تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آقایان چگونه ابروهای خود را مرتب کنند؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
آقایان چگونه ابروهای خود را مرتب کنند؟

با بالا رفتن سن، ابروی آقایان بسیار پرپشت می­‌شود، علت پر پشت بودن ابروی آقایان در میانسالی و سالمندی این است که آن‌ها برخلاف بانوان، از موچین و سایر وسایلی که باعث کنده شدن تارهای ابرو می‌شوند استفاده نمی‌کنند. علاوه بر اصلاح صورت، مرتب کردن ابروی آقایان در سنین بالا باعث می­‌شود تا جوان­‌تر به نظر برسند.

خانم‌ها نیز می‌توانند در صورت موم انداختن یا برداشتن ابرو به­ وسیله موچین، از این روش مرتب‌سازی برای ابروان خود بهره ببرند.

مرتب سازی ابروی آقایان

اولین قدم برای مرتب­‌سازی ابروها، شانه کردن آن­‌ها به سمت بالاست. مقدار مویی که از فرم ابروی شما خارج می­‌شود را می­‌توان با قیچی مخصوص ابرو کوتاه کرد. شما در این مرحله می‌توانید از قیچی آرایشگری نیز استفاده کنید، اما با توجه به اندازه قیچی مخصوص ابرو، کار با آن راحت­‌تر و دقیق‌تر است.

گاهی تمام چیزی که برای مرتب­‌سازی ابروهای خود نیاز دارید در همین مرحله به پایان می‌رسد، اما اگر ابروهای شما پُرتر از حد عادی است، به مراحل بعد نیز نیاز خواهید داشت.

trim-brows3

حالا شانه را طوری میان ابروی خود فرو ببرید که از قسمت پایین، با پلک بالایی شما زاویه 45 درجه داشته باشد. اگر می‌خواهید ابروی شما خیلی کوتاه شود آن را به پوست خود نزدیک کنید و اگر مایلید ابروهایتان به مقدار کمی کوتاه گردد، شانه را از پوست خود دورتر کنید. استفاده از شانه، به شما در منظم کوتاه کردن ابرو کمک می­‌کند، پس آن را بیش از حد به پوست خود نزدیک نکنید زیرا در این حالت ممکن است در برخی از قسمت­‌ها، موی کل ابرو کوتاه شود.

با روشی که ذکر کردیم به کوتاه کردن ابروهای خود ادامه دهید تا به انتهای آن­‌ها برسید. در نهایت، ابروهای شما باید به صورت یکپارچه کوتاه شده باشند. اگر حس می­‌کنید همچنان قسمتی پرموتر از بقیه قسمت­‌هاست، دوباره همین عمل را تکرار کنید.

اصلاح ابروی آقایان

به ابروهای خود نگاهی دوباره بیاندازید و در صورت نیاز، موهای اضافی را با قیچی (این بار بدون استفاده از شانه) کوتاه کنید. پس از تمام شدن این مرحله، بر روی ابروی دیگر خود تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید.

منبع: about دیدگاه‌ها 15360بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>