تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

سه ترفند کاربردی برای جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها هنگام ریمل زدن

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
سه ترفند کاربردی برای جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها هنگام ریمل زدن

حتماً برای شما هم پیش آمده که با وسواس زیاد در بازار به دنبال بهترین مارک ریمل گشته باشید و پس از پیدا کردن ریمل دل‌خواه، در حین استفاده دچار مشکل به هم چسبیدن مژه ها شده باشید. این مشکل ممکن است حتی برای آرایشگرهای حرفه‌ای هم پیش بیاید. خوشبختانه حل این مسئله در آرایش چشم کار سختی نیست. ما در ادامه طی سه گام روش های جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها را بیان می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱. اگر ریمل خشک بود

برای رفع به هم چسبیدن مژه ها دقت کنید که ریمل شما خشک نشده باشد.اول از همه باید ببینیم علت به هم چسبیدن مژه های شما چیست؟ به احتمال زیاد از ریملی قدیمی استفاده کرده‌اید که ترکیبات آن در حال خشک شدن بوده و همین قضیه نیز به هم چسبیدن مژه ها را به دنبال داشته است. پس پیشنهاد می‌کنیم ریمل قدیمی خود را دور بیاندازید و برای خرید بهترین مارک ریمل اقدام کنید. این ریمل بهتر است ضد آب و ضد لک باشد تا جلوی به هم چسبیدن مژه ها را بگیرد. از طرف دیگر در کنار کیفیت ریمل، برس آن هم اهمیت زیادی دارد و بهتر است ریملی خریداری کنید که میان تارهای آن فاصله کافی وجود داشته باشد تا تارهای برس به‌راحتی در میان مژه ها قرار بگیرند. تمام این ویژگی‌ها را ریمل پرچم‌دار برند دوسه، یعنی«ریمل حجم دهنده پانک» دارد.

ریمل پانک، مژگان را تا سه برابر پرپشت تر و بلندتر جلوه می‌دهد، پیگمنت ترکیبات این ریمل مشکی پررنگ است، خوش قیمت است و در بازار ایران به‌راحتی یافت می‌شود. همچنین بعد از استفاده ماندگاری بالایی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این ریمل که برند دوسه روی آن مانور می‌دهد آن است که از بهم چسبیدگی مژگان جلوگیری می‌نماید. اما ممکن است در دفعات اول استفاده از این ریمل متوجه خلاف این موضوع شوید. دلیل به هم چسبیدگی مژه ها با ریمل پانک ترکیبات غلیظ و زیاد آن است. در این حالت راهکار چیست؟ برای دریافت پاسخ خود، ادامه مطلب را بخوانید.

۲. اگر ترکیبات ریمل غلیظ بود

حرکت زیگ زاگ روی مژه ها با کمک برس ریمل می‌تواند جلوی به هم چسبیدن مژه ها را بگیرد.اگر ریمل جدید خریده‌اید که ترکیبات زیاد و غلیظی دارد، برس را نباید بیش از حد به ریمل آغشته کنید؛ چراکه ریمل‌ اضافی روی مژه ها جمع می‌شود و به هم چسبندگی مژه ها را به دنبال دارد. به این ترتیب بهتر است برس را به کناره‌های داخلی محفظه ریمل بمالید تا ترکیبات اضافی آن گرفته شود. این فرایند را برای هر بار ریمل زدن تکرار کنید و در نظر داشته باشید که در هر بار یک لایه نازک ریمل به مژه ها بمالید. برس ریمل را از سمت ریشه مژه به سمت نوک مژه در حالت زیگ زاگ به‌آرامی بچرخانید تا از به هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری شود. اگر هم می‌‌خواهید خاطرتان از نچسبیدن مژه ها به هم حسابی جمع شود، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آرایش چشم، برس مژه را به مقدار بسیار کمی خیس کنید.

۳. اگر ریمل اضافی روی مژه بود

گام آخر با پاک کننده آرایش چشم، ریمل خود را پاک کنید.بعید می‌دانیم با روش‌هایی که گفتیم مژه های شما پس از ریمل زدن به هم بچسبد. اما باز هم اگر مژه ها سر ناسازگاری با شما داشتند و متوجه به هم چسبیدگی مژه ها شدید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه ریملی که زده‌اید حسابی خشک شود با یک پاک کننده آرایش چشم، ریمل اضافی که به مژه ها چسبیده را پاک کنید. این کار را به‌گونه‌‌ای انجام دهید که پد پاک کننده آرایش، قسمت‌های دیگر آرایش شما را پاک نکند.

در پایان بهتر است توجه داشته باشیم که شرایط متعددی در انتخاب بهترین مارک ریمل تأثیرگذار است؛ با این حال برخی از برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی در گذر زمان نسبت به رقبای خود بین کاربران محبوب‌تر شده‎اند. در ادامه چند ریمل باکیفیت از برندهای مختلف را خدمت شما معرفی می‌کنیم:

۱. ریمل والیوم گلامور BOURJOIS

«ریمل گلامور بورژوا»، با حجم دهی فوق‌العاده و با وجود مواد سیلیکون و واکس طبیعی مانع از چسبیدن مژه ها به یکدیگر می‌شود، همچنین موجب حجم دهی آن‌ها می‌شود.

۲. ریمل حجم دهنده مژه INLAY

«ریمل حجم دهنده مژه این لی»، حاوی خرده مژه هایی در ابعاد میکرو است که بلافاصله پس از استفاده، باعث افزایش حجم مژه ها و پرپشت به‌نظر‌رسیدن آن‌ها می‌شود. رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یکدست‌کردن رنگ مژه ها ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

۳. ریمل لش هیستریا Arcancil

«ریمل لش هیستریا آرکانسیل»، دارای برس 360 درجه می‌باشد، غنی‌شده با پروتئین، ویتامینه و ضد حساسیت بوده در برابر آب مقاوم است.

بیشتر بخوانید: ترفندهای کاربردی برای ریمل زدن حرفه ای

مطمئن باشید با روش‌هایی که اشاره کردیم مژه های شما در اثر ریمل زدن هرگز به هم نمی‌چسبند. در پایان باز هم تأکید می‌کنیم دقت در خرید و انتخاب بهترین مارک ریمل، تأثیر زیادی در به هم چسبیدن مژه ها دارد. نگران نباشید؛ چراکه فروشگاه اینترنتی اردمی امکان خرید انواع ریمل از معتبرترین برندها را با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم کرده است.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 15414بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه