تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آموزش مراحل کانتورینگ صورت برای مبتدیان با بهترین کرم پودر

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آموزش مراحل کانتورینگ صورت برای مبتدیان با بهترین کرم پودر

بسیاری افراد را سراغ داریم که با شور و اشتیاق به دنبال خرید بهترین کرم پودر بوده‌اند، چرا که راز زیبایی کانتورینگ صورت را در کیفیت کرم پودر و زیرسازی خوب صورت می‌دانند. البته و مسلماً همان قدر که کیفیت محصولات آرایشی اهمیت زیادی در زیبایی آرایش دارد، ترفند‌های کانتورینگ نیز زیبایی آن را تضمین می‌کند. انصافاً باید اعتراف کرد که کانتورینگ کار ساده‌ای نیست و به‌همین راحتی‌ها نمی‌شود سراغ آموزش مراحل کانتورینگ صورت رفت. با این حال در این قسمت آموزشی ساده و آسان را برای کانتورینگ آماده کرده‌ایم که برای مبتدیان کارگشا باشد.

تعریف کانتورینگ و مقدمات آن

تقسیم بندی صورت برای کانتورینگ

در دنیای آرایش، هزاران اصطلاح وجود دارد که هر کدام به روش یا شیوه یا وسیله‌ی خاصی اشاره می‌کند. برای آن دسته از بانوان که نمی‌دانند کانتورینگ چیست، باید بگوییم کانتورینگ در‌ واقع روشی برای بهتر نشان‌دادن ساختار صورت از طریق آرایش است. در این روش، با استفاده از تکنیک سایه‌روشن، زیبایی‌های چهره را برجسته‌تر و نقایص آن را کم‌رنگ‌تر جلوه می‌دهیم. کانتورینگ در ابتدا توسط آرایشگران حرفه‌ای برای آرایش مدل‌های لباس انجام می‌شد تا چهره‌ی آن‌ها جلوه‌ی بیشتری روی صحنه داشته باشد. در ادامه مراحل آموزش کانتورینگ صورت را برایتان توضیح خواهیم داد. این روش برای مبتدیان بسیار سودمند است.

۱. آماده کردن صورت برای کانتورینگ

آماده کردن صورت

یکی از مهم‌ترین مراحل کانتورینگ صورت توجه به نوع زیرسازی است. همان‌گونه که گفتیم برای کانتورینگ نباید از کرم‌ پودرهای معمولی کمک بگیرید و باید قبل از هر چیز سراغ بهترین کرم پودر موجود در بازار را بگیرید. با کمک این کرم پودر و کانسیلر، لایه‌ای نازک از زیرسازی را روی صورت بمالید تا پایه‌ای مناسب ایجاد شود. زیرسازی خوب و حرفه‌ای، فرایند کار را آسان می‌کند.

۲. انتخاب وسایل لازم برای کانتورینگ

آموزش کانتورینگ صورت

بسته به صلاحدید خود و تخصصی که در آرایش دارید، می‌توانید برای کانتورینگ از انواع پودر یا بهترین کرم پودر استفاده کنید. پودرها جلوه‌ای مات به آرایش و کانتورینگ می‌دهند، در حالی که کرم پودرها، کانتورینگ و آرایش را نسبتاً براق و درخشان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر اولین بار است که می‌خواهید کانتورینگ کنید، از بهترین کرم پودر کمک بگیرید؛ چرا که این مواد راحت‌تر ترکیب می‌شوند.

برای برس آرایش هم بهتر است سراغ برس‌های کوچک و پرمو بروید. برس‌های کوچک، دقت شما را در کانتورینگ افزایش می‌دهند. با این حساب یک برس برای کانتورینگ و یک برس برای هایلایت کنار بگذارید. برای خرید برس می‌توانید از بخش منوی آرایشی فروشگاه اردمی به زیر مجموعه‌ی وسایل و ابزارها و از آنجا نیز به بخش وسایل آرایش صورت مراجعه کنید.

۳. تقسیم‌بندی صورت

تقسیم بندی چهره در کانتورینگ

یکی دیگر از مراحل کانتورینگ صورت، دانستن شیوه‌ی تقسیم‌بندی آن است. هدف از کانتورینگ، برجسته‌تر کردن ساختار صورت است. برای رسیدن به این هدف، زیر خط فک، داخل شقیقه‌ها، کناره‌های بینی و فرورفتگی استخوان گونه به‌عنوان قسمت‌های مهم در کانتورینگ شناخته می‌شوند. در نتیجه به‌صورت فرضی، این مکان‌ها را برای انجام کانتورینگ در ذهن خود مشخص کنید.

۴. آماده کردن زیرسازی

آماده کردن زیرسازی

باید تا می‌توانید رنگ‌هایی طبیعی را برای کانتورینگ پیدا کنید. برای این کار بهتر است به‌جای خرید کرم‌ پودرهای معمولی که رنگ آن‌ها به‌میزان کافی طبیعی به‌‌نظر نمی‌رسد، بهترین کرم پودر یا پالت‌های مخصوص کانتورینگ را بخرید تا رنگی کاملاً طبیعی داشته باشند. سپس یا یک ابر آرایشی یا برس زیرسازی، کرم پودر را به صورت بزنید تا به رنگ دلخواه برسد.

۵. انجام هایلایت و لولایت

انجام کانتورینگ

این مرحله در واقع آخرین و اصلی‌ترین مرحله از مراحل کانتورینگ صورت است. دقت در انجام این بخش از کار، تأثیر فراوانی در ایجاد نتیجه‌ی مطلوب دارد. فقط قسمت‌هایی از استخوان گونه، استخوان بالای ابرو و روی بینی را هایلایت کنید. این هایلایت،‌ ظاهری طبیعی به چهره‌ی شما می‌دهد. سپس همین هایلایت را برای کمان لب‌ بالایی و مرکز چانه انجام دهید. این هایلایت،‌ جلوه‌ی کانتورینگ شما را افزایش می‌دهد. برای سایر بخش‌های صورت از رنگ تیره برای لولایت استفاده کنید. این کار باعث می‌شود این قسمت‌ها کمتر به نظر برسد.

معرفی چند پالت برای انجام کانتورینگ

  • پالت تراکوتا سان تریو Guerlain

پالت برای کانتورینگ

«پالت تراکوتا سان تریو Guerlain»، در سه رنگ طراحی شده است که امکان ترکیب یا استفاده‌ی جداگانه از رنگ‌ها را فراهم می‌کند. این محصول، بافت نرم و مخملی دارد و به علت داشتن عوامل آبرسان، نرمی و لطافت را به پوست هدیه می‌کند.

  • پالت کانتورینگ ردی فور سلفی Pupa

پالت پوپا

پودر هایلایتر «پالت کانتورینگ ردی فور سلفی Pupa» برای درخشندگی نواحی برآمده‌ی صورت است. این پودر برای استروبینگ مناسب است. کانتور روشنِ پالت با رنگ ملایم برای نواحی مرکزی صورت استفاده می‌شود. همچنین برای ایجاد تمایز بین سطوح مختلف از این رنگ باید استفاده کرد. کانتور مدیوم پودری مناسب برای رنگ‌دهی، ترکیب و پخش کردن رنگ‌هاست. کانتور تیره نیز برای ایجاد عمق بیشتر و انجام لولایت در نواحی صورت مناسب است. با استفاده از این محصول می‌توانید مراحل کانتورینگ و استروبینگ صورت را به‌خوبی به پایان برسانید.

  • پالت کانتورینگ DEBORAH

پالت دبورا

«پالت کانتورینگ DEBORAH» بافتی نرم و مخملی روی صورت ایجاد می‌کند. این محصول را از لحاظ سلامت، کارشناسان درماتولوژی تأیید کرده‌اند. این پالت سه رنگ متفاوت دارد که درجه‌هایی از تیرگی و روشنی را در صورت ایجاد می‌کند.

سخن نهایی

آنچه تاکنون به‌ آن اشاره کردیم به منظور آموزش مراحل کانتورینگ صورت بود. در مقالات دیگر کانتورینگ مخصوص انواع صورت با استخوان‌‌بندی‌های مختلف بیان شده است. در نهایت خاطرنشان می‌کنیم برای انجام زیرسازی خوب و مناسب از بهترین کرم پودر استفاده کنید. اگر در انتخاب یا خرید کرم پودرتان ابهامی داشتید، می‌توانید به مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» مراجعه کنید. یا پرسش‌های خود را با کارشناسان گروه اردمی در میان بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 8756بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه