تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

موهای کوتاه خود را چگونه زیباتر از همیشه نشان دهیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
موهای کوتاه خود را چگونه زیباتر از همیشه نشان دهیم؟

کوتاهی مو امروزه میان خانم‌های بسیاری طرفدار پیدا کرده است. مانند هر چیزی در دنیا کوتاهی مو هم معایب و مزیت‌های خود را دارد. مزیت بزرگ کوتاهی مو شستن و خشک‌کردن آسان است. بزرگ‌ترین ایراد موهای کوتاه شده این است که در برابر حالت‌گرفتن مقاومت به خرج می‌دهند. چه دو راهی سختی؛ اگر با در نظر گرفتن معایب موی کوتاه باز هم به کوتاه‌کردن موهایتان اصرار دارید، همراه ما باشید تا چند روش از بهترین روش‌های حالت‌دادن موهای کوتاه را بیاموزید.

از اکسسوری های متنوع برای مو استفاده کنید

برای موهای کوتاه خود از اکسسوری های متنوع برای مو استفاده کنید

موهای کوتاه لجباز می‌شوند و با هر حرکت سر زحمات شما برای حالت دادن را به باد می‌دهند. بهترین راه برای کنترل موی کوتاه استفاده از اکسسوری است. اکسسوری از دسته لوازم جانبی برای مو محسوب می‌شوند. این لوازم جانبی شامل گیرهای کوچک، دستمال سر، کش‌کوچک، سنجاق سر و هدبند می‌شود. بهتر است رنگ اکسسوری انتخابی شما متناسب با رنگ موهای شما باشد تا نتیجه بهتر را با نگاه به آینه ببینید. این روش به شما کمک می‌کند با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان موهای آزاد خود را سروسامان بدهید.

موهایتان را ببافید

موهایتان را ببافید

شاید با خواندن این تیتر تعجب کنید؛ اما این گزینه یکی از بهترین راه حل‌هاست. بافتن مو فقط برای موهای بلند کاربرد ندارد. شمایی که موی کوتاه دارید هم می‌توانید از روش بافت مو برای ظاهر بهتر موهای خود استفاده کنید. بافت‌ کج، بافت پایین مو و بافت جلوی سر از پرطرفدارترین بافت‌ها در میان خانم‌های مو کوتاه است. برای یادگیری این بافت‌ها می‌توانید از اینترنت کمک بگیرید. بعد از بافتن موهای خود برای زیبایی بیشتر از اکسسوری استفاده کنید.

گاهی موهایتان حساب‌شده را ژولیده کنید

از محصولات آرایشی مو بهره ببرید

گاهی اوقات زیبایی در ژولیدگی است. احتمالاً شما هم مدل موهای ژولیده را دیده‌اید و این فکر به ذهنتان رسیده که کاش می‌شد به موهای این فرد دست زد. خرید اسپری حالت دهنده یکی تصمیم‌های عالی برای افراد با موی کوتاه است. با استفاده از این اسپری‌ها حالت آشفته و طبیعی مو حفظ شده و ظاهری دوست‌داشتنی به شما هدیه می‌دهد. شنیده‌اید که می‌گویند زیبای طبیعی؟ اگر هم نشنیده بودید الآن خواندید. با این راه شما به یک زیبای طبیعی تبدیل می‌شوید. شاید با خود بگویید که اتو مو، سشوار و برس‌های حالت دهنده که همین کار را می‌کنند چرا هزینه اضافه کنیم؟ در جواب باید بگوییم که استفاده زیاد که گاهی افراطی و بی‌رویه می‌شود نتیجه غیر از آسیب به مو ندارد. گرمای ناشی از این محصولات برای مو خشن و بی‌رحمانه است؛ پس انتخاب شما باید محصولی با مهربانی و لطافت بیشتر باشد.

با شامپو مناسب موهایتان را پرپشت‌تر کنید

با شامپو مناسب موهایتان را پرپشت‌تر کنید

افرادی که موهای چرب دارند باید زحمت بیشتری بکشند تا موهای صافشان را حالت بدهند. موهای چرب ظاهری نرم و لخت دارند که در زیبایی موی کوتاه اثر می‌گذارد. چاره چیست؟ چاره این است که بعد از شستن موها از شامپو خشک استفاده کنید. در میان بحث باید نکته مهمی را به شما بگوییم. یکی از اشتباهات خطرناک افراد با موی چرب شستن زیاد و استفاده افراطی از شامپو است. این افراد باید بدانند که سه مرتبه شستن مو در هفته برای پاکیزگی کافی است. از بحث اصلی خارج نشویم. روز دوم و سوم قبل از رفتن به تخت خواب مقداری شامپو خشک به سر خود بزنید. این کار باعث جذب چربی اضافه پوست و مو شده و به شما زیبایی دوست عزیر موهایی براق و شاداب هدیه می‌دهد. البته این برق به علت چربی زیاد نیست به این علت است که شما در مراقبت از موهای خود سنگ تمام گذاشته‌اید.

مرتباً موهایتان را اصلاح کنید

مرتباً موهایتان را اصلاح کنید

شاید با در نظر گرفتن کوتاه بودن موهای شما این جمله خنده‌دار به نظر برسد؛ اما این جمله یک راز داشتن موی کوتاه جذاب است. مدت اندکی بعد از کوتاه‌کردن موهایتان متوجه می‌شوید که مدل موهایتان خراب شده است. علت شلخته به نظر رسیدن موهای شما بعد از کوتاهی این است که موهایتان رشد کرده است. رشد مو باعث می‌شود مدل زیبای اولیه به مدلی شلخته تبدیل شود. در صورتی که تصمیم ندارید موهایتان را بلند کنید بهتر است با توجه به سرعت رشد موهایتان دست به اصلاح دوباره بزنید. با این کار شما دوباره عاشق مدل مویتان می‌شوید.

سخن پایانی

حالا که ما شما را با راه‌های زیبا نگه داشتن موهای کوتاه آشنا کردیم شما هم مدل مو و نظرتان را با ما و سایر مخاطبان فروشگاه اینترنتی اردمی به اشتراک بگذارید تا به ما انرژی مضاعف بدهید. در پایین می‌توانید سؤالات خود را بپرسید و پیشنهادهای خود را به ما بگویید.

دیدگاه‌ها 8619بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه