تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با این راهنما رژ لب مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
با این راهنما رژ لب مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید

اهمیت رژ لب در آرایش، تا جایی است که افراد بسیاری خرید بهترین مارک رژ لب را به خرید رژ‌های معمولی ترجیح می‌دهند تا با این رژ لب، جذابیتی خاص به آرایش خود بدهند. البته خرید یک رژ لب عالی و باکیفیت، به‌تنهایی جذابیت آرایش را تضمین نمی‌کند. در واقع باید رنگ و نوع رژ لب را دقیقاً با پوست خود انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که این رژ لب را برای چه مراسمی استفاده می‌کنید. به این ترتیب در ادامه راهنمایی برای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست های مختلف آماده کرده‌ایم.

بهترین راه تشخیص رنگ رژ لب مناسب

بهترین راه تشخیص مارک رژ لب

انتخاب رژ لب به آزمون و خطا نیاز دارد و بهتر است قبل از خرید هرگونه رژ لب، مقداری از آن را امتحان کنید. برای این کار به جای مالیدن رژ لب روی مچ یا پشت دست، می‌توانید مقداری از آن را روی نوک انگشت خود بمالید و رنگ آن را به دقت بررسی نمایید. برای آزمایش دقیق‌تر رنگ رژ لب، پیشنهاد می‌کنیم مقداری از آن را روی لب پایینی خود بمالید و رنگ آن را با لب بالایی که رژ روی آن نزده‌اید، مقایسه نمایید. در این حالت اگر لب پایینی شما یک یا دو درجه تیره‌تر شده بود، رنگ این رژ، برازنده شما است. این دقیق‌ترین تکنیک تشخیص رنگ مناسب رژ لب است.

رژ‌هایی که رنگ روشنی دارند را برای استفاده روزانه پیشنهاد می‌کنیم، به این ترتیب بهترین مارک رژ لب را خریداری کنید که رنگی روشن داشته باشد و بیش ا‌ز‌ حد جلب توجه نکند. برای نمونه صورتی روشن، سرخ مایل به زرد و نارنجی روشن، رژهای مناسبی برای پوست های روشن به حساب می‌آیند. قرمز، شاه‌ توتی و آلویی نیز رنگ‌های پیشنهادی برای پوست های نیمه روشن هستند و افرادی که پوستی تیره دارند بهتر است رنگ های شرابی، بنفش، کاراملی، مسی تیره و برنزه را برای رژ لب انتخاب نمایند.

رژ هم رنگ لب

رژ رنگ لب

رژ‌ رنگ لب که در بازار با نام رژ بی‌ رنگ هم شناخته می‌شود، اخیراً طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند و عموماً با دو طیف گرم و سرد در رژ‌های رنگ لب سروکار داریم. بهتر است رژ رنگ لب با طیف گرم را با رنگی یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست خود امتحان کنید و اگر این رنگ برازنده لب های شما نبود، سراغ طیف روشن‌تری از رژ رنگ لب بروید. در نهایت نیز با خط لبی تیره، جلوه جذابی برای لب های خود ایجاد نمایند. اگر هم برای آرایش لب خود از رژ لب های معمول و رایج کمک می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم به قاعده رنگ‌ها توجه کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله‌ی «راهنمای انتخاب بهترین مارک رژ لب بر اساس نوع و رنگ پوست شما» را مطالعه کنید.

رژ لب مایع

رژ لب مایع

رژ لب مایع انتخاب اول خانم‌های جوان است. این دسته از رژها کاربردی سریع و آسان دارند. رژ لب مایع معمولاً انواع مختلف مات براق، شاین و … دارد. در این بین دوام رژ‌ لب مایع مات نیز نسبت به رژ‌های معمولی بیشتر است؛ اما به رغم اینکه جلوه‌ای زیبا برای لب ها ایجاد می‌کند، حتماً باید بهترین مارک رژ لب مایع را خریداری نمایید و لب ها را برای رژ لب زدن آماده کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در حین خرید یک رژ لب مایع عالی و باکیفیت، یک بالم لب دارای روغن‌های گیاهی نیز خریداری نمایید و قبل از رژ، بالم لب بزنید. سپس اجازه دهید بالم کاملاً به پوست لب نفوذ کند و سپس رژ بزنید. این کار به یکدست و لطیف شدن لب ها کمک می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در انجام این کار مداومت داشته باشید.

توجه داشته باشید که یک لایه رژ مایع برای لب ها کفایت می‌کند. پس از رژ زدن نیز لب ها را روی هم نمالید. رژ لب مایع را حتماً با برس مخصوص بزنید و در انجام این کار دقت کنید که بیش از‌ حد روی لب ها مالیده نشود. برای پاک کردن این رژ نیز پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از پاک‌ کننده آرایش، از روغن نارگیل کمک بگیرید تا در کنار پاک کردن، فرایند آبرسانی  لب ها تمام‌و‌کمال انجام شود.

سخن پایانی

سعی کردیم در این مقاله برای شما از روش های انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست بگوییم. امیدواریم راحت‌تر از همیشه بتوانید بهترین مارک رژ لب را انتخاب کرده و بخرید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان رژ‌های مختلفی که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، بهترین آن را خریداری نمایید. ناگفته نماند اگر شما هم «روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست» سراغ دارید، خواهشمندیم این روش‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ه‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Mycitylinks دیدگاه‌ها 2282بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه