تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای خرید بهترین عطر ست برای عروس و داماد های خوش‌سلیقه

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
راهنمای خرید بهترین عطر ست برای عروس و داماد های خوش‌سلیقه

دلیلی ندارد که عطر شما و همسرتان رایحه‌ی نزدیک به همی داشته باشد، اما زوج‌های خوش‌سلیقه زیادی را سراغ داریم که ادکلن‌هایی با رایحه‌های شبیه به هم انتخاب می‌کنند تا به اصطلاح، عطر جفت داشته باشند. این شباهتِ رایحه‌های عطر شما و شریک زندگی‌تان برای دیگران هم می‌تواند جالب باشد و استشمام آن در هر زمان و مکانی آن‌ها را به یاد شما می‌اندازد.

از طرفی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بی‌خبر از شریک زندگی‌تان ادلکن‌هایی با رایحه‌های مشابه را انتخاب کرده باشید. با این اوصاف چه بهتر که در مورد رایحه‌های مختلف و مناسب خانم‌ها و آقایان بیش‌تر بدانید تا این بار با آگاهی بیش‌تر اقدام به تهیه ادکلن‌های جفت کنید.

۱- ادکلن‌هایی با رایحه‌ی مرکبات

رایحه مرکبات که از سال‌ها پیش در دنیای عطر و ادکلن استفاده می‌شده از رایحه‌هایی است که بیش‌تر باب پسند آقایان و خانم‌های جوان است. خانم‌های مشکل‌پسند زیادی را سراغ داریم که عاشق ادکلن با رایحه مرکبات هستند. از طرف دیگر آقایان هم از کنار ادکلن‌هایی با رایحه مرکبات به راحتی نمی‌‌گذرند. این امر باعث شده تا ادلکن‌هایی که در پایه آن‌ها شاهد حضور این رایحه هستیم به گزینه‌ای مناسب برای زوج‌ها تبدیل شود.

پیشنهاد می‌‌کنیم خانم‌ها عطرهایی را با رایحه مرکبات انتخاب کنند که عطر دلنشین آن همانند نسیم بهاری، لذت‌بخش باشد. حضور رایحه‌هایی برگرفته از سرئوس شب‌تاب، مشک، عنبر و چوب صندل رایحه‌ای دلنشین به ادکلن بانوی منزل می‌دهند و آقایان هم بهتر است سراغ ادکلن‌هایی با رایحه‌های ملایم و خنک از مرکبات بگردند که در آن از ترکیبات گریپ‌فروت، سیب، ریحان، برگ بنفشه، رایحه‌های دریایی، چوب سدر، خزه، پاچولی و خس‌خس استفاده شده باشد.

۲- ادکلن‌هایی با رایحه‌ی چوبی

ادکلن‌هایی با رایحه‌ی چوبی

رایحه چوب یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین رایحه‌های به‌کاررفته در دنیای عطرسازی است که خانم‌ها و آقایان بی‌شماری به دنبال این رایحه هستند. از آنجا که این عطرها از طبیعت نشئت می‌گیرند جذابیت فوق‌العاده‌ای را با خود به همراه دارند.

بنابراین اگر شما هم از طرفداران عطرهای با رایحه‌های چوبی هستید و می‌خواهید یکی از خوشبوترین عطرهای با این رایحه را به شریک احساسی خود هدیه دهید بهتر است بدانید عطری با رایحه دل‌فریب چوب صندل، خس‌خس و مشک به همراه ترکیبی از رایحه‌های گل‌های شیرین و میوه‌ها بیش‌تر برازنده‌ی خانم‌هاست. از طرفی برای آقایان ادکلن‌هایی با پایه چوبی را بگیرید که در آن‌ها ترکیبی از فلفل صورتی، دارچین، ترنج، نعنا و درخت گردو حضور داشته باشند.

۳- ادکلن‌هایی با رایحه‌ی شیرین

ادکلن‌هایی با رایحه شیرین

رایحه‌های شیرین از آن دسته رایحه‌هایی است که اکثر خانم‌ها در همه سنین از داشتن آن استقبال می‌کنند. اگر عطرهای شیرین با رایحه‌های خنک ترکیب شوند برازنده‌ی آقایان می‌شود. با این حساب چه بهتر که با انتخاب دو عطر زنانه و مردانه با رایحه‌های شیرین، عطر زندگی خود را در ذهن همگان تثبیت کنید.

ادکلن‌هایی با رایحه‌های پرتقال، عنبه، یاسمن، رز، برگ‌ بنفشه و پایه وانیل، پاچولی و دانه‌های تنکا گزینه خوبی برای بانوانی است که به دنبال ادکلنی با رایحه شیرین می‌گردند.

آقایان نیز بهتر است سراغ ادکلن‌های شیرین و ملایمی که رایحه‌هایی از بامبو، سرو کوهی، چای سیاه، رایحه‌های پایه‌ای عنبر، خس‌خس و پاچولی در آن‌ها استفاده شده باشند.

۴- ادکلن‌هایی با رایحه‌ی گل‌ها

ادلکن‌هایی با رایحه عطرها

رایحه‌ی گل‌ها از آن رایحه‌های پرطرفداری است که اکثرا طرفدار آن هستند. استفاده از عطری با رایحه‌ی گل‌ها علاوه بر احساس شادی و خرسندی در فرد، حس خوشایندی را برای طرف مقابل به همراه دارد. بنابراین اگر عمر زندگی مشترکتان خیلی طولانی نیست و هنوز از سلیقه‌ی شریک زندگی‌تان باخبر نیستید، پیشنهاد می‌کنیم عطری با رایحه‌ی گل‌ها برای خود تهیه و در اولین قرارهای ملاقات از آن استفاده کنید. از طرفی اگر می‌خواهید با یک هدیه مناسب او را شگفت‌زده کنید، حتما عطری را انتخاب کنید که پایه‌ی گلِ آن به سایر ترکیباتش غالب باشد. چرا که حتی اگر رایحه‌ی باب پسندش گل نباشد، اما از هدیه گرفتن چنین عطری هم ناراحت نمی‌شود.

با این حساب برای خانم‌ها ادکلنی با رایحه گل فریزیا صورتی، گل‌های کاکتوس و یاسمین خریداری کنید. این ادکلن باید در رایحه‌ پایه از سدر، عنبر و چوب صندل بهره گرفته باشد. آقایان هم بهتر است سراغ ادکلن‌های بروند که رایحه گل‌ها با گریپ‌فروت، پرتقال تلخ، لیمو و سیب همراه باشند. ترکیبی از زنجبیل، دارچین، خس‌خس و رایحه‌های چوبی در عطرها آن را به گزینه مناسبی برای آقایان خوش‌تیپ تبدیل خواهد کرد.

۵- عطر جفت با رایحه‌های کلاسیک

ادکلن‌هایی با رایحه پایه مشابه

رایحه ادکلن‌های کلاسیک هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و از مد نمی‌افتند، به همین دلیل زوج‌های زیادی را سراغ داریم که با انتخاب ادکلن‌های کلاسیک پایداری عشق خود را به رخ سایرین می‌کشند.

ادکلن‌هایی برگرفته از رایحه گل‌های آسیایی، نارنگی، هلو، یاس بنفش، فلفل صورتی، مشک و پاچولی گزینه خوبی برای یک عطر کلاسیک زنانه به حساب می‌آید.

ادکلن‌هایی که در آ‌ن‌ها از رایحه لیمو، شکوفه پرتقال، اسطوخودوس، برگ‌های سبز کوبیده، سدر و پاچولی استفاده شده نیز بدون شک مورد پسند آقایانی واقع خواهد شد که به دنبال خرید ادکلن‌های کلاسیک هستند.

۶- رایحه‌هایی برای تمام موقعیت‌ها

عطرهای مناسب همه فصل ها

گاهی برخی از افراد از عطرهایی استفاده می‌کنند که رایحه‌ی آن‌ها بسیار خاطره برانگیز، انرژی‌بخش و جذاب است؛ این‌ها همان عطرهایی هستند که برای همه موقعیت‌ها از قرارهای کاری گرفته تا مهمانی‌های رسمی، تابستان و زمستان و روز و شب مناسب است. بنابراین بهتر است هر زن و مردی علاوه بر عطرهایی با رایحه لخواه خود، یک عطر با این ویژگی‌ها داشته باشند.

پس اگر شما و همسرتان تصمیم به داشتن عطری با یک رایحه‌ی جذاب برای همه موقعیت‌ها گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم خانم‌ها به دنبال ادکلن‌هایی باشند که در آن‌ها از هلو، اسمانتوس فراگناس، قهوه پخته و وانیل استفاده شده باشد. آقایان هم بهتر است سراغ ادکلنی را بگیرند که رایحه‌هایی از هل، میوه مانینکا، چرم و وانیل در آن حضور داشته باشد.

بیش‌تر بخوانید: راهنمای انتخاب عطر مناسب موقعیت‌های مختلف

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن زوج‌های خوش‌سلیقه‌ای هستید که در انتخاب ادکلن وسواس به خرج می‌دهند و ادکلن‌هایی ست با رایحه‌هایی مشابه را انتخاب می‌کنند. در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از ادکلن‌هایی که تا کنون خریده‌اید باخبر سازید.

منبع: Adarasblogazine دیدگاه‌ها 8156بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه