرایش را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید. شما چه کاربرد دیگری از این اسفنج جادویی می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

منبع: Dermstore دیدگاه‌ها 6260بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه