تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای مرتب‌ کردن سریع ابروها برای آقایان

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
راهنمای مرتب‌ کردن سریع ابروها برای آقایان

ابروها تاثیرزیادی در زیبایی چهره دارند، در این بین دیده شده است که آقایان آنچنان که باید و شاید به آراستگی و مرتب نگه‌ داشتن ابروهای خود اهمیت نمی‌دهند و در بین تمامی مواردی که آقایان برای زیبایی و حفظ آراستگی ظاهر خود انجام می‌دهند، رسیدگی و مرتب نگه داشتن ابروها در بیشتر مواقع از قلم می‌افتد.

این امر باعث می‌شود تا ابروها بلندتر از حالت معمول دیده شوند و در نتیجه چهره شما پیرتر به نظر برسد. خوشبختانه رسیدگی به ابروها کار چندان سخت و زمان‌بری نیست. به همین دلیل در این مطلب با هم به بهترین روش‌ها برای حفظ و رسیدگی به ابروهای آقایان اشاره می‌کنیم.

مرتب کردن ابروها را با شانه شروع کنید

ابروها را با یک شانه کوچک به سمت بالا شانه کنید.

اگر ابروهای شما پیوندی است، به قسمت کمان ابروی خود توجه بیشتری داشته باشید. تارهای ابرو به ندرت به لحاظ توازن و تراکم با هم برابر رشد می‌کنند، اما زمانی که در کنار هم قرار می‌گیرند به سختی می‌توان تفاوت بلند و کوتاه بودن تارهای ابرو را متوجه شد، به همین دلیل همان‌گونه که موهای سر خود را شانه می‌کنید، برای مرتب کردن ابروها نیز ابتدا باید آن‌ها را شانه کنید.

تجربه نشان داده است زمانی که تارهای موی ابرو خیس هستند راحت‌تر می‌توان آن‌ها را مرتب کرد، در نتیجه ابروها را بعد از حمام یا پس از زمانی که صورت خود را شسته‌اید کوتاه و مرتب کنید.

برس‌های کوچک برای شانه کردن ابروها انتخاب بهتری به نظر می‌رسند، حالت این برس‌ها باعث می‌شود تارهای ابرو راحت‌تر شانه شده و حالت بگیرند. اگر هم ابروهای شما بیش از اندازه نامرتب و پرپشت است، پیشنهاد می‌کنیم هر روز با استفاده از یک شانه یا برس کوچک، ابروها را شانه کنید تا حالتی صاف بگیرند.

به آرامی کوتاه کردن ابروها را شروع کنید

به آرامی کوتاه کردن ابروها را شروع کنید

پس از اینکه ابروها را به سمت بالا شانه کردید، ابروهایی را که نسبت به بقیه بلند‌تر هستند را مشخص کنید. با استفاده از یک برس کوچک قسمت‌های اضافی ابرو را جدا و به کمک یک قیچی کوچک آن‌ها را کوتاه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قسمت‌ کمی از ابروهایی را که نسبت به بقیه بلند‌تر هستند را با احتیاط کوتاه کنید، این کار را ادامه دهید تا تمامی قسمت‌های ابرو یکدست و مساوی شوند.

به هیچ‌وجه برای کوتاه کردن ابروها از قیچی خیاطی استفاده نکنید، این کار ضریب خطای شما را بیشتر می‌‌کند. در عوض از یک قیچی کوچک برای کوتاه کردن ابروها استفاده کنید. قیچی کوچک به شما اجازه می‌دهد با ظرافت بیشتری قسمت‌های باقیمانده از ابرو را کوتاه کنید.

هرگز از تیغ برای مرتب کردن ابروها استفاده نکنید

برای مرتب کردن ابروها از موچین استفاده نکنید

تیغ برای کوتاه و مرتب کردن ابروها به لحاظ ابعاد بزرگ است و این امر باعث می‌شود تا عملکرد شما در ناحیه ابروها که مساحت کمی نیز دارد با دقت کمتری انجام شود. از طرف دیگر برای مرتب کردن موهای حاضر در قسمت بین دو ابرو ناچار خواهید شد تا تیغ را با زاویه‌ای عمودی نگه دارید، این کار باعث می‌شود تا موهای این قسمت بر خلاف جهت رویش خود تراشیده شده و در نتیجه احتمال دارد این موها در دفعات بعد در گوشت فرو بروند. در عوض به جای تیغ برای کندن موهای بین دو ابرو از موچین استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از کندن موهای ابرو با موچین، دوش آب گرم بگیرید و با یک حوله گرم پوست خود را خشک کنید، این کار باعث می‌شود تا منافذ پوست شما باز شوند و در نتیجه درد کمتری را در حین کندن موها احساس کنید.

ابروها را ضخیم حالت دهید

ابروها را ضخیم حالت دهید

حتما شما هم محو زیبایی ابروان خانم‌هایی شده‌اید که ابروهای خود را بسیار باریک برداشته‌اند. اما این زیبایی تنها برازنده‌ بانوان است و برای آقایان توصیه نمی‌شود. اگر ابروهای خود را باریک کنید، ظاهری نامتعارف خواهید داشت. به این ترتیب سعی کنید ابروها را بیش از اندازه باریک نکرده و حالت طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید.

برای کندن تارهای ابرو نیز از قسمت صاف موچین استفاده کرده و تارهای ابرو را از انتها گرفته و بکشید. سعی کنید همیشه موها را در جهت رویش مو با موچین بکشید، این کار از شکستگی مو جلوگیری می‌کند. پس از اینکه ابروها کوتاه و مرتب شدند، یک حوله سرد را روی پیشانی و ابروها قرار دهید تا منافذ پوست که باز شده‌اند در اثر مجاورت با سرما بسته شوند، اگر هم احساس کردید پوست ناحیه ابروی شما کمی قرمز شده است با استفاده از یک لوسیون پوست، قسمت‌های آسیب دیده را التیام ببخشید.

کرم‌هایی که در ساخت آن‌ها از هیدروکورتیزون استفاده شده‌اند برای التیام التهاب و کاهش حساسیت پوست پس از استفاده از موچین مناسب هستند. مقدار کمی از این کرم را روی ابروها زده و با حرکات دایره‌ای مانند پوست را ماساژ دهید.

مرتب‌ کردن نهایی ابروها

ابروها را ضخیم حالت دهید

اگر کمان ابروهای شما آن‌گونه که مد نظر شماست، حالت نگرفته است پیشنهاد می‌کنیم وسواس زیادی نشان ندهید. همان‌گونه که اشاره شد، بهتر است ابروها در حالت طبیعی خود مرتب شوند و رسیدگی بیش از اندازه به ابروها به چهره آقایان حالتی زنانه می‌دهد.

از طرف دیگر پس از اینکه با موچین و قیچی ابروهای خود را مرتب کردید، پیشنهاد می‌کنیم هر چند روز یک بار، ابروها را مجدد مرتب کنید. از طرف دیگر اگر ابروی پیوندی دارید، و موهای بین دو ابرو را کنده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از موچین موهای بالا و پایین موجود در این قسمت را نیز بکنید.

این کار باید به نحوی انجام شود تا ابرو حالت طبیعی خود را حفظ کند. در حین مرتب کردن ابروها دقت کنید هر دو ابرو به یک حالت اصلاح شوند. در نهایت نیز با استفاده از ژل ابرو، حالت صاف و یک دست به ابروهای خود بدهید. هنرپیشه‌ها و چهره‌های سرشناسی را می‌شناسیم که در مراسم مهم برای جذاب شدن بیشتر چهره خود از ژل ابرو استفاده می‌کنند.

اگر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد را به خوبی انجام دهید، ابروهای شما در کمترین زمان با بیشترین دقت مرتب خواهد شد و چهره‌ای مردانه و باشکوه خواهید داشت.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه‌ای در زمینه مرتب کردن ابروها دارید، ما و سایر کاربران را از تجربه‌های خود در قسمت نظرات مطلع سازید.

منبع: Mensjournal ۲ دیدگاه 43359بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. اگه ابروی پیوندی رو با موچین بکنیم ابرو ها به شکل بزرگتری رشد خواهند کرد؟

    • سلام وقت بخیر.مشاوره‌ی اُردمی صرفاً در خصوص سلامت و مراقبت از پوست و مو هست و برای این موضوع، می‌تونید از مقالات بلاگ استفاده بفرمایید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه