تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روشن کردن رنگ پوست با روش‌های ساده و علمی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
روشن کردن رنگ پوست با روش‌های ساده و علمی

حتی افرادی که پوست روشن دارند در روزهایی احساس می‌کنند پوستشان تیره شده است. این حس یکی از بدترین حس‌های دنیاست، حس اینکه پوستتان کدر و بی‌روح است. این رنگ پوست به شما احساس کسالت و مریضی می‌دهد. بیشتر افرد در این مواقع سراغ میکاپ می‌روند. این افراد سعی می‌کنند با کرم پودر، رژ گونه و رژ لب‌های پر رنگ و درخشان، رنگ را به صورتشان بازگردانند؛ اما این کار پاک‌کردن صورت مسئله است. شما باید راهکاری برای روشن کردن پوستتان پیدا کنید؛ اگر سؤالتان این است چگونه رنگ پوست خود را روشن کنیم؟ برای دیدن جواب همراه ما باشید.

پوستتان را هیدراته کنید

برای روشن کردن رنگ پوست پوستتان را هیدراته کنید

آلودگی‌هایی که در هوا و محیط ما وجود دارند به بدن وارد می‌شوند و ضمن بیماری باعث کدرشدن و تیرگی پوست می‌شوند. نور خورشید عامل دیگر آسیب به سلول‌های پوست و تیرگی است. این آسیب‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند؛ پس باید برای درمان این دو آسیب چاره‌ای اندیشید. این چاره هیدراته نگه‌داشتن بدن است. چگونه رنگ پوست خود را با هیدراته روشن کنیم؟ با نوشیدن آب و مایعات. نوشیدن روزانه 3 لیتر آب تمام سموم بدن را دفع می‌کند. می‌گویند رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون.

درونی که سالم باشد، ظاهری درخشان دارد. این کار را به مدت 2 هفته انجام دهید و تأثیر آن را مشاهده کنید. رطوبت مناسب پوست را انعطاف‌پذیر می‌کند و پوست را مانند آینه درخشان و صاف می‌کند. اینکه ما می‌گوییم بدنتان را هیدراته کنید منظورمان این نیست که فقط آب بنوشید. می‌توانید برای تأمین آب بدنتان از دمنوش‌ها، شربت‌های طبیعی، سبزی و میوه‌ها کمک بگیرید. راهی سریع و متنوع برای آبرسانی به بدن.

ورزش کنید

ورزش کنید

ورزش کنید. هر روز ورزش کنید. مرتب ورزش کنید. درباره هر موضوعی که گوگل کنید احتمالاً یکی از نتایج این است، ورزش کنید. سلامت روح، ذهن، بدن و پوست در دست ورزش. ورزش‌کردن به این معنی نیست که ماهی یک بار دچار جوزدگی شوید و باشگاه ثبت کنید و بعد رها کنید. ورزش‌کردن یعنی هر روز حدود نیم ساعت به فعالیت بدنی مشغول شوید که ضربان قلبتان را بالا می‌برد و عرقتان را درمی‌آورد. بیایید یک بار برای همیشه با اثر ورزش آشنا شویم.

فعالیت بدنی عضلات را به حرکت درمی‌آورد. عضلات برای حرکت به چه چیزی نیاز دارند؟ درست است غذا. این غذا چگونه تأمین می‌شود؟ از راه خون. خون چگونه به عضلات می‌رسد؟ با ضربان قلب؛ پس ورزش ضربان قلب را بالا می‌برد. بازشدن بیشتر سرخ رگ‌ها یعنی رسیدن بیشتر مواد غذایی به پوست. پوستی که مواد غذای بیشتر دریافت کند درخشان، صاف و روشن می‌شود. دفع سموم و آلودگی‌های محیط اثر دیگر ورزش روی پوست است. احتمالاً متوجه شده‌اید که بعد از ورزش صورتتان اصطلاحاً گل می‌اندازد و سرخ‌وسفید می‌شود. این سریع‌ترین اثر ورزش است. وقتی ورزش به جزء جدایی ناپذیر زندگیتان تبدیل شود، متوجه روشن‌شدن رنگ پوستتان می‌شوید. انگار کسی در پوست بی‌رنگتان، زندگی دمیده است؛ پس به‌هیچ‌وجه از ورزش غافل نشوید.

روتین مراقبت از پوست داشته باشید

روتین مراقبت از پوست داشته باشید

آسیب‌های محیطی را نمی‌شود از بین برد؛ اما می‌شود کنترل کرد. چگونه؟ با انتخاب محصولات مراقبتی. اجازه دهید بیشتر توضیح دهیم. استفاده‌نکردن از وسایلی مانند لپ‌تاپ یا گوشی غیرممکن است. نبودن در معرض نور خورشید هم غیرممکن است؛ پس باید کرم روزانه و کرم ضدآفتاب تهیه کنید. این کرم‌ها میان شما و مضرات نور آبی و نور خورشید فاصله می‌اندازند. این سدها چندان محکم نیستند و باید هر چند ساعت یک بار تمدید شوند؛ اما از قدیم گفته‌اند کاچی بهتر از هیچی. بودن سدی موقت بهتر از نبودن آن است؛ پس محصولی متناسب با پوستتان انتخاب کنید تا از شما محافظت کنند. کرم‌های ضدآفتاب هم در خانه و هم بیرون از خانه از شما محافظت می‌کنند. کرم‌های روزانه بیشتر در خانه کاربرد دارند.

این کرم‌ها مانع‌رسیدن نور مضر ناشی از وسایل برقی مانند تلوزیون، لپ‌تاپ، گوشی و لامپ به پوست می‌شوند؛ اما قانون تمدید هنوز پابرجاست. هر 2 ساعت باید کرم را تمدید کنید. محصول مراقبتی بعدی که به روشن‌شدن رنگ پوست شما کمک می‌کند سرم‌های سفیدکننده هستند. این سرم‌ها با پاک‌سازی پوست و تغذیه پوست، به صورت شما درخششی مانند الماس می‌دهد. بعد از روز کاری پر از آسیب و آلودگی هیچ محصولی به اندازه کرم شب، پوست شما را آرام نمی‌کند. قبل از خوب پوستتان را تمیز کنید، مقداری کرم شب روی پوستتان بزنید و بخوابید. مطمئن باشید این کرم شب تا صبح پوستتان را ترمیم می‌کند و صبح با پوستی سرحال بیدار می‌شوید.

سخن پایانی

در این نوشته با روش‌های روشن کردن رنگ پوست آشنا شدید. در این راستا می‌توانید از محصولات مراقبت از پوست موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی استفاده کنید. شما برای روشن کردن رنگ پوستتان از چه روش‌هایی بهره می‌برید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 2854بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه