تا ۸ تیر تمدید شد! تخفیف‌های تا ۵۰+۱۰درصدی! + پکیج‌های تخفیف‌دار و هدیهٔ ماسک ورقه‌ای «بارونس»

چگونه بهترین قرص گلوتاتیون برای روشن شدن پوست را انتخاب کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چگونه بهترین قرص گلوتاتیون برای روشن شدن پوست را انتخاب کنیم؟

افراد زیادی را شاهد هستیم که ساعت‌ها وقت خود را صرف تیره کردن پوست بدن می‌کنند. از طرف دیگر، بسیاری نیز به دنبال روشن شدن پوست خود هستند. هر دوی این گروه، از روش‌های مختلفی برای رسیدن به مقصود خود استفاده می کنند. شما برای روشن شدن پوست خود چه می‌کنید؟ بین خرید کرم ضد لک عالی و استفاده از قرص گلوتاتیون کدام را ترجیح می‌دهید؟ آیا با فواید و عوارض استفاده از هر کدام آشنا هستید؟

همان طور که می‌دانید ترکیبات گوناگونی برای تیره یا روشن شدن پوست در بازار موجود است که پس از مشاوره با یک متخصص و بسته به صلاحدید خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از راه‌های روشن کردن پوست استفاده از قرص گلوتاتیون سفید‌ کننده پوست است. گلوتاتیون یک نوع اسید آمینه است که در سلول‌های پوستی یافت می‌شود و به روشن کردن پوست کمک می‌کند. انواع مختلفی از قرص‌های گلوتاتیون سفید‌کننده پوست موجود است و به همین دلیل،‌ در حین خرید باید کیفیت، ترکیبات و قیمت این قرص‌ها را مد نظر داشته باشید.

توجه: همراهان عزیز اُردمی، مقاله‌ای که در حال حاضر مشغول به مطالعه آن هستید، صرفاً به معرفی گلوتاتیون پرداخته است. مصرف هرگونه دارو بدون تجویز پزشک توصیه نمی‌شود.

گلوتاتیون چیست؟

روشن شدن پوست با قرص گلوتاتیونگلوتاتیون، آنتی‌اکسیدانی قوی است که به صورت طبیعی در سلول‌های بدن یافت می‌شود. کهولت سن، آلودگی‌های محیطی و بیماری باعث اختلال در فرایند تولید این اسید آمینه در بدن می‌شود. خوشبختانه کمبود این اسید آمینه با تولید ملانین جبران می‌شود، اما متاسفانه تولید بیشترِ ملانین به تیره شدن بیش از اندازه پوست و ناهنجاری‌های رنگ پوست، منجر خواهد شد. این‌جاست که استفاده از قرص‌های گلوتاتیون به عنوان یکی از روش‌های درمانی روشن شدن پوست مطرح می‌شود.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم وقتی صحبت از قرص‌های سفیدکننده گلوتاتیون به میان می‌آید، باید قبل از خرید حتماً در خصوص این قرص‌ها تحقیقات کافی را انجام دهید. این قرص‌ها به‌عنوان مکمل غذایی شناخته می‌شوند و در نتیجه نظارتی که بر روی فرایند ساخت آن‌ها انجام می‌شود، همانند فرایند نظارت بر دارو‌‌ها نیست. به همین دلیل، تجربه سایر افرادی که مدل خاصی از این قرص را تهیه کرده‌اند، می‌تواند چراغ راه شما در انتخاب بهترین قرص گلوتاتیون باشد.

خرید قرص گلوتاتیون سفیدکننده از مراکز و فروشگاه‌های معتبر نیز یکی دیگر از نکاتی است که در تهیه این قرص‌ها باید مد نظر داشته باشید. شما از ما بهتر می‌دانید که محصولات تقلبی علاوه بر اینکه فایده‌ای برای پوست ندارند ممکن است به پوست یا سایر اندام‌های بدن ضرر هم برسانند.

انواع قرص گلوتاتیون برای روشن شدن پوست

انواع قرص گلوتاتیون برای روشن شدن پوست۱. به این نکته نیز توجه داشته باشید که قرص‌های گلوتاتیون مخصوص روشن شدن پوست موجود در بازار به لحاظ ترکیبات و نوع گلوتاتیون استفاده شده در آن‌ها، در بیشتر مواقع با هم تفاوت دارند. این امر، انتخاب قرص گلوتاتیون مناسب را سخت می‌کند. جالب این‌جاست که در بعضی از این قرص‌ها اصلاً گلوتاتیون وجود ندارد؛ اما ترکیباتی نظیر گلایسین و سیستئین (که نوعی اسید آمینه هستند)، در کنار نمک اسید گلوتامیک که در ساخت این قرص‌ها به کار رفته است، به ساخت گلوتاتیون در بدن کمک می‌کند.

۲. در بعضی از قرص‌های سفیدکننده پوست هم شاهد ترکیباتی هستیم که حاوی گلوتاتیونی هستند و توسط سلول‌های پوست ساخته می‌شود. بد نیست بدانید مولکول‌های تشکیل‌دهنده ترکیبات این نوع قرص، بزرگ‌تر هستند؛ در نتیجه گفته می‌شود که خوردن این نوع ِ خاص از قرص گلوتاتیون، تأثیری ندارد چون درشت‌مولکول است و جذب نمی‌شود.

۳. در یک نوع دیگر از قرص گلوتاتیون نیز شاهد گلوتاتیون تقلیل یافته هستیم. مولکول‌های تشکیل‌دهنده این نوع قرص، کوچک‌تر هستند و در نتیجه از راه بلعیدن توسط دستگاه گوارش به راحتی هضم می‌شوند.

همان‌گونه که در علم پزشکی برای درمان یک بیماری مشخص، به تمامی بیماران نمی‌توان یک نسخه واحد داد، ممکن است قرص گلوتاتیون سفیدکننده هم در افراد مختلف، تأثیر متفاوتی داشته باشد. بعضی از این قرص‌ها، روکشی دارند که در مقابل اسید معده مقاوم است و در نتیجه به جذب بهتر گلوتاتیون کمک می‌کند.

نکاتی در خرید قرص گلوتاتیون

قرص گلوتاتین حاوی ویتامین cدر حین انتخاب قرص گلوتاتیون نیز سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که در ترکیبات آن از ویتامین C هم استفاده شده باشد. این ویتامین که در کرم ضد لک عالی نیز وجود دارد، به افزایش تأثیر گلوتاتیون در بدن کمک می‌کند. گفته می‌شود که ویتامین E و سلنیم نیز باعث تأثیر بیشتر گلوتاتیون در بدن می‌شود و در نتیجه بد نیست اگر این مواد هم در ترکیب قرص گلوتاتیون سفیدکننده‌ای که تهیه می‌کنید وجود داشته باشند.

در هر حال و مانند همیشه درباره داروها، پیشنهاد می‌کنیم این قرص‌ها را با تجویز پزشک مصرف کنید. از این طریق مطمئن خواهید شد که بهترین قرص را از معتبرترین مراکز دارویی خریداری کرده‌اید.

آخرین نکته‌ای که باید در خصوص قرص‌های گلوتاتیون سفیدکننده در نظر داشته باشید این است که نتیجه مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی بلند مدت مشاهده می‌شود و گاهی اوقات ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان می‌برد تا شاهد تأثیر این قرص‌ها در روشن شدن پوست خود باشید.

البته مصرف قرص‌های گلوتاتیون از مقدار مشخصی نباید تجاوز کند. در پایان، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به بازه زمانی طولانی مدت تاثیر قرص‌های گلوتاتیون سفیدکننده پوست، سعی کنید محصولی انتخاب کنید که در دراز مدت امکان تهیه آن وجود داشته باشد.

توصیه‌ی آخر

همان‌گونه که اشاره شد قرص‌های گلوتانین در روشن شدن پوست مؤثر هستند. البته مصرف این قرص‌ها نیز مانند سایر داروها، بدون عارضه نیست. توصیه‌ی ما این است که با خرید یک کرم ضد لک عالی خیال خود را بابت این عوارض راحت کنید. مقاله‌ی «کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما» به شما شیوه‌های دیگر درمان لک و تیرگی بدن را آموزش می‌دهد. همچنین مشاوران متخصص گروه اردمی نیز در این زمینه پاسخگوی شما در ساعات اداری هستند.

منبع: Wisegeek ۱۴۴ دیدگاه 318841بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. قرص گلوتاتیون را از کجا تهیه کنم؟

  2. سلام از کجا می تونم تهیه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید!

  3. ازکجا تهیه کنیم

    • درود به شما مسعود عزیز
      این محصول فعلا در بازار موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

  4. من قرصشو نشنیده بودم آمپولشو شنیدم یکی از دوستام از امپولش استفاده کرده پوستش سفید شده باید بگم پوستش فوق العاده شده درباره مضراتش فقط میگف ک نباید زیاد زیر نور آفتاب وایسته.

  5. با سلام.من پوست سبزه ای دارم و وقتی نور آفتاب بهش می خوره احساس می کنم لک وخال روش می بینم ولی شب ها که به اینه نگاه می کنم صاف هستش ؟؟؟؟؟سوال دیگم من صورتم خیلی زود گرم می شه خیلی گرم چی کار باید بکنم و((((پیش چه دکتری برم )))ممنون می شم جواب بدید؟؟؟؟

  6. سلام این قرص تویه ایران موجود نیس اما میتونین از اینترنت سفارش بدین

  7. من خودم قرصشو استفاده کردم برای دوماه، نتیجه خوبی داد فقط خیلی گرونه، اسمش ایوری بود الان 500 هزار تومن شده :/

  8. سلام لیلا جان
    دوست شما که آمپول گلوتاتیون استفاده کردند، ایران این کار رو انجام دادند یا خارج از کشور؟ و اگر ایران انجام دادند، این آمپول رو چطور تهیه کردند؟ در چه کلنیکی تزریق کردند؟ قیمتش چقدر بوده؟
    ممنون میشم جواب بدید.

  9. سلام وقتتون بخیر ببخشید برای سفید شدن کامل پوست گلوتاتیون چند درصد باید بگیریم؟ میشه اطلاعات کافی بدین، و اینکه امپولش بهتره یا قرص و چه مارکی از نظر شما بهتره ؟ممنون میشم جواب بدین

    • درود به شما فاطمه عزیز

      از آنجایی که مشاوره داروهای خوراکی را در سایت نداریم، پیشنهاد می‌کنیم به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  10. با سلام
    سفارش کپسو گلوتاتیون 500 را داشتم. تماس گرفتم پاسخ ندادید لطفا تماس بگیرید ممنون میشم

    • درود به شما علیرضای عزیز

      لطفاً به کمک چت‌آنلاین در فروشگاه یا ایمیل، شماره تماس خود را ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

      • سلام
        منم می‌خوام کپسول گلوتاتین رو سفارش بدم؛ چی کار کنم؟

        • درود به شما شراره عزیز

          قرص، کپسول یا آمپول گلوتاتیون در اُردمی موجود نیست؛ اما برای دریافت مشاوره و تهیه محصولات روشن کننده پوست می‌توانید از طریق چت آنلاین از همکاران ما مشاوره بگیرید.

          سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  11. امپول گلوتاتیون خیلی خیلی ضرر داره برای پوست

  12. من تحقیق کردم ضرر ندارد؛ مگر استفاده‌ی درازمدت و بی‌رویه.

  13. سلام عزیزان
    آمپول گلوتاتیون در دوز بالا برای سفیدکردن پوست بسیار مضر بوده و اثر موقتی دارد.
    از عوارض استفاده از گلوتاتیون می‌توان به از کارافتادن کلیه، کبد و سیستم گوارش اشاره کرد. حتی جدیداً در مقالات انگلیسی که خواندم پزشکی به رابطه میان سرطان‌زابودن این دوز از دارو اشاره کرده بودند.
    لطفاً مراقب سلامتی خود باشید.

  14. قرص گلوتاتیون رو چطوری میتونم تهیه کنم؟

  15. از کجا تهیه کنم؟

    • درود به شما دوست عزیز

      قرص، کپسول یا آمپول گلوتاتیون در فروشگاه اینترنتی اُردمی موجود نیست. این محصول را می‌توانید با دستور پزشک از داروخانه‌های معتبر تهیه بفرمایید.
      ضمناً شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و تهیه محصولات روشن کننده پوست از طریق چت آنلاین از همکاران ما مشاوره بگیرید.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید ?

  16. ببخشید سوال ازتون داشتم: اگر از قرص گلوتاتیون استفاده کنیم نسبت به آمپول عوارضش کمتره؟ ممنون میشم به سوالم پاسخ بدید و یه سایت معتبر را برای خریداری معرفی کنید.

    • درود به شما دوست عزیز?

      قرص،‌ کپسول یا آمپول گلوتاتیون فعلا در بازار موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و تهیه دیگر محصولات روشن کننده پوست از طریق چت آنلاین از همکاران ما مشاوره بگیرید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  17. بچه‌ها گلوتاتیون برا ویتیلیگو هم خوبه؟پوست رو یکدست می‌کنه؟شنیدم این کار رو کلینیک سیب سرخ انجام میدن؛ البته باید از رویان هم بپرسم چون کار تخصصیشون پوسته.

  18. آیا کل بدنو سفید می‌کنه یا فقط صورتو؟
    من واسه بیکینی می‌خوام.

    • درود به دوست عزیز?
      این دارو کل بدنو سفید می‌کنه ولی بی‌ضرر هم نیست؛ پس حتماً با تجویز پزشک حتما مصرف کنید.
      پیشنهاد می‌کنم از محصولات زیر استفاده بفرمایید. به این صورت که داخل حمام قسمت‌های تیره بدنتون رو اسکراب کنید.

      لوسیون روشن کننده بدن Prime

      کرم لایه بردار آرگان (گوماژ) miss eden

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

      • آخه شما ک این چیزا رو معرفی میکنید حتی این کرم ها هم اثراتش دائمی نیس باز اگ قرص باشه یچیزی

        • درود به شما دوست عزیز?

          هیچ قرص و دارو و کرمی اثر دائمی ندارد، همانطور که اگر به بدن ما آب و غذا نرسد از بین خواهیم رفت، پوست و مو هم نیاز به مراقبت دائمی و پیوسته دارد.

          سپاس که نظر خود را با ما در میان گذاشتید.

    • سلام‌

      تمام بدن رو سفید می‌کنه ولی باید درازمدت استفاده کنی تا اون جوابی که رو می‌خوای رو بگیری. در مورد عوارضش هم تحقیق کن.

    • من از گلوتاتیون استفاده کردم خیلی راضیم البته من ۳دوره استفاده کردم بعضیا با یک دوره هم بدنشون روشن میشه و بعضیا باید حتی تا چند ماه استفاده کنن یکی از دوستان از دبی برام ارسال کردن اول جاهایی که تیره تر از جاهای دیگه بدن هست و روشن می‌کنه مثل بیکینی،ارنج ،سر زانوها.

      • سلام ببخشید میتونین ب دوستتون بگید دوباره از اون قرص بفرسته براتون بعد شما برای من ارسال کنید .هزینش چقد بوده ؟

      • سلام میشه ادرس بدین دبی از کجا و کدوم منطقه خرید کردن چون منم گعتم گشتن پیدا نکردن یا اینکه بشما سفارش بدم هزینه اش میفرستم برام بیارن

  19. چطوری باید از این قرص استفاده بشه؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • درود به شما شیوای عزیز?

      ما استفاده از این محصول رو توصیه نمی‌کنیم. هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و تهیه دیگر محصولات روشن کننده پوست از طریق چت آنلاین از همکاران ما مشاوره بگیرید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  20. سلام. می‌خواستم بدونم شما چه قرصی برای سفیدی پوست پیشنهاد می‌دید؟

    • دورد به شما دوست عزیز?

      برای سفیدی پوست قرصی تجویز نمی‌‌شود؛ ممکن است برخی پزشکان به بیمارانی که ویتیلیگو یا پیسی دارند داروهایی تجویز کنند که رنگدانه‌سازی در پوست کاملاً از بین برود و پوست یکدست سفید شود.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  21. من از گلوتاتیون استفاده کردم در 3 دوره رنگ پوستم خیلی تغییر کرد. البته بعضیا در 1 دوره تغییرو در پوست خودشون می‌بینن. اول جاهایی مثل بیکینی و آرنج، زانوها که تیره‌تر هستن و روشن می‌کنه بعد جاهای دیگه رو دوستم از دبی برام ارسال کردن خودم همیشه دوست داشتم پوست صاف و سفیدی رو داشته باشم خیلی خوشحالم از اینکه به آرزوم رسیدم.

  22. از کجا خریدید؟ آخه من از هر جا پرسیدم میگن نداریم. تقاضاکننده زیاده ولی نمیاریم.

    • درود به شما دوست عزیز?

      بله همین‌طوره؛ این محصول فعلاً در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

      • این محصول رو بعضی از پیج‌ها دارن به نظر شما اصله یا قلابیه؟

        • درود به شما ندای عزیز?

          ما متاسفانه اطلاعی از اصالت و کیفیت محصولات دیگر فروشگاه‌ها نداریم.

          گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  23. به پخش‌شدن بیماری ویتیلوگو کمک می‌کنه؟

    • درود به شما محمد عزیز?

      متاسفانه این محصول در فروشگاه ما موجود نیست و ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم. پیشنهاد می‌کنیم به پزشک متخصص در این حوزه مراجعه بفرمایید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  24. سلام من ککتل گلوتاتیون رو استفاده کردم خیلی عالی بود.

  25. سلام وقت بخیر
    چطور میشه ازاین قرص تهیه کنم؟

    • درود به شما دوست عزیز

      این قرص با تجویز پزشک از داروخانه ها میتونید تهیه کنید .
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  26. سلام قرص وآمپول گلوتاتیون چندهست وچه طوری میشه آن روتهیه کرد

    • درود به شما دوست عزیز
      با تجویز پزشک میتونید از داروخانه ها تهیه کنید ، ما به هیچ کس پیشنهاد نمیکنیم.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  27. فهمیه خانم شما قرصشو استفاده کردین یا امپولشو میشه لطفا اسم محصولی ک استفاده کردید رو بگید

  28. خواهشا گیر میاد ب ماهم پیشنهاد خرید بدین??

  29. هرکی قرصشو داره میشه برا ماهم بفرسته ممنون میشم

  30. سلام من هم استفاده کردم عالی بود

    • سلام عزیزم میشه ب من بگید از کجا خریدین محصوله گلوتاتیون رو و اینکه قرصش رو گرفتین یا امپولش رو میشه راهنماییم کنید خیلی ب این دارو نیازمندم کمکم کن

  31. سلام آیا کسی از این قرصه استفاده کرده
    و چ نتیجه ای گرفته

  32. user avatar
    سکینه سالارنسب

    قرص گلوتاتیون خریدارم

  33. سلام
    ببخشید اینجا شما گفتین که در پایان، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به بازه زمانی طولانی مدت تاثیر قرص‌های گلوتاتیون سفیدکننده پوست، سعی کنید محصولی انتخاب کنید که در دراز مدت امکان تهیه آن وجود داشته باشد.
    من متوجه این مطلب نشدم چکه سعی کنید محصولی انتخاب کنید که در دراز مدت امکان تهیه آن وجود داشته باشد یعنی چی؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • سلام دوست عزیز
      منظور این است که سراغ محصولی بروید که مطمئن هستید تا چند ماه آینده در بازار ایران پیدا می‌شود تاهر وقت محصولتان تمام شد، بتوانید بدون دردسر آن را تهیه کنید.

  34. سلام آیا بدون مشوره پزشک میتوان استفاده کرد واز کجا بدانیم قرص اصلی یا بدل مشه در مورد اصلش حرف بزنین …ممنون ….

  35. میشه لطفا بگی کجا خریدی و چ مارکی داشته

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه