تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با ترفندهای ساده خوشبو بودن در طول روز آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
با ترفندهای ساده خوشبو بودن در طول روز آشنا شوید

خوشبو بودن یکی از نشانه های آراستگی و شخصیت هر فردی محسوب می‌شود؛ اما این امر برای خانم ها جایگاه و اهمیت ویژه‌تری دارد. خرید عطر زنانه خوشبو و استفاده از آن یکی از بهترین و رایج‌ترین اقدامات برای داشتن بوی خوش در طول روز است. اما آیا راه های دیگری وجود دارد که بتوان همیشه و در همه حال معطر و خوشبو باشیم؟ بله با انجام یک‌سری کارهای به ظاهر کوچک در طول روز می‌توان تأثیر بهترین عطر و ادکلن را افزایش داد و برای همیشه خوشبو بود. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید عطر و ادکلن عالی و استفاده از آن، برای پی بردن به ترفندهای خوشبو بودن برای همیشه، خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

در همین ابتدا خاطرنشان می‌کنیم که در کنار خرید عطر زنانه خوشبو و استفاده از آن، داشتن سبک زندگی اصولی و درست باعث می‌شود علاوه بر داشتن سلامت جسمی و روحی، همیشه خوشبو باشید و حالتان خوب باشد. جالب است بدانید تأثیر این حال خوب مسری است و به دیگران هم سرایت می‌کند. چه چیزی از این بهتر؟ در ادامه اقداماتی را بیان می‌کنیم که اگر جزو لایف استایل تان شود، برای خوشبو بودن شما در طول روز بسیار مؤثر خواهد بود.

هر روز دوش بگیرید

هر روز دوش گرفتن یکی از ترفندهای خوشبو بودن در طول روز است.دوش گرفتن روزانه در کنار تمام مزایایی که برای سلامتی جسم و روح دارد، جزو مهم‌ترین ترفندهای خوشبو بودن در طول روز محسوب می‌شود. استفاده از شوینده و پاک کننده مناسب پوست خود،‌ تمیزی و طراوت را به شما هدیه می‌دهد. بعد از دوش گرفتن می‌توانید از روغن، لوسیون بدن، بادی اسپلش و دئودورانت ملایم و خوشبو استفاده کنید. البته برای اینکه بوی خوش این محصولات با بوی عطر زنانه شما مخلوط نشود و تأثیر منفی روی هم نگذارند، پیشنهاد می‌کنیم یک لوسیون بدون عطر خریداری کنید و چند قطره از عطر زنانه خوشبوی خود را داخل آن بریزید (یا اسپری کنید). این لوسیون که اکنون معطر شده را بعد از استحمام روی بدن خود بمالید؛ تا از یک طرف خوشبو و معطر شوید و از طرف دیگر آبرسانی پوست را انجام داده باشید.

تا می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب فراوان یکی از ترفندهای خوشبو بودن در طول روز است.یکی دیگر از مهم‌ترین ترفندهای خوشبو بودن در طول روز نوشیدن آب به مقدار کافی است. آب اکسیر حیات است و نوشیدن آن سلامت و شادابی را به ارمغان می‌آورد. آب حتی بوی تعریق ناخوشایند ناشی از خوراکی‌هایی مانند سیر، پیاز و قهوه را رقیق و کم می‌کند. اگر می‌خواهید در کنار داشتن پوستی شاداب و سالم، به خوشبو و معطر بودن خود در طول روز کمک کنید، پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم روزانه ۲.۵ لیتر مایعات بنوشید. ناگفته نماند در کنار این اقدام مهم، بهتر است خوردن بعضی از خوراکی‌هایی که باعث ایجاد بروز بوی ناخوشایند در بدن می‌شوند را کنار بگذارید.

روی موهای خود عطر اسپری کنید

روی موهای خود عطر اسپری کنیدیکی دیگر از ترفندهای خوشبو بودن در طول روز، اسپری کردن عطر روی موهای سر است. خیلی از افراد عطر را روی نقاط نبض دار بدن مانند مچ دست، روی آرنج، مچ پا، گردن و … اسپری می‌کنند. این کار درستی است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم که این بار یک عطر زنانه خوشبو را روی موهای خود نیز اسپری کنید و از میزان ماندگاری عطر و خوشبو بودن در طول روز شگفت‌زده شوید. البته بعضی از عطر و ادکلن های بی‌کیفیت و نامرغوب ممکن است ترکیباتی داشته باشند که به ریشه مو آسیب وارد می‌کند. در این صورت می‌توانید عطر مورد علاقه خود را روی شانه و برس اسپری کنید تا رایحه عطر در میان تارهای برس پخش شود و ترکیبات شیمیایی عطر آسیب کمتری به موهای شما وارد کنند.

عطر داخل کمد لباس اسپری کنید

عطر داخل کمد لباس اسپری کنیداگر می‌خواهید بوی خوش عطری که خریده‌اید همیشه همراه شما باشد، مقداری از آن را داخل کمد لباس، اسپری کنید. به هر مقدار که عطر را از فاصله‌ای نزدیک‌تر روی لباس‌ها اسپری کنید، به‌ همان اندازه رایحه آن نافذ‌تر و ماندگارتر خواهد بود. حتی می‌توانید یک خوشبوکننده یا تکه‌ای پارچه که به عطر زنانه خوشبو آغشته شده را داخل کشوی لباس‌هایتان قرار دهید. در این بین بالش و ملافه خود را نیز فراموش نکنید؛ اگر می‌خواهید رایحه دلپذیر عطری که دوست دارید همیشه همراه شما باشد، مقداری از آن را روی بالش و ملافه‌ای که می‌خوابید اسپری کنید.

عطر جیبی بسازید

یکی از ترفندهای خوشبو بودن در طول روز ساخت عطر جیبی است.یکی دیگر از ترفندهای خوشبو بودن در طول روز ساختن عطر جیبی است. مطمئن هستیم یکی از ملاک‌های شما در خرید عطر زنانه خوشبو، ماندگاری رایحه آن است؛ اما این عطر هر چقدر هم که رایحه ای ماندگار داشته باشد باز هم در طول روز ممکن است بوی خوش آن کاهش پیدا کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم مقداری از عطر را روی چند تکه پنبه کوچک اسپری کرده و پنبه‌ها را داخل یک پلاستیک زیپ‌دار قرار دهید. به این صورت شما یک عطر جیبی ساخته‌اید.

در طول روز هر زمان که احساس کردید رایحه عطری که زده‌اید کاهش پیدا کرده است، یکی از این تکه‌های پنبه را از پلاستیک زیپ‌دار خارج کنید و روی مچ دست و نبض گردن بمالید و از بوی خوشش لذت ببرید. دقت کنید که پس از استفاده حتماً زیپ پلاستیک کاملاً بسته شود. در غیر این صورت رایحه عطر به علت خاصیت فرار بودن، از روی پنبه‌ها می‌پرد.

بعد از عطر زدن صبر کنید تا عطر خشک شود

‍بعد از عطر زدن صبر کنید تا عطر خشک شودجریان هوا نت های آغازین عطر را به‌سرعت از بین می‌برود و بهتر است مدتی قبل از اینکه از منزل بیرون می‌روید عطر بزنید تا رایحه آن کاملاً روی پوست یا لباس خشک شود. دقت داشته باشید که جلوی رایحه عطر نباید مانع ایجاد شود؛ حتی اگر بهترین عطر زنانه خوشبو موجود در بازار را خریداری کنید و پس از اسپری این عطر به بدن، روی آن مرطوب‌ کننده بزنید، بوی خوش این عطر زیر لایه‌ای از مرطوب‌ کننده قرار می‌گیرد. سعی کنید مانعی برای پخش شدن بوی خوش عطر شما وجود نداشته باشد. در پایان اگر احساس کردید که بیش از‌ حد عطر زده‌اید، با یک دستمال پاک کننده آرایش، عطری که زده‌اید را پاک کنید تا بوی تیز و نافذ عطر گرفته شود.

خرید عطر زنانه خوشبو امر مهمی است؛ از طرفی باید بدانیم این عطر را به کجا و چگونه اسپری کنیم تا بیشترین و البته ماندگارترین اثر را داشته باشد. بدون شک با ترفندهای خوشبو بودن در طول روز همیشه معطر خواهید بود. برای خرید عطر زنانه هم پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ برند‌های معتبر و باکیفیت باشید. برای راحتی‌ شما در کنار تألیف مقاله‌ی «راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو»، مجموعه‌ای از بهترین عطر‌های زنانه را در فروشگاه اُردمی آماده کرده‌ایم تا بسته به سلیقه‌ای که دارید یک عطر زنانه خوشبو خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 7880بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه