تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه به ابروهای کم‌ پشت ظاهر بهتری بدهیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
چگونه به ابروهای کم‌ پشت ظاهر بهتری بدهیم؟

موهای پا به سرعت رشد کرده و جوانه می‌زنند اما رشد ابروها هفته‌ها زمان می‌برد. فرایند رشد ابروها در واقع آزمون صبر افراد است؛ فرایند رشد مجدد ابروها ماه‌ها، یا حتی یک سال زمان می‌برد! اما با روش‌های صحیح و ابزار مناسب می‌توانید در این مدت زیبا باشید. بدین منظور، متخصصان زیبایی روش‌های زیر را مطرح کرده‌اند:

۱-  ابروهای خود را بردارید:

اما اینکار را به متخصصین بسپارید زیرا فرم‌دهی دقیق ابروها باعث آسیب رسیدن کمتر به پوست و موها می‌شود. خود شما می‌توانید موهای اضافی اطراف ابروها را بردارید اما این کار را به همین نواحی و اطراف مژه‌ها محدود کنید.

۲-  اگر ابروهای کم‌پشت دارید از رنگ ابرو استفاده کنید:

رنگ نیمه دائم ابرو تقریبا یک ماه دوام می‌آورد و ابروها را پر‌ پشت نشان می‌دهد. هنگام استفاده از رنگ، توجه داشته باشید که ابروها و پوست زیر آنها را پوشش دهید. می‌توانید قبل از رنگ کردن، با استفاده از مداد خطی دور ابرو ترسیم کنید تا دقیقا بدانید به چه شکلی قرار است ابروهایتان را رنگ کنید.

۳- انتخاب رنگ مناسب، کلید همسانی رنگ ابروها و موها است:

همسانی رنگ ابرو و مو
به این نکته کلیدی توجه کنید: اگر ابروهای تیره دارید رنگ قهوه‌ای متوسط یا روشن‌ انتخاب کنید. اگر موهای روشن یا بلوند دارید رنگ مداد ابرو را با رنگ ریشه موها هماهنگ کنید تا همسانی میان ابروها و موها حفظ شود. می‌توانید در مقاله‌ای تحت عنوان «انتخاب مداد ابرو متناسب با رنگ مو» از بلاگ تخصصی اردمی با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۴-  محصولات رشد ابرو باعث افزایش سرعت رشد آنها می‌شود، اما انتظار معجزه نداشته باشید:

سرم‌های ابرو نمی‌توانند باعث رشد مجدد موهای ابرو در نواحی که هیچ مویی وجود ندارد بشوند زیرا عدم رشد در یک ناحیه به معنای عدم وجود ریشه‌های مو در آن ناحیه است اما ریشه‌های موجود را به رشد بیشتر تحریک می‌کنند. برای کسب نتیجه بهتر، محصولاتی انتخاب کنید که موها را تقویت کرده و به بهبود سلامت پوست منجر شوند.

۵-  از آینه فاصله بگیرید:

به جای آن‌که دائما جلوی آینه بایستید و افسوس بخورید، به روش‌های مطرح شده رجوع کنید تا ابروهای زیبا و پر پشتی داشته باشید.

منبع: LuckyShops دیدگاه‌ها 6373بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه