تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه زیرسازی آرایش بی‌عیب و نقصی داشته باشیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه زیرسازی آرایش بی‌عیب و نقصی داشته باشیم؟

ترکیبات زیادی برای زیرسازی آرایش در بازار وجود دارند که وعده آرایشی ماندگار و بی‌نقص را در طول روز می‌دهند، این امر باعث شده است تا فرآیند انتخاب مواد زیرسازی آرایش مناسب دشوارتر شود.

ترکیباتی که برای زیرسازی آرایش استفاده می‌شوند باید با طیف رنگ پوست شما سازگار بوده و از موادی استفاده کنید که یکنواخت با جنس پوست شما باشند. زیرسازی آرایش به همین‌جا ختم نمی‌شود و استفاده درست از این مواد نیز نقش زیادی در ماندگاری نهایی آرایش چهره دارد. انتخاب مواد مناسب برای زیرسازی آرایش نیز دشواری‌های خود را دارد و به راحتی نمی‌توانید هر موادی را که در فروشگاه احساس کردید با پوست شما سازگاری دارد را انتخاب کنید.

با این حساب برای اطمینان خاطر از نتیجه نهایی زیرسازی آرایش پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را در زیرسازی چهره زیبای خود اعمال کنید.

۱. آماده کردن پوست (مشاهده و خرید لایه بردار)

لایه برداری پوست

به هر اندازه هم که مواد زیرسازی پوست شما عالی باشند باز هم اگر به خوبی پوست را لایه‌برداری و آبرسانی نکرده باشید نتیجه مطلوبی از زیرسازی آرایش نخواهید گرفت.

خوشبختانه آماده کردن پوست صورت برای آرایش کار چندان سخت و دشواری نیست و به راحتی می‌توانید پوست خود را با لایه‌بردارهای خانگی یا محصولات موجود در بازار لایه‌برداری کنید. پس از لایه‌برداری نیز استفاده از کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید.

۲. ابزار و نحوه زیرسازی آرایش (مشاهده و خرید ابزار آرایش صورت)

ابزار زیرسازی آرایش

حتما تاکنون به این فکر افتاده‌اید که بهترین راه برای استفاده از لوازم آرایشی روی صورت چیست؟

اولین چیزی که باید آ‌ن‌را در نظر داشته باشید عدم استفاده از انگشتان برای مالیدن مواد آرایشی روی پوست صورت است. برس‌های آرایشی خوبی برای مالیدن مواد زیرسازی آرایش در بازار موجود است، این برس‌ها مواد را به صورت یکنواخت روی پوست صورت پخش می‌کنند.

۳. ترکیب مواد زیرسازی (مشاهده و خرید کانسیلر و کرکتورها)

کانسیلر، کانتورینگ و هایلایتر‌ها را روی زیرسازی آرایش بزنید

برای ترکیب مواد زیرسازی نیز ابزارهای خوبی در بازار موجود است. پس از اینکه مواد زیرسازی را روی پوست با برس مخصوص این‌ کار به خوبی ترکیب کردید نوبت استفاده از کانسیلر فرا می‌رسد.

مواد کانسیلر، کانتورینگ و هایلایتر‌ها را روی زیرسازی آرایش زده و با اسفنج آرایشی آن‌ها را ترکیب کنید. این‌ کار باعث می‌شود تا مواد آرایشی به حالتی یک‌دست روی پوست قرار بگیرد. توصیه می‌کنیم اسفنج آرایشی را مرطوب کرده و روی مواد زیرسازی آرایش بمالید، این کار را به گونه‌ای باید انجام دهید که سایه‌های هایلایتِ صورت، جلوه بیشتری داشته باشد.

۴. دوام زیرسازی آرایش

دوام زیرسازی آرایش با کمک پودرهای فیکس کننده

پس از انجام دادن موارد بالا نوبت آن فرا می‌رسد که دوام مواد زیرسازی آرایش را بیشتر کنید. برای این کار از پودرهای تثبیت کننده آرایش کمک بگیرید، اسپری‌هایی نیز اخیرا راهی بازار شده است که دوام بیشتری به آرایش صورت می‌دهند.

به پایان مراحل زیرسازی آرایش بی‌عیب و نقص رسیدیم، چنانجه شما هم ترفند یا راهکاری دارید که به دوام بیشتر زیرسازی آرایش کمک می‌کند در بخش دیدگاه‌ها ما و سایر کاربران را از آن مطلع سازید.

منبع: Makeup ۲ دیدگاه 7693بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام و خسته نباشید من برای اولین بار عروس دارم میخواستم اگر میشه راهنماییم کنید که چه کرم پودر و پرایمری بخرم البته با فیمت مناسب و پوشش دهی بالا و هم اینکه دوست دارم یکم پوست عروس برق بزنه باید چکار کنم

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه