تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بدون نیاز به جراحی، افتادگی پلک خود را پنهان کنید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
بدون نیاز به جراحی، افتادگی پلک خود را پنهان کنید

افتادگی پلک، بخشی از روند طبیعی پیری پوست است؛ اما همیشه نیازی به جراحی نیست. انتخاب با خودتان است، می‌توانید مقدار زیادی پول صرف عمل جراحی افتادگی پلک کرده یا اینکه با مطالعه این مقاله و به‌کار بردن نکات توصیه شده، بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای، این مشکل را پنهان کنید.

ترفندهایی برای مژه­‌های پایین

به مژه‌های پایین ریمل نزنید به جای آن، مژه‌های بالا را فرمژه زده و با ریمل حجم‌دهنده کاملا آرایش کنید. فردادن مژه­‌ها همیشه باعث درشت شدن چشم می­‌شود.

ترفندهایی برای پلک بالا

متخصصان گریم پیشنهاد می­‌کنند که فقط پلک بالا را خط چشم بکشید. در این مورد، خط چشم مایع به­تر از مداد چشم است. می­‌توانید انتهای خط چشم را به سمت بالا بکشید تا چشم را بازتر نشان دهد. از کشیدن خط­‌های ضخیم و سنگین خودداری کنید.

در صورتی‌که تمایل داشتید هر دو پلک را خط چشم بکشید، از مداد چشم استفاده کنید؛ فقط به یاد داشته باشید آن را با نوک انگشت پخش کنید.

اما داخل چشم را خط نکشید، زیرا آن را ریز می‌­کند.

سایه براق

سایه­‌های براق، بزرگ­‌ترین دشمن شما هستند؛ زیرا چروک‌های گوشه خارجی چشم را واضح­‌تر می­‌کنند. تنها جایی که می‌توانید از آن­‌ها استفاده کنید، گوشه داخلی چشم است. یک نقطه سایه براق در گوشه داخلی چشم خود بگذارید تا چشم را درشت­‌تر کند.

قاعده کم‌­تر و بیش­‌تر

وقتی چشم شما دچار افتادگی پلک می­‌شود نیازی نیست سایه چشم را با خود بیرون ببرید، بلکه می­‌توانید با استفاده از پرایمر، ماندگاری آن را بیش­تر کنید و سپس با سایه­‌ای سبک، افتادگی پلک چشم خود را بپوشانید. رنگ­‌های براق و پررنگ را فراموش کنید.

از مژه مصنوعی استفاده کنید

مژه مصنوعی حالت زیبای چشم را برمی­‌گرداند اما از مژه­‌ مصنوعی کامل استفاده نکنید و به جای آن، مژه‌های دانه‌­ای به‌کار ببرید.

منبع: About دیدگاه‌ها 3010بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار خوب .

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه