مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

رژ زدن حرفه ای | آموزش گام به گام آرایش لب برای مبتدیان

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
رژ زدن حرفه ای | آموزش گام به گام آرایش لب برای مبتدیان

خیلی از خانم‌ها با خرید بهترین مارک رژ لب سعی در زیبا‌تر جلوه دادن لب های خود دارند؛ اما همان طور که می‌دانید که حتی خرید بهترین مارک رژ لب نیز برای کسی که روش رژ زدن را بلد نیست، سودی نمی‌کند. در نتیجه در کنار اینکه تأکید ویژه‌ای به خرید بهترین مارک رژ لب داریم، باید حتماً روش های حرفه ای رژ زدن را نیز فرا بگیرید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم ببینیم چگونه می‌توان مانند آرایشگران حرفه ای رژ لب زد.

گام اول: آماده کردن لوازم مخصوص رژ زدن

آماده کردن لوازم مخصوص رژ زدن حرفه ای

خرید بهترین مارک رژ لب، اولین گام برای رژ زدن حرفه ای به حساب می‌آید. البته لازم است در کنار خرید رژ لب، لوازم زیر را نیز آماده کنید:

  • گوش پاک‌ کن؛
  •  آب میسلار (اختیاری)؛
  •  دستمال پاک کننده آرایش (اختیاری)؛
  •  اسکراب یا ماسک لب (اختیاری)؛
  • بالم لب؛
  • مداد لب؛
  • ژر لب؛
  • پودر آرایشی شفاف؛
  • برس لب صاف (اختیاری).

گام دوم: استفاده از بالم لب

استفاده از بالم لب قبل از رژ لب زدن حرفه ای

پیشنهاد می‌کنیم برای رژ زدن حرفه ای در کنار خرید بهترین مارک رژ لب، بالم لبی با ترکیبات ویتامین E، روغن نارگیل یا دیگر روغن‌های طبیعی آبرسان خریداری نمایید. سپس قبل از هرگونه آرایش و رژ زدن، با این بالم، آبرسانی و تقویت لب را انجام دهید. لازم به ذکر است در خرید بالم لب از محصولات دارای الکل سفید، برحذر باشید. این محصولات، به جای آبرسانی پوست لب، خشکی آن را به دنبال دارند.

گام سوم: کشیدن خط لب

کشیدن خط لب برای زیباتر جلوه دادن رژ لب

مداد لب نه‌تنها جلوه بیشتری به لب ها می‌دهد، بلکه جلوی انتقال رژ لب به سایر قسمت‌های پوست را می‌گیرد و عملاً نقش خطی محافظ را در آرایش لب ایفا می‌کند. در نتیجه برای رژ زدن حرفه ای در کنار خرید بهترین مارک رژ لب، یک مداد لب عالی و باکیفیت با رنگی مشابه با رنگ رژ لب خریداری نمایید. سپس خطی صاف در قسمت پایین و مرکز لب بکشید و این خط را به گوشه‌های لب در امتداد خط طبیعی لب ها ادامه دهید. در قسمت مرکز و بالای لب نیز علامت ضربدر (X) بکشید و خط لب را کامل کنید.

گام چهارم: رژ زدن با برس و بدون برس

رژ لب با برس و بدون برس

در این مرحله کیفیت رژ لب به کمک جذابیت آرایش لب‌های شما می‌آید، در نتیجه حتماً بهترین مارک رژ لب را خریداری نمایید. سپس رژ کشیدن را از مرکز لب شروع کنید و به جهت بیرون لب ادامه دهید. رژ لب زدن بدون برس آرایشی، مقدار بیشتری از رژ را روی لب ها منتقل می‌کند. استفاده از برس برای رژ لب زدن، لایه‌ای نازک‌تر از رژ را روی لب ها انتقال می‌دهد.

گام پنجم: تمیز کردن اشتباه های احتمالی

تمیز کردن اشتباه های احتمالی

در کنار خرید بهترین مارک رژ لب، یک شیشه میسلار واتر باکیفیت نیز خریداری کنید. آب میسلار نه‌تنها استفاده بسیار راحتی در آرایش دارد، بلکه پوست‌های حساس را ملتهب نمی‌کند و به لطف چنین ویژگی‌هایی به‌راحتی می‌توانید رژ لب اضافی که روی لب مالیده شده را پاک کنید. در نتیجه یک گوش پاک‌کن یا تکه‌ای پنبه را به میسلار آغشته کنید و اضافی‌های رژ و مداد لب را پاک نمایید. سپس مقداری کرم پودر یا کانسیلر روی آن بزنید.

گام ششم: تثبیت رژ لب با پودر بی رنگ آرایشی

تثبیت رژ لب با پودر شفاف آرایشی

یکی از اصول رژ زدن حرفه ای جلوگیری از انتقال رژ لب به دندان‌هاست. آرایشگران حرفه‌ای برای این کار ترفند جالبی را به کار می‌گیرند. در این ترفند باید یکی از انگشت‌ها را داخل دهان قرار دهید و لب ها را در حالت غنچه به بیرون متمایل کنید. سپس انگشت را بیرون بکشید تا رژی که روی لبه درونی لب ها مالیده شده، پاک شود. به جای این روش از گوش پاک کن نیز می‌توانید کمک بگیرید و قسمت داخلی لب را با گوش‌ پاک کن تمیز کنید. در نهایت تکه‌ای دستمال کاغذی به‌آرامی روی لب های خود قرار دهید و پودر فیکس کننده آرایش روی دستمال بریزید و یک لایه رژ لب بزنید تا آرایش لب های شما ماندگاری بیشتری پیدا کند.

مطمئن هستیم با توضیحاتی که از رژ زدن حرفه ای دادیم جذاب‌تر از همیشه رژ لب خواهید زد. از آنجایی که کیفیت رژ لب، تأثیر بسیاری در جذابیت آرایش لب های شما دارد، برای شما رژهای باکیفیتی را در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی آماده کردیم، تا با نگاهی به این رژها، بهترین مارک رژ لب را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم ترفند جالبی برای رژ زدن و خرید بهترین رژ لب سراغ دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Oprahmag دیدگاه‌ها 4626بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه