تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چه طیفی از رنگ بلوند، برازنده گیسوان شما است؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چه طیفی از رنگ بلوند، برازنده گیسوان شما است؟

رنگ‌ موی بلوند از آن رنگ‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و فصل خاصی ندارد، اما همان‌‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید، بلوند، طیف‌های رنگ مختلفی دارد و در نتیجه باید رنگ بلوندی را انتخاب کنید که برازنده چهره و رنگ پوست شما باشد.

به این ترتیب این پرسش پیش می‌آید که کدام طیف رنگ بلوند، برازنده صورت سیمین شما خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، واقع‌بین بودن در خصوص نتیجه نهایی رنگ مویی است که انتخاب می‌کنید. از طرف دیگر انتخاب کردن طیف رنگ مناسب برای موها از آن دسته کارهایی نیست که با آزمون و خطا بتوان مشخص کرد، در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب طیف رنگ بلوند مناسب با چهره خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

رنگ بلوندِ ملایم برازنده پوست و موهای روشن

اگر موهای نازک و شکننده‌ای دارید و رنگ‌ آن‌ها نیز روشن است، پیشنهاد می‌کنیم هوای موها را حین رنگ کردن داشته باشید. خوشبختانه باید گفت تقریبا تمامی طیف‌های رنگ بلوند، با توجه به رنگ و جنس مویی که دارید، برازنده شما خواهد بود.

از طرف دیگر اگر رنگ پوست شما سفید است پیشنهاد می‌کنیم سراغ طیف‌های ملایم رنگ بلوند یا بلوند خاکستری بروید، این طیف‌ رنگ‌ها با رنگ پوست شما سازگاری بهتری دارد و با توجه به رنگ موی روشنی که دارید، گیسوان شما راحت‌تر رنگ می‌گیرند.

رنگ بلوند کَره‌ای برازنده پوست‌های گندمی

افرادی که موهای آن‌ها قهوه‌ای روشن است یا طیف رنگ پوست گرمی دارند باید مواظب باشند رنگ موی بلوندی که انتخاب می‌کنند زیاد روشن نباشد.

رنگ موهای بلوند باعث می‌شود پوست صورت بیش از اندازه روشن به نظر برسد. به همین دلیل اگر رنگ پوست شما گرم است، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ بلوند کَره‌ای یا بلوند مایل به قهوه‌ای استفاده کنید تا پوست صورت زیبای شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

هایلایت بلوند عسلی مناسب پوست‌های سبزه

اگر رنگ پوست شما سبزه است پیشنهاد می‌کنیم از دو طیف مختلف رنگ بلوند استفاده کنید. این کار باعث می‌شود موهای شما حجم بیشتری به خود بگیرد و حالتی گرم و جذاب به چهره خود بدهید.

رنگ بلوند طلایی برازنده پوست و موهای تیره

اگر رنگ موهای شما تیره است و به سختی حالت می‌گیرد بهتر است بیشتر مواظب رنگ کردن موهای خود باشید. پیشنهاد می‌‌کنیم در چند مرحله رنگ موها را روشن‌تر کنید، در غیر این صورت بافت مو صدمه دیده و ضعیف می‌شود.

از طرف دیگر رنگ بلوند طلایی برای بانوانی که پوست تیره‌ای دارند نیز برازنده خواهد بود به شرط آنکه طیف مناسبی از این رنگ را انتخاب کنند. شاید هم بد نباشد که مقداری از گیسوان خود را با رنگ بلوند هایلایت کنید.

در پایان باید گفت، همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، رنگ بلوند طیف‌های مختلفی دارد و اگر انتخاب درستی در طیف مناسب این رنگ داشته باشید، جذابیت گیسوان کمند شما دوچندان خواهد شد.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 4839بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه