تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

برای خرید اینترنتی کرم پودر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
برای خرید اینترنتی کرم پودر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

این روزها یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌های تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله بهترین مارک کرم پودر یا سایر محصولات، خرید اینترنتی آن است. خرید آنلاین کالاها مزایا و معایب مختلفی دارد. از جمله مزایای آن صرفه‌‌جویی در وقت و هزینه است. به عبارتی به جای هددادن وقت در ترافیک و خیابان‌های شلوغ و پیداکردن فروشگاه مدنظر، می‌توانید در هر ساعتی که بخواهید خرید خود را انجام دهید. تصورش هم زیباست که شما در حین آشپزی، زمان استراحت در محل کار، نیمه‌شب وقتی از همه کارهای منزل فارغ شدید و مجموعاً در تمامی ساعات شبانه‌روز بتوانید خریدهای مدنظر خود را انجام دهید.

البته به همین میزان که خرید اینترنتی لذت و هیجان دارد، ‌برای برخی افراد دردسرساز نیز می‌شود. برای مثال ممکن است کالایی سفارش دهید و کالای دیگری تحویل بگیرید. یا اینکه رنگ محصولتان با آنچه سفارش داده بودید فرق داشته باشد. کلاهبرداری‌ها و سایت‌های جعلی نیز یکی دیگر از دلایلی است که برخی افراد به خرید اینترنتی اعتماد نکنند. ما برای همه این معایب راه چاره داریم. با آموزشی که در ادامه مطلب می‌آید شما می‌توانید با خیال آسوده بهترین کرم پودر مدنظرتان را به‌صورت اینترنتی خرید کنید. پس با ما همراه باشید.

ته رنگ پوست خود را مشخص کنید

تشخیص نوع پوست برای خرید اینترنتی کرم پودر

اولین قدم در خرید اینترنتی بهترین مارک کرم پودر، شناختن رنگ پوست است. این تبحر به شما کمک می‌کند رنگی از کرم پودر را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در ابتدا لازم است بدانید پوست شما سرد است یا گرم. متخصصان می‌گویند برای اینکه بفهمید که ته‌رنگ سرد دارید یا گرم، به رنگ مو و چشم خود توجه کنید. اغلب افرادی که دارای پوست سرد هستند، رنگ چشم‌هایشان آبی، خاکستری یا سبز و رنگ موهایشان بلوند، قهوه‌ای یا سیاه است. افراد با پوست گرم نیز معمولاً چشم‌های قهوه‌ای، کهربایی یا فندقی و موهای خرمایی، قرمز، قهوه‌ای یا سیاه دارند.

روش دیگر برای تشخیص ته رنگ پوست شما این است که ببینید در معرض آفتاب، پوستتان چه واکنشی نشان می‌دهد؛ برنزه می‌شوید یا دچار قرمزی و آفتاب‌سوختگی؟ اگر پس از قرارگرفتن در برابر خورشید برنزه شوید، رنگ پوست شما گرم است. اگر بدنتان به‌سرعت قرمز و آفتاب‌سوخته می‌شود، دارای پوست سرد هستید. افرادی که پوست خنثی دارند، پوستشان به‌ندرت می‌سوزد و درعین‌حال برنزه نیز می‌شود؛ اما درجه سوختگی پوستشان به‌شدت افراد با پوست سرد نیست.

نوع آرایش خود را انتخاب کنید، مات می‌خواهید یا براق؟

نوع آرایش خود را مشخص کنید،

گام بعدی در خرید اینترنتی بهترین کرم پودر این است که مشخص کنید چه نوع آرایشی مدنظر شماست. در نهایت دوست دارید آرایشتان مات باشد یا براق؟ همان‌طور که می‌دانید انواع لوازم زیر سازی آرایشی در دو نوع مات و براق در بازار وجود دارد و بسته به اینکه چه مراسمی دعوت باشید یا برای چه محیطی آرایش کنید، می‌توانید از هر کدام از این محصولات بهره بگیرید. برای مثال، آرایش در محل کار بهتر است مات باشد.

برند مدنظر خود را پیدا کنید

برند مدنظر خود را پیدا کنید

یکی از گام‌های مهم در خرید اینترنتی بهترین مارک کرم پودر این است که برند خود را بشناسید. برندهای معتبر که سال‌ها در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه دارند، هرگز اعتبار خود را با تولید محصولات نامرغوب از بین نمی‌برند. هرگز صرفاً برای داشتن یک محصول با بسته‌بندی لوکس و پرزرق‌وبرق سلامت خود را به خطر نیندازید. این نکته را به خاطر داشته باشید که برندهای جعلی و ناشناخته معمولاً با پرداختن به ظاهر محصول و جذاب‌کردن بسته‌بندی‌ها، سلیقه دختران جوان را به سوی خود جلب می‌کنند و چندان به محتوای محصول نمی‌پردازند.

محصول متناسب با نوع پوست خود را بیابید

محصول متناسب با نوع پوست

هرچند انتخاب نوع آرایش مات یا براق به سلیقه شخصی و موقعیت فرد بستگی دارد؛ اما نباید فراموش کرد که هر نوع پوستی، آرایش خاص می‌طلبد. برای مثال افراد با پوست چرب بهتر است از بهترین مارک کرم پودر مات استفاده کنند تا دوام آرایششان بیشتر شود. همچنین اگر پوستان ترکیبی از خشک و چرب است، از محصولات کرمی استفاده کنید. این محصولات قابلیت ترکیب با مرطوب ‌کننده را دارند و می‌توانید در نواحی خشک‌تر پوست مانند روی گونه‌ها مقداری از کرم پودر را با مرطوب‌ کننده مخلوط کنید. البته اگر پوست خشک دارید، محصولات آبرسان یا کرم پودر بر پایه چربی، گزینه خوبی برای شماست.

افرادی که روی پوست خود عارضه‌هایی مانند جوش، انواع لک یا جای زخم و بریدگی دارند، هنگام خرید اینترنتی کرم پودر مدنظر خود باید به ترکیبات و میزان پوشانندگی محصول توجه بیشتری کنند. استفاده از کرم پودر بر پایه چربی برای پوست مبتلا به جوش ممنوع است؛ زیرا باعث تحریک پوست و تشدید جوش آن می‌شود. همچنین محصولات معطر برای پوست‌های حساس مضر هستند. افرادی که روی پوست خود لکه ‌های قهوه ای دارند، بهتر است از محصولات با پوشانندگی بیشتر استفاده کنند.

نقدهای کارشناسان یا خریداران محصول را بخوانید

نقدهای کاشناسان برای خرید اینترنتی کرم پودر

یکی از روش‌هایی که تردید شما را هنگام خرید اینترنتی کرم پودر از بین می‌برد، خواندن نظر کاربران دیگر است. البته نمی‌توان انکار کرد که سلیقه‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ اما بهترین مارک کرم پودر بی‌شک می‌تواند بسیاری از سلیقه‌ها را از خود راضی نگه دارد. البته فراموش نکنید که قبل از خرید محصول، نظر آرایشگران حرفه‌ای را نیز درباره آن جویا شوید. مسلماً نظر کارشناسی یک فرد حرفه‌ای دقت و اهمیت بیشتری نسبت‌به نظر کاربران عادی دارد. یک میکاپ آرتیست خبره هرگز مانند برخی بلاگرهای عادی فقط با هدف تبلیغ کالا و درآمدزایی، از محصول تعریف نمی‌کند.

به سابقه و اعتبار فروشگاه اینترنتی توجه کنید

رنگ پوست خود را مشخص کنید

اگر برای خرید اینترنتی کرم پودر توجیه شده‌اید، بهتر است سراغ سایت‌ها و فروشگاه‌های واقعی و مطمئن بروید تا خیالتان بابت پرداخت هزینه و تحویل کالای واقعی آسوده باشد. به همین منظور ما به شما فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید بهترین مارک کرم پودر را با ضمانت اصالت کالا در محل مدنظر خود دریافت کنید. برای استفاده از مشاوره درباره جنس یا رنگ پوست خود کافی است در بخش نظرات پیام بگذارید. همچنین می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان پوست و زیبایی مجموعه تماس بگیرید.

منبع: Dermstore دیدگاه‌ها 6053بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه