تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۲ ویژگی شگفت‌انگیز عسل برای زیبایی پوست

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۲ ویژگی شگفت‌انگیز عسل برای زیبایی پوست

خواص عسل تنها به مصارف خوراکی و درمانی محدود نمی‌شود و همان‌طور که اجداد ما قرن‌ها پیش پی برده بودند، عسل خواص و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی برای زیبایی پوست و مو نیز دارد.

شاید ابتدا به این فکر بیفتید که استفاده از یک ماده غذایی نسبتا گران‌قیمت برای مصارف آرایشی و بهداشتی کار مقرون به صرفه‌ای نباشد ولی واقعیت این است که از هر جهت به نفع شما خواهد بود . از یک سو از مواد کاملا طبیعی استفاده خواهید کرد و از سوی دیگر قیمت آن در مقایسه با محصولات آرایشی و بهداشتی که احتمالا بعدا مجبور به استفاده از آن‌ها خواهید شد، به مراتب کمتر است.

از عسل در تهیه ماسک مو نیز می‌توان استفاده کرد که توضیحات بیشتر در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان 7 ماسک موی شگفت‌انگیز خانگی آورده شده است.

خواص عسل به گونه‌ای شگفت‌انگیز است که از مرطوب‌کنندگی تا درخشان‌سازی موها و … را در بر می‌گیرد. اینفوگرافیک این هفته را بخوانید و اگر مورد دیگری از خواص عسل بود که در این اینفوگرافیک ذکر نشده بود، آن را با ما و سایر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

 

۱۲ ویژگی شگفت‌انگیز عسل برای زیبایی پوست

دیدگاه‌ها 2549بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>