تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: انرژی مثبت و ایجاد فضای شاد در محل کار

اینفوگرافیک: انرژی مثبت و ایجاد فضای شاد در محل کار

تا حالا دقت کرده‌اید که بعضی هفته‌ها به نظر تمام‌ نشدنی و پایان‌ نیافتنی می‌آیند و برخی دیگر به سرعت برق و باد می‌گذرند. آیا به دلیل آن هم فکر کرده‌اید؟ مثلا ممکن است هنگامی‌ که حجم کارهای شما بسیار زیاد است و برنامه منظمی برای انجام دادن آن‌ها ندارید و سردرگم می‌شوید، یا شلوغی و ترافیک خیابان‌ها بیداد می‌کند و یا زمانی که احساس می‌کنید انرژی مثبت شما به پایان رسیده و نمی‌توانید به‌طور شایسته‌ای با چالش‌های محیط کار خود کنار بیایید، رسیدن به تعطیلات آخر هفته رویای دور از دسترسی باشد.

درست بر عکس آن، هنگامی که اوضاع بر وفق مراد است و برنامه‌های کاری روزانه را با انرژی مثبت و به‌طور مرتب انجام می‌دهید، اصلا متوجه پایان یافتن هفته نمی‌شوید.

در این اینفوگرافیک، سعی شده است به نکاتی اشاره شود که به شما کمک می‌کنند تا انسان شادی باشید و به گسترش شادی و انرژی مثبت در محیط کاری خود نیز کمک کنید. همچنین تاثیرات یک محیط شاد بر روحیه کارمندان و میزان بهره‌وری شرکت نیز مورد تامل و بررسی قرار گرفته است، پس با ما همراه باشید.

انرژی مثبت در محل کار

دیدگاه‌ها 3441بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>