تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! در آخرین جشنوارهٔ سال سفارشات بازهٔ ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین، از ۵ فروردین ارسال خواهند شد

کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما | نکته ها و توصیه ها

زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه
کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما | نکته ها و توصیه ها

دیر زمانی است که بسیاری از افراد به دنبال خرید کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما هستند. ملاسما عارضه‌‌ای بسیار رایج است که در آن افزایش رنگدانه ها، باعث ایجاد لک های پوستی می‌شود. خوشبختانه این عارضه ضرری برای سلامتی ندارد؛ اما به لحاظ ظاهری، لک شدن پوست برای هیچ‌کس خوشایند نیست. این لک ها بیشتر در نواحی صورت و سینه پدید می‌آیند و درمان آن باید با دقت و مرحله‌‌به‌مرحله انجام شود. از طرف دیگر بسته به نوع عارضه، روش های درمان آن در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ به همین دلیل نمی‌شود به خرید بهترین محصول ضد لک اکتفا کرد. در ادامه به بررسی توصیه‌های لازم در خرید بهترین کرم ضد لک برای درمان ملاسما می‌پردازیم.

پیشگیری بهتر از درمان

استفاده از ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب برای درمان ملاسما

قرار گرفتن در معرض پرتوهای خورشید، یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد ملاسما به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از منزل بیرون نروید. تجربه نشان داده است کرم های ضد آفتاب با میزان SPF 30 یا بیشتر، از پوست شما در برابر ملاسما و دیگر عارضه های ناشی از نور خوشید محافظت می‌کنند. واقعیت این است که شما باید در ۳۶۵ روز سال، حتی روزهای بارانی و ابری نیز از ضد آفتاب ها استفاده کنید؛ زیرا تابش میزان کمی از نور خورشید نیز وخامت ملاسما را بیشتر می‌کند.

بسیاری افراد، پس از پایان درمان ملاسما، باز هم حتی به دلیل حضور کوتاه مدت در زیر نور خوشید شاهد بازگشت این لک های سمج بوده‌‌اند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم پس از درمان ملاسما هم از ضد آفتاب ها غافل نشوید. این محصولات علاوه بر کنترل ملاسما، جلوی پیری پوست و بروز سرطان را نیز می‌گیرند. در بین محصولات ضد آفتاب، چند محصول انحصاری ضد لک نیز وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کرم ضد آفتاب ضد لک اسپات سولوشن و کرم ضد آفتاب و ضد لک کلیریال اشاره کرد.

درمان ملاسما

درمان خانگی

درمان خانگی ملاسما

در همین ابتدا باید بگوییم که ملاسما عارضه‌‌ای سرسخت و سمج است و برای درمان آن باید استمرار داشته باشید و حوصله به خرج دهید. هرچند برخی متخصصان اعتقاد دارند که روش های خانگی درمان ملاسما هرگز جایگزین استفاده از یک کرم ضد لک عالی نمی‌شود. این گروه معتقدند که درمان خانگی مانند مالیدن آب لیمو، سرکه سیب، پیاز خام و سیر روی پوست، نه‌تنها به رفع ملاسما کمک نمی‌کند، بلکه باعث وخامت این لک ها نیز خواهد شد.

این مواد خاصیت اسیدی زیادی دارند، پوست را ملتهب می‌کنند و لک ها را به جای سفید‌ترکردن، تیره‌تر می‌کنند. برخی نیز معتقدند که موادی مانند زردچوبه و آلوئه‌ورا نسبتاً در کاهش آثار لک ها کاربرد دارند. استفاده از سیب‌زمینی رنده شده، عسل، ماست ساده، روغن کرچک و غیره نیز از جمله درمان های خانگی ملاسما شناخته می‌شوند.

تجویزهای داروخانه ای

کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما ساخت داروخانه ها

از آنجایی‌که علم پزشکی درستی یا نادرستی درمان های خانگی ملاسما را تأیید یا رد نکرده است، بسیاری افراد تمابل دارند برای پیدا کردن کرم ضد لک عالی سراغ بهترین محصول ضد لک داروخانه‌ای و فروشگاهی بروند. به این افراد پیشنهاد می‌کنیم محصولی بخرند که در آن از ترکیبات زیر استفاده شده باشد: کُوجیک (Kojic)، نیاسینامید (Niacinamide)، عصاره لیکوریس (Licorice Extract)، ویتامین‌ C، اسید مَندلیک (Mandelic Acid) و اسید گلیکولیک (Glycolic Acid).

داروهای تجویزی

کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما با تجویز پزشک

به هر اندازه که رنگ لک های ملاسما نسبت به پوست تیره‌تر باشد، به همان اندازه هم درمان این عارضه دشوارتر خواهد بود. به همین دلیل گاهی اوقات فرایند خرید کرم ضد لک عالی از چیزی که به نظر می‌رسد سخت‌تر می‌شود و باید به دنبال داروهایی باشیم که از جانب پزشک تجویز شده است. در ادامه صرفاً برای آشنایی شما، به چند محصول دارویی اشاره می‌کنیم. توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر کدام از این محصولات شیمیایی لازم و ضروری است که با متخصص پوست مشورت شود.

  • هیدروکینون

هیدروکینون، داروی ضد لک

این دارو مدت‌هاست که به عنوان درمان شماره یک ملاسما شناخته می‌شود و با تفکیک کردن رنگدانه‌ ها، لک های پوست را از بین می‌برد. ناگفته نماند استفاده‌ی بیش از حد از داروها و کرم های حاوی هیدروکینون، احتمال ازبین‌رفتن کامل رنگ پوست را بیشتر می‌کند. گاهی‌اوقات نیز زیاده‌روی در مصرف این دارو، احتمال تیره‌تر و ضخیم‌تر شدن پوست را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر بعضی از تحقیقات پزشکی، از سرطان‌زا بودن این ماده خبر می‌دهند و بعضی دیگر این نظر را رد کرده‌اند.

پزشکان متخصص بر این باور هستند که استفاده‌ی بجا و مناسب از هیدروکینون به مقدار لازم، هیچ‌ خطری را به دنبال ندارد. اما باز هم پزشکان و بیمارانی هستند که به دلیل نگرانی از عوارض جانبی هیدروکینون، درمان لک با این ماده را قبول ندارند و مردم را از استفاده‌ی خودسرانه‌ی داروهای حاوی هیدروکینون منع می‌کنند.

  • کورتیکواستروئید موضعی

کرم ضد لک یونیتون

کرم های حاوی کورتیکواستروئید که در بازار با نام کرم های استروئیدی نیز شناخته می‌شوند، خاصیت ضدالتهابی دارند. این کرم ها پوست را به میزان کمی روشن می‌کنند. برای مثال کرم ضد لک یونیتون برای کاهش لک های پوستی مؤثر است. این کرم حاوی ترکیبات ضد لک قوی است. انواع لک های ایجادشده روی پوست به هر دلیلی (افزایش سن، قرارگرفتن در معرض آفتاب یا مصرف برخی داروها) را از بین می‌برد.

  • ترتینوئین

ترتینوئین

این ماده در واقع یکی از مشتقات ویتامین A به حساب می‌آید. ترتینوئین با سرعت‌بخشیدن به گردش خون، فرایند جایگزینی سلول‌های پوست را افزایش داده و به تولید سلول‌های جدید کمک می‌کند. در علم پزشکی، یکی از داروهای شناخته‌شده برای درمان پیری پوست و آکنه به حساب می‌آید و اثربخشی آن به‌تنهایی برای درمان ملاسما کفایت نمی‌کند.

  • کرم های سه‌گانه

کرم ضد لک رتی کیو فورت

اگر به دنبال خرید بهترین کرم ضد لک برای درمان ملاسما هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرم هایی را انتخاب کنید که حاوی هر سه ماده‌ی بالا باشند. این کرم ها تمامی فواید فوق را در اختیار پوست قرار می‌دهند و اثربخشی بسیار سریع‌تری دارند. به این کرم ها برای درمان ملاسمای بسیار وخیم نیز می‌توانید اعتماد کنید. ناگفته نماند پس از استفاده از کرم های سه‌گانه، امکان التهاب های پوستی وجود دارد؛ بنابراین استفاده‌ی درازمدت از این کرم ها توصیه نمی‌شود. کرم ضد لک عالی رتی کیو فورت بهترین محصول ضد لک با ترکیبات سه‌گانه است.

  • اسید آزلاییک

ضد لک به نام اسید آزلاییک

این ماده‌ نیز یکی از ترکیبات مؤثر در انتخاب بهترین محصول ضد لک به حساب می‌آید و خاصیت روشن‌کنندگی دارد. اسید آزلاییک همانند ترتینوئین، فرایند ایجاد سلول های جدید را افزایش می‌دهد و سطح پوست را نرم و صیقلی می‌کند. این ماده ترکیبات نسبتاً ملایمی دارد و به همین دلیل استفاده‌ی درازمدت آن هیچ اشکالی ایجاد نمی‌کند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا اسید آزلاییک در محافل پزشکی به‌عنوان جایگزینی برای هیدروکینون شناخته شود.

روش های کلینیکی مخصوص

روش های کلینیکی برای درمان لک

درصورتی‌که روش های دارویی پاسخگوی درمان ملاسما نبود، پزشک ممکن است روش های کلینیکی ویژه‌ای را برای درمان این عارضه پیشنهاد کند. این روش‌ ها برای درمان‌ ملاسمای وخیم نیز توصیه می‌شود. گاهی اوقات این روش ها احتمال تولید رنگدانه های بیشتر را افزایش می‌دهد؛ بنابراین در انجام آن‌ها باید حتماً با پزشک متخصص پوست مشورت کنید. میکرودرم ابریژن، لایه‌برداری شیمیایی و لیزر و نوردرمانی را می‌توان از روش های رایج کلینیکی درمان ملاسما نام برد.

کرم ضد لک برای ملاسما در دوران بارداری

مصرف ضد لک در دوران بارداری

خانم‌های باردار محدودیت های بیشتری برای استفاده‌ی هر نوع ماده‌ای را دارند و به همین دلیل نیز باید دقت بیشتری برای خرید کرم ضد لک عالی برای ملاسما به خرج دهند. خوشبختانه خبر خوشی برای خانم های باردارِ مبتلا به لکه های بارداری داریم و آن اینکه ملاسما در دوران بارداری، معمولاً بدون هیچ درمانی از بین می‌رود. به این ترتیب نزدیک به یک سال پس از زایمان تقریباً خبری از لک های ملاسما نخواهد بود.

در نتیجه اگر باردار هستید پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه به دنبال کرم ضد لک برای درمان ملاسما بگردید، دست نگه‌دارید و اجازه دهید فرزند دلبند شما به دنیا بیاید تا این لک ها به‌خودی خود از بین بروند. اگر هم پس از زایمان، لک های ملاسما از بین نرفتند و با لک های سمج و پردردسری طرف بودید، پس از دوران شیردهی، با کمک یکی از روش هایی که در بالا به آن اشاره شد، برای درمان ملاسما اقدام کنید. کرم ضد لک دپی وایت یکی از محصولاتی است که برای رفع لکه های بارداری بعد از زایمان می‌توانید به آن اعتماد کنید.

معرفی چند محصول ضد لک عالی برای درمان ملاسما

  • کرم روز روشن کننده با fadeout SPF25

کرم روز روشن کننده برای درمان ملاسما

وجود مواد گیاهی اولیه در «کرم روز روشن کننده با fadeout SPF25» باعث کاهش لک و جوش‌های سرسیاه می‌شود. این کرم ضد لک برای ملاسما با SPF25 و فیلترهای UVA, UVB هم‌زمان از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. این محصول سرشار از ترکیبات ضد لک و روشن‌کننده از جمله نیاسینامید، اسید لاکتیک و ویتامین C و E است.

  • کرم ضد لک و روشن کننده روز SOSKIN SPF 25

کرم ضد لک و روشن کننده روز ساسکین برای درمان ملاسما

«کرم ضد لک و روشن کننده روز SOSKIN SPF 25» همزمان سفیدکننده، آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان و محافظ پوست است. کاهش لکه های قهوه‌ای، افزایش قوام  پوست و کاهش درجه سوختگی پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از خصوصیات این محصول است. آلوئه‌وار و کره شی از ترکیبات مهم این محصول هستند.

  • سرم روشن کننده آلبوسین ملا Pharmaceris

سرم روشن کننده آلبوسین ملا

«سرم روشن کننده آلبوسین ملا Pharmaceris» ضمن درمان لکه های پوستی، از به وجود آمدن لکه های جدید نیز جلوگیری می‌کند. این محصول مانع عملکرد گیرنده‌ها در لایه‌های عمیق‌تر پوست و در نتیجه کاهش تولید ملانین می‌شود. آنزیم کراتولیتیک موجود در محصول، بخش بیرونی پوست را لایه‌برداری می‌کند. با این سرم بدون وارد کردن آسیب جدی به پوست، لکه های آن را کاهش می‌دهد.

  • سرم ضد لک و بازسازی کننده پوست HC

سرم ضد لک و بازسازی کننده پوست HC

اگر به فکر دور کردن آثار پیری از پوست خود هستید، از خرید «سرم ضد لک و بازسازی کننده پوست HC» غافل نشوید. این سرم به شما کمک می‌کند چهره‌ای جوان و شاداب داشته باشید. ترکیبات مؤثر این محصول از جمله آلفا هیدروکسی اسید، ترکیبی از زغال اخته، نیشکر، لیمو، پرتقال و شکر افرا اثربخشی سریع و فعالی بر لک های پوست دارند.

توصیه‌ی پایانی

باز هم تأکید می‌کنیم که درمان ملاسما از آن دسته درمان های زمان‌بری است که صبر و حوصله زیادی می‌طلبد. در واقع باید به رنگدانه های پوستی اجازه دهید تا پس از درمان، رنگ طبیعی خود را پیدا کنند. از طرف دیگر در کنار انتخاب و خرید کرم ضد لک عالی، استفاده از محصولات ضد آفتاب را نیز فراموش نکنید. مطمئن باشید با صبر و حوصله بر لک های ملاسما غلبه خواهید کرد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن مشاوره یا خرید بهترین محصول ضد لک در ساعات اداری از راهنمایی‌های مشاوران فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بهره‌مند شوید.

منبع: Verywellhealth ۶۰ دیدگاه 89898بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. ممنون. مطلبی که قرار دادین بسیار عالی بود.

  2. مطلب خیلی خوبی بود. تمام موارد رو شامل می‌شه. فقط کاشکی اسم کرم‌های ضدلک رو میاوردین.

  3. آیا استفاده از کرم‌های ضدلک در زمان بارداری ضرر دارد؟

    • درود به شما سارای عزیز?

      میزان تأثیرات استفاده از کرم ضد لک در دوران بارداری بستگی به ترکیبات آن محصول دارد.
      اما در صورت استفاده در این دوران بهتر است از محصولات باکیفیت، مرغوب و معتبر استفاده کنید.
      پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان بیشتر حتماً نظر پزشک خود را جویا شوید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  4. سلام، ممنون از توضیحات مفیدتون.
    من دو تا لک دو طرف صورتم داشتم بعد به توصیه پزشک متخصص از امریکا میکرونیدلینگ کردم. الان لک ها بزرگتر شدن. بعد بهم اربوتین داد استفاده کردم اصلاً بهتر نشد. بعد هم یه تزریق تو صورتم داشتم بازم فایده نداشت. الان ضدلک اتچه ووینوپرفکت کدلی استفاده می‌کنم، ولی همه میگن بدتر شده. ضد آفتابم مرتب استفاده می‌کنم. پوستمم کاملاً چربه.
    بگید چه محصولی استفاده کنم که جواب بگیرم. سیستامین چطوره؟ در ضمن من هیدروکینون و ترتینوئین هم استفاده کردم??تو رو خدا بگید چه کنم؟؟؟

    • درود به شما نسرین عزیز?

      بیشترشدن لکتان به علت استفاده از هیدروکینون است که باعث‌شده لک مقاوم‌تر و بزرگتر شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از «سرم ضد لک نئوتون ISIS» است. دقت داشته باشید که استفاده از این محصول را تا بهبودی کامل نباید قطع کنید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

      • سلام وقت بخیر
        توضیحات عالی بود
        من هم مشکلی مشابه همین دارم اگه ممکنه منم بگم چه کارهایی انجام دادم اگه بشه منم راهنمای کنید چه محصولی استفاده کنم.
        لکهایی شبیه ملاسما روی گونه هام دارم
        ۵ بار لیزر کیوسویبچ انجام دادم.
        ۳ بار مزو
        اوایل هم فشیال هم مزونیدلینگ هم انجام دادم
        سرم ویتامین سی استفاده میکنم.
        مرتب ضد آفتاب میزنم
        یه مدت پماد ژانولوما استفاده کردم و در حال حاضر کرم ضد لک اسکین وان
        به نظر خودم لک ها خیلی کم کوچکتر شدن اما پر رنگ و مقاوم تر
        واقعاً خسته شدم.
        تازه قبلاً جوشهام از بین رفته بود اما الان دارم دوباره جوش هم میزنم.چکار باید بکنم

        • عزیزم اگر درگیر جوش فعال هستید، توصیه می‌کنیم فعلا روتین پوست چرب و آکنه‌ای داشته باشید تا بهبود کامل جوش‌ها صبر کنید و سپس می‌تونید از ضدلک حاوی هیدروکینون استفاده کنید.

          https://ordme.com/cos-de-baha-hydroquinone-brightening-serum-30ml

          https://ordme.com/berdon-lightening-serum

          https://ordme.com/cb-paris-whitening-face-cream-30ml

          این محصولات حاوی هیدروکینون هستند.به مدت ۳ ماه فقط روی لک‌ها استفاده ‌کنید بعد از ۳ ماه از ضدلک فاقد هیدروکینون به مدت ۴ ماه استفاده کنید تا لک‌ها برگشت نداشته باشند.
          دو هفته‌ی اول شب‌درمیان یا دو شب در هفته قبل از خواب استفاده کنید،بعد از دو هفته هرشب.
          ضدآفتابتون رو هر ۳ ساعت تمدید کنید.

          بعد از ۳ ماه مجدد مشاوره بگیرید.

    • سلام ببخشید منم همین مشکل رو دارم ،چیکار کردید میشه راهنماییم کنید .

  5. سلام،وقتتون بخیر.
    برای لکه‌های پیری دست کدوم اینارو معرفی می‌کنید؟
    برای سن۵۰ سال با پوست معمولی رو به خشک.
    اگه ۲ تا محصول تهیه کنم یکی صبح و یکی شب بهتره یا یک محصول در ۲ نوبت زده بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چه نوع کرم یا سرمی مناسب است.

  6. سلام وقت بخیر.
    ممنون بابت توضیحات عالیتون.
    سوالم اینه که من نزدیک ۱۰ساله که صورتم لک شده اولش فقط پشت لبم بود. به مرور گونه‌ها دورتادور ابروها گرفته؛ به‌طوری که انگیزه بیرون رفتن از خونه تو جمع‌ها و مناسبت‌ها رو از دست دادم چون هر کسی منو می‌بینه میگن صورتت خیلی زشته واسه همین خودمو زندونی کردم. اصلاح می‌کنم بیشتر مشخص می‌شن. تورو خدا کمکم کنین، چندین بار دکتر رفتم ولی بدتر شده.

    • درود به دوست عزیز?

      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر ممنونم میشم در قسمت چت آنلاین فروشگاه، عکس واضح از لک های صورت خودتون برای ما ارسال بفرمایید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  7. سلام. من روی گونه‌هام لک ملاسما دارم. اخیراً دکتر برام کرم یونیتون ۴ رو تجویز کرده. یک شب استفاده کردم. صبح بعد از شستشو صورت با پن از ضدآفتاب svr استفاده کردم که صورتم شدید سوزش کرد و لایه نازکی از پوستم جدا شد. به نظرتون طبیعی هست یا مشکل وجود دارد؟

    • درود به شما راحله عزیز?

      با توجه به توضیحاتی که فرمودید شاید زیاد زدید یا خیلی مالش دادید. شوینده حاوی اسکراب استفاده نکنید و شب در میان به مقدار کمتری روی لک بزنید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  8. سلام. من روی صورتم لک دارم. اصلاً نمی‌دونم چرا هر زخمم تبدیل به لک می‌شه. تو رو خدا یه ضد لک قوی و خوب بهم معرفی کنید. ممنون.

    • درود به شما مینای عزیز?
      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر ممنون می‌شم بفرمایید که چند سالتون هست؟
      نوع پوستتون چیه؟چرب یا خشک؟
      از چه محصولاتی تا الان استفاده می‌کردید؟
      و پوستتون چه عارضه هایی داره؟

  9. باعرض سلام و احترام خدمت شما عزیزان. من صورتم جلوی آفتاب خیلی می‌سوزه و قرمز می‌شه. از وقتی که چند جلسه میکرولیدیلینگ انجام دادم بدتر می‌سوزه. پیشونیم هم لک زده. لطفاً منو راهنمایی کنید چه کرم ضدلکی بگیرم که از لک و سوزش و قرمزی پوستم جلوگیری کنه؟
    سپاسگزارم ازتون.

  10. باسلام و خسته نباشید.
    بنده ۳۵ سالمه و گه‌گاهی جوش‌هایی در ناحیه پیشانی(بالای ابروها بیشتر) و در ناحیه چانه می‌زنم و مقداری کبدم ممکنه کثیف باشه. طبق نظر دکتر طب سنتی. و این جوش‌ها باعث ایجاد لک‌هایی کم‌رنگ در کل نواحی صورتم شده و البته بخاطر لیزر موهای صورت روی گونه‌هامم چند تا لک تقریباً پر رنگ ایجاد شده است. پوست خودم تقریبا گندمی و برنزه و پوست معمولی تقریبا چرب دارم. خواستم بدونم برای ازبین‌بردن این لک‌ها و شفاف و یکدست‌شدن پوستم چه محصولاتی رو پیشنهاد می‌دید؟ ممنونم.

  11. سلام. من لک بارداری دارم. سه سال گذشته و با وجود استفاده از انواع کرم‌ها زیر نظر پزشک هیچ بهبودی حاصل نشده. لک‌ها خیلی پررنگ و وسع هستن. اصلاً دوست ندارم خودمو تو آینه نگاه کنم و بدون ماسک بیرون نمیرم مبادا کسی ببینه. چه پیشنهادی دارین واسه ازبین‌بردن این لک‌ها؟

    • درود به شما سمیه عزیز?

      احتمالاً محصولات دست‌سازی که استفاده کردید حاوی هیدروکینون بوده و باعث تشدید لک‌ها شده. نکته مهمی که در درمان لک مهمه، استفاده از یک ضدآفتاب مناسب اما بدون‌رنگ و تمدید هر سه ساعت آن است. در عین حال صبوری نیز فاکتور دوم هست.
      به طور کلی برای هر یک سال لک، دو ماه نیاز به درمان دارید.
      پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات زیر هست:
      کرم ضد لک یونیتون ISIS Pharma 4
      کرم ضد آفتاب دو عددی هیدرولیپید SPF50 Pharmaceris
      ضد لک رو شب‌ها روی لکه‌ها زده و روزها حتماً هر سه ساعت ضدآفتاب رو تمدید بفرمایید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  12. سلام خدمت شما راهنمای محترم.
    من دو تا لک کم رنگ روی گونه‌هام دارم.
    و به علت استفاده شیره انجیر برای ازبین‌بردن جای زخم خال صورتم به شدت سوخت و لک سوختگی گرفت.
    رفتم متخصص پوست بهم ضدلک فرونیا دادند و شوینده روزالیا. همچنین قرص اسپیرنالاکتون۱۰۰. که ‌یک ‌کرم ساختنی جنتامایسون.
    خواستم نظر شما رو بدونم.
    ضدآفتاب رنگی سینره ۵۰ درصد رو هم معرفی کردند.

    • درود به شما زهره عزیز?

      ضدلک فرونیا حاوی ۴٪؜ هیدروکینون هست که بهتر است در ابتدا دو تا سه ساعت روی پوست بماند و کم‌کم ساعت ماندن را افزایش دهید.
      مغایرتی با کرم‌های دیگر ندارد؛ فقط به خاطر داشته باشید ضدآفتابتان حتماً حتماً بی‌رنگ باشد و حتماً هر سه ساعت تمدید شود.
      قرص اسپیرولاکتون برای تنظیم همورمون‌هاست که معمولاً برای جلوگیری از جوش هورمونی و یا موی زائد یا تنظیم دوران پریود تجویز می‌شود.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  13. سلام. من چند ساله رو گونه‌هام و پیشونیم لک بارداری دارم. خیلی دکتر رفتم کرم ساختنی هیدروکینون‌دار دادن. یه مدت خوب می‌شد بعد باز تاثیرس می‌رفت. زدنش بی‌تاثیر بود. میکرو و مزو هم انجام دادم فایده نداشت. الان رفتم دکتر بهم کرم ژانولوما داده یه شب در میون بزنم. به نظرتون استفاده کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • درود به شما معصومه عزیز?

      متاسفانه ما شناخت دقیق از محصولی که فرمودید نداریم و نمی‌تونیم اطلاعاتی رو در این‌باره خدمتتون ارائه بدیم.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  14. سلام من در دوران حاملگی صورتم لک شدید روی گونه هام آورد الان ۴ ماه تحت درمانم اول کرم ضد لک جی پلار استفاده کردم بهتر شد اما الان کرم صد لک دلانو قوی استفاده میکنم الان سه هفته ای هست اما لکام پررنگ تر شدن میشه راهنماییم کنید چکار کنم ممنون میشم.

    • درود به شما ندای عزیز?

      اگر در حین درمان لک احساس می‌کنید که لکتان تیره‌تر شده به دلیل عدم استفاده صحیح و عدم تمدید به موقع از ضدآفتاب هست.
      ضدآفتاب باید کاملا بی رنگ باشد و هر سه ساعت تمدید شود.
      متاسفانه شناخت کافی از ترکیبات ضدلک‌هایی که فرمودید نداریم.
      پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات زیر هست:
      کرم ضد لک یونیتون ISIS Pharma 4
      پکیج ضد آفتاب هیدرولیپید Pharmaceris + محلول پاک کننده Bioderma

      ضدلک تا دو هفته ابتدایی شب در میان استفاده شود.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  15. سلام وقتتون بخیر من 33 سالمه و چند ساله روی صورتم لک ملاسما دارم. با وجود اینکه چند ساله برای درمان اقدام کردم ولی لک های صورتم بیشتر و تیره تر شده. مخصوصا بعد از میکرونیدلینک. تو این مدت متخصصای پوست کرم های ترکیبی ضد لک تجویز کردن که اونا هم تا حدی به صورت موقت لک ها رو کمرنگ میکردن ولی بعد یه مدت کوتاه لک ها دوباره و با شدت بیشتری برگشتن. می خواستم بپرسم ایا مزوتراپی میتونه در درمان لک ملاسما موثر باشه . اینم بگم که پوست من با هر روشی که موجب ساییدگی پوست میشه (مثل همون میکرونیدلینک) لک هاش بیشتر میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار می تونم بکنم تا لک های صورتم برطرف شه.

    • درود به شما آرزوی عزیز?

      اگر بعد از استفاده از کرم‌های ضدلک در محافظت پوستتون از آفتاب کوشاتر باشید، لکه‌ها بر نخواهند گشت. در زمان استفاده از محصولات ضد لک پوست شما به نور حساس‌تر از هر زمان دیگریست و علت برگشت لکه‌ها فقط همین است. ضدآفتاب باید کاملاْ بی‌رنگ باشد و هر سه ساعت تمدید شود.
      در تمام فصول این کار ضروریست در غیر این صورت قید بر طرف‌شدن لکه‌ها را بزنید.
      پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات زیر هست:
      کرم ضد لک یونیتون ISIS Pharma 4
      و
      پکیج ضد آفتاب هیدرولیپید Pharmaceris + محلول پاک کننده Bioderma

      ضد لک ابتدا تا دو هفته شب در میان استفاده شود.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  16. سلام ، من به تازگی بعد از مصرف قرصهای هورمونی دچار لک در چند قسمت از صورتم شدم و کرم روشن کننده لایسل و لایه بردار استفاده کردم اما متاسفانه فرقی نکرده . ممنون میشم راهنمائیم کنید

  17. سلام ۲۷سالمه که ازحدود۱۸سالگی صورتم ابتدادرناحیه گونه هالک زد که بعدهااین لک ها روی بینی وناحیه پشت لب وپیشونیم ایجادشدچندباربه متخصص مراجعه کردم که پمادترکیبی شب برام تجویزکردن که هیچ بهبودی حاصل نشدخسته شدم ازبس کرم پودرزدم تابپوشونمشون از ارایش بیزارم ولی مجبورم بپوشونمشون چون اعتمادبه نفسموبه طورکامل ازدست دادم هرکی بی ارایش منو میبینه میگه چراصورتت اینجوری شده دیگه از درمان ناامیدم توروخدا بخاطر خداهم که شده راهنماییم کنیدآیامزوتراپی موثره اگه انجام بدم

    • درود به شما فرشته عزیز

      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر ممنون میشم بفرمایید
      نوع پوستتون چیه؟چرب یا خشک

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  18. سلام من هفت ساله که ملاسما دارم پوستم چربه دکتر اول کرم رتی کیو داد ولی بعداز مدتی دوباره لک برگشت دکتر بعدی کرم دست ساز حاوی هیدروکینون داد متاسفانه لکام دوباره برگشتن ضدآفتاب اس وی آر مینرال استفاده میکنم و اینکه داخل سایت دیدم که کرمهای ضدآفتاب بیرنگ توصیه کردین علتش چیه؟آیا لکه هارو بیشتر میکنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و محصول خوب معرفی کنید

    • درود به شما دوست عزیز
      دایل برگشت لکه ها عدم محافظت صحیح از آفتابه، ضدآفتاب هر سه ساعت باید تمدید شود و بهتر است بیرنگ باشد تا بتوانید تقریباً هر طرف صورت یک بند انگشت ضدآفتاب بزنید که این کار عملاً در ضدآفتاب های رنگی امکان پذیر نیست چون روی پوست میماسه
      محصولات پیشنهادی برای شما :
      https://ordme.com/isis-pharma-unitone-4-white
      https://ordme.com/lafarrerr-anti-spot-sunsceen-cream-spf30-for-oily-skin
      دو هفته ابتدایی شب در میان کرم ضدلک را روی لکه بزنید سپس هر شب استفاده کنید
      ضدآفتاب هر سه ساعت در تمام فصول باید تمدید شود
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  19. سلام من ۴۰ سالمه و حدود ۱۰سال یه لکه در پیشانی دارم که درمان نشده کرم های ترکیبی استفاده کردم ولی جواب نگرفتم فقط پوستم رو میسوزوند برای بیرون از خونه هم مرتب ضدآفتاب استفاده میکنم پوستم خشک و حساس شما چه کرمی پیشنهاد میکنید؟

  20. باسلام
    خیلی ممنونم ازمطالب اموزنده و راهنمایی های مفیدتون.سپاس

  21. درضمن من۴۰سالمه از۶سال پیش بعدزایمان لک هایی روی گونم افتاده چه کرم زدلکی پیشنهاد میکنین .همون Isis کرم شب که گفتین تومطالب موثره برام یانه؟

    • درود به شما دوست عزیز
      بله کاملا مناسبه، درابتدا تا دو هفته شب در میان استفاده کنید سپس هر شب
      ضدآفتاب کاملاً بیرنگ باشد و هر دو سه ساعت در هوای آزاد باید تمدید شود
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

      • سلام اون ضد لکlsis و ضد آفتاب رو از کجا تهیه کنم

        • سلام دوست عزیز. وارد سایت فروشگاه اردمی بشین و نام محصول مدنظرتون رو جست‌وجو کنید. حتی اگر محصول ناموجود باشد، محصولات مشابه برایتان نشان داده می‌شوند. برای اطمینان از سازگاری محصول با پوستتان نیز می‌توانید با شماره تلفن بالای صفحه تماس گرفته و مشاور رایگان دریافت کنید.
          آدرس سایت اردمی: https://ordme.com/

  22. باسلام من دوریکی ازچشمام لک قهوه ای دارم به نظرشماچه کرم ضدلکی استفاده کنم؟؟؟

    • درود به شما زهرا عزیز
      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر ممنون میشم بفرمایید که چند سالتون هست؟
      نوع پوستتون چیه؟چرب یا خشک؟
      از چه محصولاتی تا الان استفاده می‌کردید؟
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  23. سلام وقت بخیر.من چندین سال هست تقریبا ۹ساله که پشت کمرم لک قهوه ای اومده و داره تیره تر میشه دکترم گفد برای خشکی زیاد پوسته .الان من چیکار کنم کرمای دست سازم استفاده کردم ولی تاثیری نداشته ممنون میشم راهنمایی کنید

  24. سلام من ۴۰ ساله هستم پوستم چربه ۶ساله روی گونه ها پیشانی بینی ام لک دارم بعد از رژیم غذایی و مصرف قرص دیان میکرو کردم لکه هام بزرگتروپررنگتر شد ۹ ماهه که دکترکرم ترکیبی بهم میده ولی تاکنون ازبین نرفته خسته وکلافه شدم دلم نمیخواد کسی منو ببینه توروخدا اگر درمانی هست به من معرفی کنید

    • سلام وقت شما بخیر می‌تونید ترکیبات کرم دست‌ساز رو برامون ارسال کنید؟ و بفرمائید دقیقا چه مدت هست که از اون کرم استفاده می‌کنید؟ هر چند ماه براتون ترکیبات رو تغییر میدادن؟ و اینکه ضدآفتابتون رو هر دو ساعت تمدید می‌کنید؟

  25. سلام من حدود 10سال دوطرفه گونه پیشانی و دور لب لک دارم از ژانولوما و ضدآفتاب سینره وضد لک سینره استفاده می کنم لکها با مصرف 10روز ژانولوما کمرنگ میشه و بعدش ضد لک را میزنم ولی فایده ندارها و لکها باز پرنگ میشه و تاثیری نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • درود بر شما
      عزیزم با توجه به اینکه شما از محصول حاوی هیدروکینون ۴ درصد استفاده کردید، در حال حاضر ضدلکی قوی‌تر از این محصول وجود نداره،مگر اینکه شما صبح‌ها از ویتامین سی، و شب در میان از لایه‌بردار و ژانولوما استفاده کنید.
      ضدآفتابتون رو هر ۳ ساعت تمدید کنید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه