مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

چطور ظاهر پوست را جوان نگه داریم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چطور ظاهر پوست را جوان نگه داریم؟

وقتی صحبت از مراقبت از پوست به میان می‌آید گاهی فکر می‌کنیم که باید دوره‌های پزشکی را بگذرانیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. هزاران محصول مراقبت از پوست در بازار وجود دارد که با تکنولوژی بالا و ترکیبات نامتعارف ساخته شده‌اند و وعده پوستی جوان را به شما می‌دهند و این بسیار گیج کننده و پیچیده است.

به همین دلیل این مطلب را گردآوری کرده‌ایم تا در انتخاب و کاربرد محصولات برای داشتن پوستی جوان و درخشان از آن استفاده کنیم.

از آنتی‌اکسیدان استفاده کنید

مراقبت از پوست

برای جلوگیری از چروک پوست، 5 کلمه کلیدی را به خاطر داشته باشید: ضدآفتاب، روغن، آنتی‌اکسیدان، آبرسانی و لایه‌برداری.

برای جوان‌سازی پوست از محصولاتی استفاده کنید که از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های UV محافظت می‌کند که هردوی این‌ها سبب پیری و آسیب به پوست می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیبم از محصولات مغذی پوست که دارای اثر لیفتینگ، ضد چروک، رطوبت رسان و سفت کننده هستند، استفاده کنید. استفاده منظم از این محصولات به مراقبت از پوست در مقابل عوامل محیطی کمک می‌کنند.

به چشم‌ها و لب‌ها توجه خاص داشته باشید

مراقبت از دور چشم

مراقبت از پوست نازک دور چشم‌ها و لب‌ها بسیار مهم است. پیشنهاد ما استفاده مرتب از کرم‌های دور چشم و دور لب است.

کرم دور چشم مناسب با پوست خود را انتخاب کنید، به اندازه نصف یک نخود از آن بردارید و با انگشت انگشتری به گوشه‌های داخلی و خارجی و محل چروک‌های پنجه کلاغی چشم بزنید. به همین ترتیب از کرم‌های دور لب برای جوانسازی پوست این قسمت استفاده کنید.

برای لب‌ها می‌توانید از بوم یا بالم لب استفاده کنید که به لب‌ها آبرسانی می‌کند و آن‌ها را جوان نگه‌می‌دارد. برخی از این بالم‎ها نقش درمان لب، تغذیه‌کننده، ضدآفتاب و بازسازی‌کننده را برای لب‌ها ایفا می‌کنند. بنابراین هر موقع که احساس خشکی در لب‌ها کردید کمی از بالم انتخابی خود را به لب‌ها بزنید.

البته استفاده منظم از بالم لب، کمک بزرگی به شادابی و جوانی لب‌های لعل شما می‌کند.

دست‌ها و گردن را فراموش نکنید

مراقبت از دست‌ها

این دو ناحیه اولین جایی هستند که پیری پوست را نشان می‌دهند زیرا در معرض عواملی هستند که آن‌ها را مستعد آسیب می‌کنند. می‌توانید از محصولات ترمیم دست و ناخن و محصولات گردن و دکلته استفاده کنید. این محصولات مخصوص این نواحی ساخته شده‌اند و به روشن کردن و آبرسانی پوست کمک می‌کنند، در عین حال پوست این نواحی را نرم می‌کند و بافت آن را بهبود می‌دهد (با افزایش سن و عدم مراقبت مناسب، پوست این قسمت‌ها چروک می‌شود).

رسیدگی منظم به پوست را در برنامه خود قرار دهید

رسیدگی منظم به پوست

هر چند وقت یک‌بار به پوست خود رسیدگی می‌کنید؟

معمولا باید ماهی یک‌بار کارهایی مثل آبرسانی، لایه‌برداری، بخور، پولیش و… را در مراکز مربوطه انجام دهید. اگر زمانتان اجازه نمی‌دهد هرماهه این کارها را برای جوانی پوست خود انجام دهید، می‌توانید یک ماه رسیدگی کامل و یک ماه نگه‌داری کلی از پوست مثل بخور و پاک‌سازی پوست را انجام دهید.

معمولا در زمان دوساعت، بازسازی سطح پوست، ترمیم و حفظ پوست را می‌توان انجام داد. جلسات رسیدگی به پوست را می‌توانید با میکرودرم ابرژن و لایه‌برداری آنزیمی یا شیمیایی دنبال کنید. هیچ کدام از این کارها بدون ماساژ صورت کامل نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از محصولات درمان پوست مانند ضدلک‌ها و ترمیم‌کننده‌ها برای جوانسازی پوست کمک بگیرید.

شما هم اگر پیشنهاد ویژه‌ای برای مراقبت از پوست دارید، لطفا ما و سایر کاربران را در بخش نظرات از آن مطلع سازید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 3093بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه