تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه مانند حرفه‌ای‌ها از خط چشم مایع استفاده کنیم؟ (قسمت اول)

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه مانند حرفه‌ای‌ها از خط چشم مایع استفاده کنیم؟ (قسمت اول)

استفاده از خط چشم مایع تأثیر بسیاری در زیباتر جلوه دادن آرایش شما دارد، در حالیکه هیچ محصول آرایشی دیگری این چنین تاثیری ندارد. چه یک خط چشم غلیظ و دنباله‌دار بکشید یا خط چشمی ظریف و نازک، در هر صورت، زیبایی دلنوازی به چشمان شما می‌بخشد. اما یادگیری نحوه کشیدن خط چشم مایع، به طوری که بتوان آن را بی عیب و نقص، تمیز و متقارن کشید مستلزم دقت بالایی است.

برای دست‌یابی به جزییات چگونگی کشیدن خط چشم مایع، به صورت ماهرانه و با اعتمادبه نفس، تجربیات آرایشگران حرفه‌ای را در این مقاله گرد آورده‌ایم و راه‌هایی بسیار ساده‌ و رازهایی درباره رفع مشکلات کشیدن خط چشم از قبیل ایجاد لکه و عدم تقارن گفته می‌شود که می‌توان برای همیشه از آن‌ها استفاده کرد.

نکته شماره ۱: آهسته

خط چشم مایعقانون شماره یک برای کشیدن یک خط چشم حرفه‌ای چیست؟ عجله نکنید. بزرگ‌ترین اشتباهی که ممکن است خانم‌ها مرتکب شوند این است که بخواهند این قبیل کارها را سریع انجام دهند.

پلک‌ها سطح صافی ندارند، بلکه منحنی و نامتقارن هستند. بسیار مهم است که پلک چشم را مانند بوم نقاشی در نظر بگیرید و برای زیبا کردن آن وقت بگذارید. این کاری است که افراد حرفه‌ای انجام می‌دهند.

نکته شماره ۲: قلم‌موهای مختلف را امتحان کنید

how-to-apply-liquid-eyeliner-3آیا شما همیشه از قلم‌مو یا برس موجود در جعبه سایه چشم یا رژگونه استفاده می‌کنید؟ این مساله در مورد خط چشم مایع نیز مصداق دارد. یکی از توصیه‌های آرایشگران درباره چگونگی استفاده از خط چشم مایع این است که شما مجبور نیستید حتما از قلم‌موی داخل خط چشم مایع استفاده کنید.

بعضی‌ها خط چشم ماژیکی را دوست دارند و برخی با قلم‌مو، خط چشم بهتری می‌کشند. اگر می‌خواهید خط چشم نازک و ظریفی داشته باشید و برای این کار از خط چشم مویی که سطح دقت بالاتری دارد استفاده کنید. ببینید چه قلم‌مویی برای شما مناسب‌تر است. ممکن است آرایشگرانی را ببینید خط چشم مشتریان خود را با قلم‌مو می‌کشند، اما هنگامی که می‌خواهند برای خود این کار انجام دهند از خط چشم ماژیکی استفاده می‌کنند. این مساله کاملا به این بستگی دارد که قبلا به استفاده از چه ابزاری عادت کرده‌اید و چگونه این کار را انجام می‌دادید.

نکته شماره ۳: حالت چشم خود را دریابید

how-to-apply-liquid-eyeliner-4این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در چگونگی استفاده از خط چشم مایع باید آن را بدانید.

همه فکر می‌کنند خط چشم مدل گربه‌ای بهترین مدلی است که به چشمان آن‌ها می‌آید، اما این الزاما درست نیست. اگر چشمان بادامی شکل و پلک بزرگی داشته باشید، کشیدن خط چشم گربه‌ای زیبا خواهد بود. اماحالت و اندازه چشم‌ها و پلک‌ها در افراد مختلف متفاوت است.

برای چشمان خمار یا نیمه بسته، خط چشمی نازک بر روی پلک بالایی بکشید و در گوشه بیرونی چشم، دنباله آن را به سمت بالا ادامه دهید.
ادامه مطلب را در قسمت بعدی بخوانید.

منبع: Totalbeauty دیدگاه‌ها 3377بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه