تا ۸ تیر تمدید شد! تخفیف‌های تا ۵۰+۱۰درصدی! + پکیج‌های تخفیف‌دار و هدیهٔ ماسک ورقه‌ای «بارونس»

اینفوگرافیک: فواید چای سبز

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
اینفوگرافیک: فواید چای سبز

چای سبز به‌دلیل دارا بودن موادی نظیر آنتی‌اکسیدان، کاتچین و اسید آمینه ال-تیانین خواص بسیار مفیدی دارد و از آن به عنوان داروی ضدپیری یاد می‌شود زیرا به میزان قابل توجهی آنتی‌اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی پوست در آن موجود است. چینی‌های باستان از فواید چای سبز به خوبی آگاه بوده و از آن برای موارد پزشکی به خصوص درمان سردرد و رفع افسردگی استفاده ‌می‌کردند. امروزه محققان، آن را به عنوان سالم‌ترین نوشیدنی روی کره زمین نام می‌برند.

کشورهای چین و ژاپن بزرگترین تولید‌کنندگان چای سبز در دنیا هستند، همچنین بیشترین مصرف‌کنندگان آن نیز می‌باشند. شاید بتوان این نکته را دلیل سلامت و افزایش طول عمر مردم این دو کشور دانست. به تازگی علاوه بر مردم این دو کشور، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته‌است. دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم سایر کشورهای جهان با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است.

البته به این نکته نیز باید دقت داشته باشید که مصرف چای سبز، همچون چای سیاه جذب آهن و کلسیم را در بدن کاهش می‌دهد و بهتر است مانند هر ماده غذایی مفید دیگری، در مصرف آن زیاده‌روی نکنید.
در این اینفوگرافیک، با خلاصه‌ای از فواید این نوشیدنی سالم آشنا می‌شوید.

فواید چای سبز

دیدگاه‌ها 2615بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه