تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: دانستنی‌هایی در مورد خواب شبانه

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
اینفوگرافیک: دانستنی‌هایی در مورد خواب شبانه

همان‌گونه که یک باطری پس از مدتی کار کردن نیاز به شارژ مجدد دارد، جسم و روان انسان هم به تجدید قوا، تصفیه دستگاه‌های داخلی، بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده، رشد و تعالی نیاز دارد. روش‌هایی مانند مدیتیشن و مراقبه برای پالایش روحی موثرند و خواب شبانه کافی و مناسب، برای بازیابی انرژی جسمانی بسیار حیاتی است.

اما چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از مدت زمانی که در خواب هستید ببرید؟ چطور می‌توانید یک خواب شبانه خوب داشته باشید؟ اگر با کمبود خواب مواجه شوید، چه اثرات منفی بر سلامتی شما خواهد داشت؟ مواد غذایی که کمک می‌کنند خواب بهتری داشته باشید کدامند؟

اگر در زندگی خود با هر یک از پرسش‌های بالا روبرو هستید، مطالعه اینفوگرافیک زیر می‌تواند پاسخی برای آنها باشد و به شما کمک کند تا با رفع خستگی، روال و شیوه زندگی روزانه خود را بهبود بخشید. راهنمایی‌ها و دانستنی‌های زیر حاصل تلاش محققان است برای پیدا کردن بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد (یا این‌که از آن‌ها اجتناب کرد) تا این‌که خواب خود را بهبود بخشیده و به دنبال آن دارای ذهنی پویا و مولد بوده و از نظر عاطفی و احساسی متعادل باشید. همچنین، یک خواب شبانه خوب، شما را در تمام طول روز پُر انرژی و سرزنده نگه می‌دارد.

دانستنی‌هایی در مورد خواب

دیدگاه‌ها 6381بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>