تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش های استفاده از کانسیلر برای پوشش عارضه های پوستی

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
روش های استفاده از کانسیلر برای پوشش عارضه های پوستی

در محافل آرایشی کمتر به اهمیت کانسیلر پرداخته می‌شود و به همین دلیل افراد علاقه‌مند به آرایش به دفعات با این پرسش روبه‌رو می‌شوند که کانسیلر چیست. این قضیه باعث شده تا کمتر کسی از اهمیت کانسیلر در آرایش باخبر باشد. از طرف دیگر حتی افرادی که می‌دانند کانسیلر چیست، نیز اطلاعات درستی در خصوص بهترین روش استفاده از کانسیلر ندارند. در نتیجه در ادامه ابتدا به این پرسش پاسخ می‌‌دهیم که کانسیلر چیست و سپس به بهترین روش های استفاده از کانسیلر اشاره می‌کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

تعریف کانسیلر

تعریف کانسیلر

قبل از برسی بهترین روش های استفاده از کانسیلر می‌خواهیم ابتدا به تعریف کانسیلر بپردازیم. همان‌طور که بارها در دیگر مقالات اردمی اشاره کردیم کانسیلر همان کرم پودر فشرده شده است که قدرت پوشانندگی بیشتری نسبت به کرم پودر داشته و اصلاٌ با همین هدف نیز تولید شده است. از آنجایی که عارضه های پوستی متفاوت با رنگ های مختلفی داریم، کانسیلر باید قابلیت پوشاندن این عارضه را داشته باشد. کانسیلر، پوششِ ماندگاری از رنگ‌دانه‌ها را روی عارضه‌های پوست فراهم می‌کند. در نتیجه افرادی که به فکر پوشش طبیعی پوست خود با کانسیلر هستند، باید با توجه به عارضه‌ی مدنظر، کانسیلری سازگار با رنگ پوست خود خریداری کنند.

بهترین کانسیلر برای پوشش جوش و چروک صورت

بهترین کانسیلر برای پوشش جوش و چروک صورت

کانسیلرهای متفاوتی در بازار وجود دارند و اگر به دنبال محصولی برای پوشش جوش و چین و چروک صورت هستید، پیشنهاد می‌کنیم کانسیلری انتخاب کنید که پوششی طبیعی روی پوست شما ایجاد کند. این کانسیلر باید ماندگاری قابل‌قبولی داشته باشد و در آن شاهد حضور ترکیبات طبیعی، مقوی و آبرسان باشیم. به لطف چنین کانسیلری، نه‌تنها عارضه های پوست را پوشش می‌دهید، بلکه با رساندن مواد مقوی و رطوبت به پوست، شادابی و جوانی آن را تضمین می‌کنید. از طرف دیگر سبب تشدید این عارضه ها هم نخواهید شد.

بهترین روش کانسیلر زدن برای پوشش عارضه های پوستی

بهترین روش کانسیلر زدن برای پوشش عارضه های پوستی

برای آن دسته از افرادی که پس از دریافت پاسخ پرسش کانسیلر چیست، به دنبال یافتن بهترین راه برای کانسیلر زدن هستند، باید بگوییم که روش‌های مختلفی برای پوشش عارضه های صورت با کانسیلر وجود دارد. بسته به نوع عارضه‌ای که دارید، باید روش مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بهترین روش های استفاده از کانسیلر اشاره می‌کنیم.

  • بهترین روش برای پوشش جوش با کانسیلر

در این روش به جای استفاده از انگشت، به برس کوچکی نیاز دارید که کاملاً ضد عفونی شده باشد. سپس برس آغشته به کانسیلر را به‌آرامی روی صورت بمالید تا جوش ها پوشش پیدا کرده و کاملاً کاور شوند. برای اینکه خاطرتان از پوشش کانسیلر جمع باشد، پیشنهاد می‌کنیم کانسیلر را در لایه‌های مختلفی روی جوش ها بمالید و قبل از زدن لایه جدید، اجازه دهید لایه قبلی کاملاً خشک شود. این کار را تا جایی تکرار کنید که جوش کاملاً از نظر پنهان بماند.

  • بهترین روش برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر

با کمک انگشت یا برس آرایشی، مقداری کانسیلر به‌آرامیِ هرچه‌تمام‌تر، روی سیاهی زیر چشم بمالید تا رنگ این ناحیه با دیگر قسمت‌های صورت یکسان شود. احتمالاً زمانی که به دنبال پاسخی برای پرسش کانسیلر چیست، بوده‌اید، متوجه شده‌اید که کانسیلر در مدل‌های کرمی و مایع نیز عرضه می‌شود. با توجه به مقدار حساسیت پوست زیر چشم، می‌توانید از کانسیلر مایع استفاده کنید که پوشش بهتر و التهاب کمتری را برای پوست حساس این ناحیه به دنبال دارد.

استفاده از کانسیلر به جای پرایمر سایه چشم

استفاده از کانسیلر به جای پرایمر سایه چشم

اگر به هر دلیلی به پرایمر سایه چشم دسترسی نداشتید، به‌راحتی ‌می‌توانید کانسیلر را جایگزین پرایمر کنید. کانسیلر لایه‌ای میان پوست پلک و سایه چشم ایجاد می‌کند و ثبات و جذابیت بیشتری به آرایش می‌دهد. به این ترتیب به راحتی می‌توانید با روش های استفاده از کانسیلر پس از پوشش عارضه های پوستی اقدام به انجام زیرسازی سایه چشم کنید.

نکته آخر

مطمئن هستیم با توضیحاتی که دادیم، پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست، پیدا کرده‌‌اید. در نتیجه اگر با این اطلاعات به فکر خرید کانسیلر افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و یک کانسیلر عالی و باکیفیت خریداری نمایید. سپس با کمک بهترین روش های استفاده از کانسیلر عارضه های پوستی خود را به‌خوبی کاور کنید. در پایان اگر شما هم نکته‌های دیگری برای پرسش «کانسیلر چیست و بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است؟» می‌دانید، خواهشمندیم این نکته‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها در میان بگذارید.

منبع: 100percentpure دیدگاه‌ها 6114بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه