تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

لوازم آرایشی ضروری برای آقایان چه چیزهایی هستند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
لوازم آرایشی ضروری برای آقایان چه چیزهایی هستند؟

در زمان‌های گذشته وظیفه مردان کار و وظیفه زنان خانه‌داری بود. در آن زمان‌ها اگر مردی زیاد به زیبایی خود اهمیت می‌داد، از طرف جامعه قضاوت می‌شد. متأسفانه یا خوشبختانه آن دوران تمام شده است. در زمان حال زیبایی و آراستگی برای مردان درست به‌اندازه زنان مهم است. آقایان به پوشش، مدل مو، تمیزی بدن و مرتب‌بودن ناخن‌هایشان اهمیت می‌دهند. بعضی افراد دوست دارند فقط لوازم ضروری آراستگی را تهیه کنند. از آنجایی که ما به نظر همه احترام می‌گذاریم در ادامه لوازم آرایشی ضروری برای آقایان را معرفی می‌کنیم؛ پس همراه ما باشید.

دستگاه اصلاح صورت

اصلاح صورت

اکثر افراد ریش یا ته ریش را دوست دارند؛ اما همین افراد از ریش نافرم و نامرتب خوششان نمی‌آید. مگر می‌شود ریش را دوست داشت و نداشت؟ بله می‌شود. حتی افرادی که طرفدار ریش هستند با دیدن ریش‌های نامرتب و درهم حالشان گرفته می‌شود. مردانی که ریش بلند دارند مدتی یک بار موهای صورتشان را کوتاه و مرتب می‌کنند. لوازم آرایشی ضروری برای آقایان در این قسمت دستگاه اصلاح صورت است.

موچین

موچین وسیله‌ای زنانه نیست. امروزه دیگر وسایل را به زنانه یا مردانه تقسیم نمی‌کنند. یکی از کاربردهای موچین کندن ابروهاست؛ اما تنها کاربرد آن نیست. آقایانی که ابروهای زیادی دارند می‌توانند با کمک این وسیله موهای اضافه را حذف و صورتشان را مرتب کنند. کاربرد دیگر موچین برای بعد از اصلاح صورت است. حتماً برایتان پیش‌آمده که بعد از اصلاح، موهای بسیاری زیر پوستتان رشد کنند. این موهای زیر پوستی بعد از مدتی عفونت می‌کنند و دردناک می‌شوند. شما برای درآوردن این موهای موذی به نوک تیز موچین نیاز دارید.

ریش تراش

ریش تراش

طرفداران ته ریش این وسیله را خیلی دوست دارند. این وسیله ریش را کوتاه می‌کند؛ اما شما هنوز ریش دارید. ریش‌ تراش‌ها بدون آسیب به پوست و ایجاد موهای زیر پوستی ظاهر شما را مرتب می‌کنند. تیغه‌های این دستگاه روی پوست شما نمی‌لغزند و آسیبی به شما وارد نمی‌کنند. ریش تراش خوب لوازم آرایشی ضروری برای آقایان به‌حساب می‌آید.

ابزار اصلاح موهای بینی

موهای گوش و بینی در مردان رشد بیشتری دارد. علت این رشد بیشتر، زندگی خارج خانه است. وظیفه این موها گرفتن آلودگی‌های محیطی و محافظت از گوش و بینی است؛ اما موهای بزرگ گوش یا موهای بیرون آمده از بینی ظاهر زشتی دارند. بعضی افراد سعی می‌کنند با موچین این موها را حذف کنند. توصیه ما این است که موها را نکنید. بافت داخل بینی حساس است و ممکن است کندن موها به این بافت آسیب بزند. راه دیگری هم وجود دارد، کوتاه‌کردن موها. این کار را می‌توانید با قیچی‌هایی با نوک باریک انجام دهید یا دستگاه اصلاح موهای بینی تهیه کنید. اصلاح با قیچی زمان‌بر است. همچنین ممکن است خودتان را زخمی کنید. از نظر ما بهتر است دستگاه‌ مناسب این کار را تهیه کنید. برای انتخاب بهتر با پیرایشگرتان مشورت کنید.

شانه جیبی

شانه

برای خانم‌ها مرتب‌بودن و مرتب‌ماندن مو اهمیت بسیاری دارد؛ اما این موضوع به آقایان هم سرایت کرده است. چه سرایت شیرینی. امروزه با آمدن مدل‌های جدید مو برای آقایان مرتب‌‌‌بودن اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. برای اینکه مدل موهایتان حفظ شود، قبل از خروج از خانه یک شانه کوچک را در جیبتان قرار دهید. هر موقع که احساس کردید موهایتان نامرتب شده با کمک این شانه کوچک آن را دوباره مرتب کنید.

ناخن‌گیر و سوهان

برخی مردها به کارهای سخت مشغول هستند. کارهایی که باعث آسیب‌دیدن دست‌ها و ناخن‌هایشان می‌شود. با اینکه آسیب‌دیدن ناخن برای آقایان عادی است؛ اما نباید این آسیب‌ها را به حال خود رها کرد. مرتب‌بودن ناخن‌ها به این معناست که فرد به بدن خود توجه می‌کند. به غیر از ظاهر نامرتب، ناخن‌های شکسته، آزاردهنده هم هستند. حتماً برایتان اتفاق افتاده که با لمس هر چیزی شکستگی ناخن‌ به آن گیر می‌کند. داشتن ناخن‌گیر به مرتب‌کردن ظاهر ناخن و داشتن سوهان به رفع ناهمواری‌های ناخن کمک می‌کند.

ژل مو

ژل مو از لوازم آرایشی ضروری برای آقایان

موهای شانه شده و مرتب با وزش کوچک باد به موهایی نامرتب تبدیل می‌شود. خوشبختانه تولیدکنندگان محصولات زیبایی به این موضوع توجه کرده‌اند. نتیجه این توجه ساخته‌شدن ژل مو بوده است. ژل، موهای شما را تا 24 ساعت به‌همان شکلی که می‌خواهید نگه می‌دارد. ژل مو علاوه بر ایجاد یکدستی، موهای شما را براق و درخشان می‌کند. بعضی ژل‌ها حاوی مواد مغذی هستند. چنین محصولی لوازم آرایشی ضروری برای آقایان است.

گوشه‌گیر ناخن

کارکردن زیاد با دست یا کمبود بعضی مواد در بدن باعث ریش‌ریش‌شدن ناخن و ایجاد پوسته‌هایی در کنار ناخن می‌شود. در صورتی که بخواهید با دست یا هر وسیله دیگری این پوسته را بکنید، متوجه دردناک‌بودن این کار می‌شوید. پوست‌های کنار ناخن این قابلیت را دارند که تا نوک انگشت پا پیش بروند، خون‌ریزی کنند و سوزش بگیرند. با خرید گوشه‌گیر ناخن از آسیب‌ندیدن بیشتر پوستتان مطمئن می‌شوید.

بهترین عطر مردانه و اسپری دئودورانت

بهترین عطر مردانه و اسپری دئودورانت

وجود این اسپری در لوازم آرایشی ضروری برای آقایان اختیاری است؛ اما ما توصیه می‌کنیم این اسپری را تهیه کنید. علت تأکید ما این است که هیچ مردی به اندازه مرد خوش‌بو دوست داشتنی نیست. ممکن است شما اصلاً بوی بدی ندهید؛ اما بوی خوبی هم نمی‌دهید. به‌نظر ما این وضعیت خنثی را به موقعیتی مثبت تبدیل کنید.

سخن پایانی

امیدواریم به توضیحاتی که درباره لوازم آرایشی ضروری برای آقایان دادیم، راه برای مرتب و شیک بودن شما هموارتر شده باشد. شما می‌توانید برای تهیه هر کدام از این لوازم، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. دراین فروشگاه انواع لوازم مربوط به اصلاح صورت آقایان و همچنین بهترین عطر مردانه موجود است. تهیه این لوازم و استفاده درست از آن‌ها تأثیر فراوانی در زیبایی و شیک‌بودن شما دارد. نظر شما چیست؟ برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها 7613بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه