تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

«پ» مثل «پناه»، «پ» مثل «پدر»…

«پ» مثل «پناه»، «پ» مثل «پدر»…

زمانی‌ که در حال کسب تجربه‌های تازه هستید، کسی که بیش از دیگران مراقب شما است، «پدر» است. اما هنگام شکست، شاید آخرین کسی باشد که دست یاری به سویتان دراز می‌کند؛ چراکه می‌خواهد استوارشدن را به شما هدیه دهد. پدر با قلب طلایی‌اش نمونه مجسم کوه استواری است. شما هر روز می‌توانید در حوادث و ناملایمات روزگار به او تکیه کنید. وقتی سرخوش و شاد هستید، ممکن است کمتر به یاد او باشید. اما زمانی که در سیل اندوه و مشکلات غوطه‌ور می‌شوید، نخستین و بهترین پناه را پدر می‌یابید.

مهم نیست چند سال دارید و یا خود صاحب فرزند باشید یا نه. مهم نیست از چه رتبه و جایگاه اجتماعی برخوردار باشید و یا چه اندازه فقیر یا غنی باشید. این حس منحصربه‌فرد را تنها می‌توانید به یک نفر در دنیا داشته باشید. کسی که بهترین هدیه هستی یعنی «اعتماد» را به شما اعطا کرده است. پدر تحت هر شرایطی حمایت خود را نثار شما می‌کند و این گنجینه باارزش به نظر بی‌پایان می‌رسد.

روز پدر در راه است و دل در سینه می‌تپد که میزان سپاسگزاری و قدردانی خود را از پدر ابراز داریم. خوشا به سعادت آنان که این موهبت الهی شامل حالشان است و می‌توانند بر دستان زحمتکش و استوار پدر بوسه‌ زنند. به‌راستی نمی‌توان ذره‌ای از زحمات «نازنین پدر» را جبران کرد. همراهِ دوست‌داشتنی که در لحظه‌لحظه زندگی‌مان حضور دارد حتی اگر صبح زود برود و دیروقت بازگردد. حتی اگر به مأموریت دور و درازی برود و مدت‌ها چهره دوست‌داشتنی‌اش را نبینیم. حتی اگر دیگر در این کره خاکی زیست نکند…

به اعتقاد کریستین بوبن، «ما انسان‌ها روی کره زمین زندگی نمی‌کنیم بلکه سرزمین واقعی ما، قلب کسانی است که به آن‌ها علاقه داریم.»

اگر قصد دارید، برای گرامیداشت زحمات پدرتان، به بهانه روز پدر با خرید هدیه ای از خانواده عطرها او را خوشحال کنید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین عطر مردانه را از قروشگاه اینترنتی اردمی تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 9400بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه