تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

رفع تیرگی دور چشم | به کمک کانسیلر، کرم و چای کیسه ای

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
رفع تیرگی دور چشم | به کمک کانسیلر، کرم و چای کیسه ای

به احتمال زیاد در جریان هستید که کانسیلر چیست و در آرایش چه کاری انجام می‌دهد. چه بسا تاکنون به کمک کانسیلر، تیرگی زیر چشم و دیگر عارضه های صورت را پوشش داده‌اید. اما جالب است بدانید افرادی که نمی‌دانند کانسیلر چیست و کسانی که روش‌های طبیعی را به شیوه‌های شیمیایی ترجیح می‌دهند، به جای کانسیلر ترفند‌های دیگری را برای پوشش سیاهی زیر چشم به خدمت می‌گیرند. اثربخشی این ترفند‌ها چیزی از عملکرد یک کانسیلر عالی و باکیفیت کم ندارد و به کمک آن‌ها می‌توانید تا حد بسیاری تیرگی زیر چشم محو کنید. به همین دلیل اگر نمی‌دانید کانسیلر چیست و با عملکرد آن آشنا نیستید، یا به هردلیلی قصد استفاده از روش‌های خانگی و طبیعی را برای پوشش و رفع تیرگی دور چشم های خود دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از کانسیلرکانسیلر چیست و چگونه از آن برای پوشش سیاهی زیر چشم کمک بگیریم

خیلی از افراد تمایل دارند که قبل از آرایش صورت خود، حتماً عارضه های رنگی مانند جای جوش و زخم، تیرگی زیر چشم و … را بپوشانند. آن دسته از افراد که می‌دانند کانسیلر چیست، در جریان هستند که یکی از بهترین راه‌های رفع تیرگی دور چشم و دیگر عوارض پوستی، استفاده از کانسیلر است. کانسیلر برای پوشش عارضه‌های پوست ساخته شده و به لطف آن طیف وسیعی از عارضه‌های صورت مانند آثار جوش و زخم، ناهماهنگی رنگ پوست، قرمزی و سیاهی زیر چشم را می‌توان پوشش داد.

استفاده از کانسیلر ترفند‌های خاص خودش را دارد. در کنار اینکه کیفیت کانسیلر اهمیت زیادی در مقدار پوشش عارضه‌های پوست دارد و باید حتماً بهترین مارک کانسیلر را خریداری کنید، روش‌های استفاده از آن را نیز باید بلد باشید تا به لطف یک کانسیلر عالی و باکیفیت، در کمترین زمان، سیاهی زیر چشم را از نظرها مخفی نگه دارید. از آنجایی که تیرگی زیر چشم را با رنگ‌های متفاوتی شاهد هستیم پیشنهاد می‌کنیم برای از بین بردن رنگ آبی‌ تیره زیر چشم از کانسیلر زرد کمک بگیرید. اگر پوست زیر چشم شما زرد یا صورتی است، این ناحیه را با کانسیلر سبز پوشش دهید. افرادی که رنگ سبز را در زیر چشم خود مشاهده می‌کنند، این ناحیه را با کانسیلر قرمز یا هلویی از نظر مخفی نگه دارند.

استفاده از کرم دور چشم

کرم دور چشم

حتی اگر اطلاع زیادی از کانسیلر نداشته باشید و در جریان نباشید که کانسیلر چیست، به احتمال زیاد تعریف‌و‌تمجید زیادی از اثربخشی کرم های دور چشم به گوش شما خورده است. به‌خوبی می‌دانید که استفاده نکردن از این کرم‌ها، شرایط ایجاد یا تشدید سیاهی و تیرگی دور چشم را مهیا می‌کند. کرم های زیادی در بازار وجود دارد و اگر از میان آن‌ها، بهترین کرم دور چشم را خریداری کرده باشید، این کرم دارای ترکیبات مغذی ضروری برای پوست دور چشم است و استفاده از آن باعث رفع تیرگی دور چشم یا کاور کردن آن می‌شود. یک کرم دور چشم عالی و باکیفیت، ترکیباتی ملایم‌تر نسبت‌به کرم‌های مرطوب‌ کننده معمولی دارد و خرید چنین کرمی نگرانی‌های شما برای پف و تیرگی زیر چشم را از بین می‌‌برد.

پیشنهاد می‌کنیم در کنار مشورت برای خرید کانسیلر، یک کرم دور چشم عالی و باکیفیت نیز خریداری کنید. البته فقط زمانی می‌توانیم کرمی را بهترین کرم دور چشم بدانیم که در آن از ترکیبات زیر استفاده شده باشد:

  • اسید کوجیک (Acid Kojic)؛
  • ویتامین C؛
  • نیاسینامید؛
  • ویتامین K؛
  • کافئین.

استفاده از چای کیسه ای سرد

استفاده از چای کیسه ای سرد برای رفع تیرگی دور چشم

به افرادی که می‌‌دانند کانسیلر چیست، و از آن برای پوشش تیرگی دور چشم خود کمک می‌گیرند پیشنهاد می‌کنیم از درمان های خانگی هم غافل نشوند. به عنوان مثال چای کیسه ای سرد روی چشم‌های خود قرار دهند؛ تا با این روش، پوست تیره زیر چشم روشن‌تر شود و پف چشم از بین برود. همان‌گونه که حتماً در جریان هستید، چای کیسه ای دارای کافئین است و این ترکیبات، گردش خون را در رگ‌‌های زیر پوست محدود می‌کند. از طرف دیگر چای خاصیت جمع کننده و قابض دارد و با کاهش گردش خون در زیر پوست، سیاهی که بر اثر گردش و تجمع خون ایجاد شده، در زیر چشم از بین می‌رود.

چای کیسه ای سبز یا سیاه

حالا سؤال پیش می‌آید که آیا برای رفع تیرگی دور چشم به چای کیسه‌ ای مخصوصی نیاز داریم؟ در جواب باید بگوییم که از آنجایی که چای سبز و سیاه، کافئین و رنگ‌دانه‌های بیشتری دارد، اثربخشی این چای‌ها نسبت‌به انواع دیگر چای برای کاهش‌ سیاهی زیر‌ چشم بیشتر است. در نتیجه اگر نمی‌دانید کانسیلر چیست و نمی‌خواهید با کانسیلر، سیاهی چشم را مخفی کنید، کافی است در قراردادن چای کیسه ای سرد روی چشم‌های خود استمرار داشته باشید و پس از مدتی کاهش تیرگی را در زیر چشم مشاهده کنید.

دیگر چای های درمانی

چای‌ های درمانی منبع سرشاری از آنتی اکسیدان ها به حساب می‌آیند و برای از‌ بین بردن پف زیر چشم گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسند. اما اثربخشی چای های درمانی با چای سبز و سیاه برای کاهش یا رفع تیرگی دور چشم قابل مقایسه نیست. چای سیاه و سبز گزینه بهتری نسبت به چای های درمانی به حساب می‌آیند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک چای کیسه ای سبز یا سیاه را داخل قوری دم کنید و سپس آن را به مدت ۱۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید تا کاملاً سرد شود. در نهایت چای کیسه ای را روی چشم‌های خود قرار دهید و اجازه دهید ترکیبات چای به پوست زیر چشم نفوذ کند.

سخن پایانی

امیدواریم با توضیحاتی که درباره پوشش و رفع تیرگی دور چشم مطرح شد، به‌خوبی در جریان قرار گرفته باشید که کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد. از طرف دیگر در کنار استفاده از کانسیلر، با ترفند‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای رفع تیرگی زیر چشم‌ خود تدبیری بیندیشید و آثار این عارضه را برای همیشه از بین ببرید. از آنجایی که خرید یک کانسیلر عالی و باکیفیت، کار راحتی نیست و  باید با انواع مختلف آن نیز آشنا باشید، در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مجموعه‌ای از کانسیلرهای باکیفیتی را آماده کرده‌‌ایم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات مفید و سودمندی برای پاسخ کانسیلر چیست دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Beautyfrizz دیدگاه‌ها 5603بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه