تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش درست استفاده از کانسیلر برای پوشش عارضه های صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
روش درست استفاده از کانسیلر برای پوشش عارضه های صورت

کانسیلر چیست، پرسشی است که افراد را در دنیای آرایش به ۳ دسته تقسیم کرده است: دسته اول افرادی هستند که به‌خوبی می‌دانند کانسیلر چیست و در جریان حرفه‌ای‌ترین روش درست استفاده از کانسیلر قرار دارند؛ دسته دوم افرادی هستند که نمی‌دانند کانسیلر چیست و به دنبال روش‌هایی برای بالابردن اطلاعات خود در استفاده از کانسیلر می‌گردند؛ سومین دسته نیز کسانی هستند که می‌دانند کانسیلر چیست، اما از روش درست استفاده از کانسیلر بی‌خبر هستند. به همین دلیل در ادامه ابتدا پاسخی برای پرسش کانسیلر چیست مطرح می‌کنیم و شما را با ترفند‌های جالبی در استفاده درست از کانسیلر، آشنا خواهیم کرد.

حرفه‌‌‌ای های دنیای آرایش، کانسیلر را ابزار جادویی برای پوشش انواع عارضه‌ های پوستی می‌دانند. به کمک کانسیلر به‌راحتی می‌توانید جوش ها، سیاهی زیر چشم، زخم و انواع عارضه‌های مختلف را پوشش دهید. اما استفاده از کانسیلر نیز مانند دیگر لوازم آرایش، ترفند‌های خاص خودش را دارد. آشنایی با این ترفند‌هاست که جادوی کانسیلر را کامل می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید اثری از عارضه ها در آرایش شما باقی نماند، از ترفند‌‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم کمک بگیرید.

۱. پوست را قبل از کانسیلر زدن آماده کنید

پوست را قبل از کانسیلر زدن آماده کنید

برای افرادی که نمی‌دانستند کانسیلر چیست، گفتیم که کانسیلر ابزاری مناسب برای پوشش سیاهی زیر چشم به حساب می‌آید؛ اما از آنجایی که پوست دور چشم ظرافت بیشتری نسبت به دیگر قسمت‌های پوست صورت دارد و نازک‌تر است، برای پوشش سیاهی این ناحیه باید از قبل پوست را کاملاً آبرسانی کرده باشید. سپس پرایمر چشم بزنید و قسمت‌های زیر چشم را با کانسیلری با رنگ روشن پوشش دهید تا اثری از سیاهی زیر چشم باقی نماند. با این حساب این مراحل را باید قبل از به‌کاربردن روش درست استفاده از کانسیلر انجام دهید.

۲. یک رنگ کانسیلر برای پوشش عارضه های صورت کفایت نمی‌کند

قبل از بررسی روش درست استفاده از کانسیلر باید اطلاعاتی را درباره رنگ این محصول داشته باشید. بسته به نوع عارضه‌ای که قصد پوشش آن را دارید،‌ ممکن است به بیشتر از یک رنگ از کانسیلر نیاز پیدا کنید. برای نمونه کانسیلری را که برای پوشش سیاهی زیر چشم مناسب است برای پنهان کردن جوش ها نمی‌توانید به خدمت بگیرید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای پوشش سیاهی زیر چشم، سراغ کانسیلری با طیف هلویی یا پرتقالی بروید و با مقدار مناسبی کانسیلر این ناحیه را پوشش دهید.

۳. به پوشش کامل کانسیلر توجه کنید

به پوشش کامل کانسیلر توجه کنید

تجربه نشان داده است افرادی که تاکنون نمی‌دانستند کانسیلر چیست، پس از خرید کانسیلر، قادر به ایجاد پوشش کاملی با کانسیلر نیستند و عارضه‌ها را به خوبی از دید مخفی نمی‌کنند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم قبل از کانسیلر، جوش های صورت را با لایه‌ای بسیار نازک از مواد زیرسازی یا کرم مرطوب‌‌ کننده رنگی، پوشش دهید و سپس با روش درست استفاده از کانسیلر این عارضه ها را پوشش دهید.

۴. روش پوشش عارضه های بزرگ صورت را با کانسیلر فرا بگیرید

برای پوشش قسمتی از صورت که جوش‌ های زیادی دارد، کانسیلری با رنگی یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست انتخاب کنید، این روش پوشش طبیعی و زیبایی برای جوش‌ ها ایجاد می‌کند. برای پنهان کردن قرمزی بیش از حد این ناحیه، از کانسیلر سبز کمک بگیرید. به این ترتیب دانستن و به‌کارگیری روش درست استفاده از کانسیلر در گرفتن نتیجه نهایی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

۵. مانع از پوسته پوسته شدن ضورت شوید

پوسته پوسته شدن پوست را از بین ببرید

زمانی که وضعیت جوش‌ ها رو به بهبود گذاشته‌اند، محل جوش ها حالتی پوسته‌پوسته پیدا می‌کند. در این شرایط هر چقدر هم که استادانه جوش ها را با کانسیلر پوشش دهید، باز هم احتمال پوسته پوسته شدن محل جوش ها پس از آرایش وجود دارد. در نتیجه قبل از هرگونه آرایش، با تکه‌ای پارچه گرم و نیمه مرطوب، پوست اطراف جوش‌ ها را بمالید و لایه برداری کنید. سپس یک قطره روغن جوجوبا یا دانه انگور روی محل مدنظر بریزید تا با آبرسانی این محل، جلوی پوسته پوسته شدن صورت پس از آرایش را بگیرید. این اقدام یکی از مهم‌ترین فاکتورها در روش درست استفاده از کانسیلر به شمار می‌رود.

۶. ظرافت حرف اول را در استفاده از کانسیلر می‌زند

برای آن دسته از افرادی که تاکنون می‌دانستند کانسیلر چیست، باید بگوییم که در استفاده از کانسیلر باید وسواس بسیاری به خرج دهند. روش درست استفاده از کانسیلر به این صورت است که با برس بسیار ظریف کانسیلر را طوری روی صورت بمالید که اثری از عارضه‌ها باقی نگذارد. قبل از آرایش نیز پیشنهاد می‌کنیم پوشش کانسیلر را امتحان کنید و با آزمون و خطا، در جریان بهترین روش کانسیلر زدن قرار بگیرید.

۷. پس از کانسیلر حتماً از فیکساتور استفاده کنید

پس از کانسیلر حتماً از فیکساتور استفاده کنید

برای دوام بیشتر آرایش باید از پودر تثیبت‌ کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور کمک بگیرید. بهتر است پودر تثبیت‌ کننده شفافی که ترکیبات ملایمی دارد را روی عارضه‌هایی که با کانسیلر پوشش داده‌اید و دیگر قسمت‌های صورت بمالید و آرایشی ماندگار و زیبا را تجربه کنید.

امیدواریم با توضیحاتی که مطرح کردیم، پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست، و روش استفاده درست از آن دریافت کرده باشید. در نتیجه اکنون زمان خرید یک کانسیلر عالی و باکیفیت فرا رسیده است. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کانسیلرهای مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه سودمندی در استفاده از کانسیلر دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Allure دیدگاه‌ها 6228بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه