تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست استفاده کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
چگونه از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست استفاده کنیم؟

اگر شما نیز برای خرید کرم ضد لک عالی تحقیق کرده باشید، حتماً نام گلوتاتیون برای روشن کردن پوست را شنیده‌اید. این آنتی اکسیدان قوی به‌طور طبیعی نیز در بدن یافت می‌شود. برخی بیماری‌ها، آلودگی هوا، کهولت سن و غیره باعث می‌شود که تولید این پروتئین در بدن کاهش پیدا کند و پوست به سمت تیرگی پیش برود. در چنین مواقعی برخی افراد به مصرف قرص گلوتاتیون روی می‌آورند. در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست خود استفاده کنیم.

گلوتاتیون چیست؟

گلوتاتیون مهم‌ترین پروتئینی است که برای سالم ماندن و جلوگیری از انواع بیماری‌ها به آن نیاز دارید. ارزش این پروتئین تا حدی است که به آن لقب «مادر آنتی‌اکسیدان‌ها» را داده‌اند. راز جلوگیری از پیری، استفاده از این پروتئین است. به علاوه، این پروتئین با بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن، از بروز بیماری‌هایی نظیر سرطان و بیماری قلبی نیز پیشگیری می‌کند.

خبر خوب این است که بدن شما به‌طور طبیعی این پروتئین را تولید می‌کند. اما خبر بد این است که رژیم غذایی نامناسب، آلودگی، سموم، داروها، استرس، پیری، عفونت‌ها و … از ذخایر آن در بدن شما می‌کاهند؛ بنابراین لازم است که از منابع کمکی هم استفاده کنید. نکته‌ی مهم دیگر نیز این است که این قرص ها به‌عنوان مکمل غذایی شناخته می‌شوند. مسلماً نظارت دقیقی که بر داروها انجام می‌شود، روی مکمل‌های غذایی انجام نمی‌شود. بنابراین قبل از شروع به مصرف این قرص‌ها حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید و هرگز آن‌ها را خودسرانه مصرف نکنید.

اینکه چه مقدار از این قرص در چه بازه زمانی و با چه دوزی مصرف شود همگی به صلاحدید و تشخیص پزشک متخصص مربوط است. پزشک متخصص با بررسی پوست شما تصمیم می‌گیرد که از کدام اشکال این مکمل استفاده کنید. چه بسا بعد از مشورت با کارشناسان پوست، لازم باشد از کرم روشن کننده یا کرم ضد لک عالی برای رفع تیرگی پوست خود استفاده کنید و نیازی به مصرف دارو نباشد. پس باز هم تأکید می‌کنیم قبل از مصرف هر نوع دارویی با متخصص آن رشته مشورت کنید.

کاربرد گلوتاتیون در زیبایی

از گلوتاتیون به منظور روشن کردن پوست در صابون‌ها، کرم‌ها و قرص‌ها استفاده می‌شود. از لحاظ علمی ثابت شده است که گلوتاتیون از تولید ملانین (که خود مسئول تولید رنگدانه پوست است) جلوگیری می‌کند. مطالعات نشان می‌دهند وقتی این ماده از طریق صابون و کرم و به طور موضعی استفاده شود، مؤثرتر است؛ اما مصرف خوراکی گلوتاتیون جذب بسیار کمی دارد. بنابراین بهتر است آن را به صورت صابون یا کرم و به‌طور مستقیم روی پوست به کار ببرید.

روش های مصرف

صابون گلوتاتیون را می‌توانید روزانه در حمام استفاده کنید. معمولاً تأثیرات آن بلافاصله مشخص نمی‌شود؛ زیرا آنتی اکسیدان، تأثیرات قوی را به‌سرعت نشان نمی‌دهد. در واقع ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا پوست یک فرد عادی روشن شود. استفاده از این پروتئین برای روشن کردن پوست متداول است. در تبلیغات از آن به عنوان روشن کننده طبیعی پوست نام برده می‌شود؛ زیرا همان‌گونه که پیشتر اشاره شد این آنتی اکسیدان به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود.

روشن کردن پوست با گلوتاتیون

استفاده از کرم یا ژل گلوتاتیون نیز بسیار متداول است هرچند از صابون آن گران‌تر بوده و برخلاف صابون، برای همه بدن استفاده نمی‌شود؛ این فرم از گلوتاتیون اغلب برای نقطه‌ی خاصی از پوست مثل زخم‌های صورت یا چروک دست‌ها به کار می‌رود.

گلوتاتیون و سایر کاربردهای زیبایی

محققان دریافته‌اند که گلوتاتیون علاوه بر روشن کردن پوست، برای بهبود زخم‌ها، اشکال مختلف جوش و جراحات سطحی نیز کاربرد دارد. این ماده همچنین به خاطر یکسان‌سازی رنگ پوست از طریق محو کردن لکه‌ها و چروک‌ها معروف است. هرچند این ماده نمی‌تواند لکه‌های پوستی را به طور کامل از بین ببرد؛ اما با مصرف طولانی مدت ممکن است وضوح آن‌ها را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد.

کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست جای تأمل دارد. باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد. مقاله‌ی «چگونه بهترین قرص گلوتاتیون برای روشن شدن پوست را انتخاب کنیم؟» نیز در همین راستا مطالب مفیدی دارد که مطالعه‌ی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پیشنهاد ما به شما

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چگونه از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست استفاده کنیم. همچنین توصیه کردیم که قبل از مصرف هر دارویی با پزشک مشورت کنید. چه بسا با مصرف کرم ضد لک عالی هم بتوانید به مقصود خود دست یابید و لازم نباشد زمان و هزینه‌ی گزافی بابت خرید و استفاده از این قرص متحمل شوید. برای مثال با مطالعه‌ی مقاله‌ی «کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما» به این نتیجه می‌رسیم که بسیاری از لک ها را می‌توان با روش‌های پیشگیری یا مراقبتی پوست و استفاده از یک کرم روشن کننده درمان کرد. برای آگاهی از نوع پوست و شیوه‌ی درمان لک نیز می‌توانید از مشاران گروه اردمی کمک بگیرید. پرسش‌ها و ابهامات شما در بخش نظرات حتماً پاسخ داده خواهد شد.

منبع: Wisegeek ۱۱۴ دیدگاه 151193بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام من پوست سبزه ای دارم وخیلی کدر هست،میخواستم ببینم میشه قرص گلوتامکس روپودر کنم و خمیر بسازم و به پوستم بزنم؟
    تشکر میکنم جواب بدین

    • نازنین عزیز
      ممنون که دیدگاه و پرسش خود را با ما در میان گذاشتید. باید خدمت شما عرض کنیم که در مورد این دارو، احتمال بروز حساسیت و آلرژی وجود دارد؛ علاوه بر این‌که ممکن است جذب کاملی هم از طریق پوست نداشته باشد (یا به عبارتی درشت‌ ملکول باشد). به طور کلی مصرف خودسرانه هیچ دارویی توصیه نمی‌شود و حتما باید تحت نظر پزشک باشد.
      شاد و سلامت باشید

    • سلام،از کجا میتونم قرص گلوتاتیون رو تهیه کنم؟؟

    • نه چون قرص موضعی نیست سلولی عمل می‌کنه توی خون یک سری واکنش مولکولی ایجاد می‌شه. بازم بیشتر از دکترای محترم جواب بگیر فرزندم

  2. سلام. نازنین خانوم ببخشید قرص گلوتامکس رو از کجا تهیه می‌کنید؟ آدرسشو لطف می‌کنید؟

  3. با عرض سلام وخسته نباشید
    صابون گلوتاتیون رو از کجا باید تهیه کنم؟
    بیشتر داروخانه های مشهد رو رفتم اما نداشتن و حتی این اسم به گوششان هم آشنا نبوده.ممنون میشم جواب بدید

    • فاطمیای عزیز
      از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان گذاشتید از شما ممنونیم. از آنجایی که مقالات بلاگ تخصصی اُردمی از جدیدترین منابع معتبر و علمی روز دنیا انتخاب، ترجمه و آماده‌سازی می‌شوند بدیهی است که در برخی موارد، هنوز تکنولوژی یا موادی که در مقاله ذکر شده‌اند را در اختیار نداشته باشیم. بله، طبق تحقیقی که کارشناسان ما از داروخانه‌های سطح شهر مشهد انجام دادند، صابون گلوتاتیون هنوز به مشهد نیامده است.

  4. سلام من دنبال قرص گلوتامکس خیلی گشتم پیدا نشد لطفا بگید کدوم شهر یاداروخانها دارن

    • نیلوفر عزیز
      همان‌گونه که توصیه همیشگی اُردمی است، به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم در موارد دارویی و پزشکی حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.
      از این‌که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید از شما سپاسگزاریم

    • من از کجاقرص گلوتاتیون تهیه کنم لطفاجواب بدید خیلی ضروریه

      • دوست عزیز
        همانطور که بارها گفته‌ایم، در مورد داروها حتما باید با پزشک متخصص که مجوز این کار را دارد، مشورت کنید.
        ممنون که دیدگاه خود را مطرح کردید

  5. سلام خسته نباشید
    من ساکن تهران هستم صابون گلوتاتیون بدون هیدروکینون رو از کدوم داروخانه ها میتونم تهیه کنم ؟ و سوال دیگه واقعا تاثیر داره بعد مدتى یا این که فقط تبلیغاته ؟

    • هانی عزیز
      همانطور که در پاسخ به فاطیمای گرامی ذکر کردیم، امکان تهیه این محصول در حال حاضر میسر نیست. کارشناسان اُردمی محصولات شوینده و روشن‌کننده دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنند که امکان تهیه آن‌ها از فروشگاه اینترنتی اُردمی و یا داروخانه‌های کشور را دارا هستید.
      ژل شوینده و روشن کننده یونیتون ISIS PHARMA 4
      فوم پاک کننده و ضد لک صورت و بدن SOSKIN
      محلول پاک کننده وایت آبجکتیو BIODERMA H2O
      در مورد سوال دوم شما باید بگیم استفاده از محصولات شوینده‌ای که خواص روشن‌کنندگی دارند به تنهایی کافی نیست و باید برای گرفتن بهترین نتیجه، از محصولات درمانی هم استفاده کنید.
      از این‌که دیدگاه خود را مطرح کردید از شما سپاسگزاریم

      • ممنون
        یعنى بجز چیزایی که معرفى کردین چی دیگه باید استفاده کنم ؟

        • هانی جان
          مصرف یکی از محصولات ضد لک زیر (در طول شب) می‌تواند شما را در رسیدن به پوستی صاف و شفاف کمک کند:
          کرم ضد لک ERIKEH
          کرم ضد لک دپی وایت ACM
          ضد لک قوی LANGE
          شما باید به ازای یکسال لک روی پوست‌تان، دو ماه از کرم های درمانی استفاده کنید؛ بدیهی است که اتمام یک تیوپ کرم نمی‌تواند به معنی رسیدن شما به نتیجه قطعی باشد.
          لطفا در طول درمان بدون ضد آفتاب از منزل خارج نشوید و هر 2 ساعت آن را تمدید کنید چون پوست شما در طول درمان بسیار حساس می‌شود.
          موفق و بهروز باشید

  6. سلام چ صابون هایی پیشنهاد مکنین برای روشن شدن پوست

  7. ایا این قرص رو برای همیشه باید مصرف کرد؟
    اگه مصرف کردیم و نتیجه دیدیم بعد دیگه مصرف نکردیم چی میشه؟

    • با درود به شما دوست عزیز

      در صورت دسترسی به این قرص، باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب از آن استفاده کنید، بعد از آن باید با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب از ایجاد مجدد لک جلوگیری کنید.

      سپاس از اینکه پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

    • آیا دائمی است

      • درود به شما دوست عزیز
        بله اما بدون تجویز پزشک و مصرف خودسرانه ممنوع است
        سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  8. من فقط صورتم تیرست بقیه روشن،قرص گلوتاتیون به دردم میخوره تاثیری داره بخرم
    لطفا جواب رو اگه میشه ایمیل کنید،،،تشکر

  9. سلام لطفا بگید من قرص گلوتاتیون را از کجا میتونم تهیه کنم

    • درود به مونای عزیز

      همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلا در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

      سپاس از شما

  10. گلوتاتیون را از کجا میشه تهیه کرد

    • یاس عزیز همانطور که قبلا هم عرض کرده‌ایم این محصول فعلا در بازار موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

  11. سلام خسه نباشید میگم حالا که گلوتامکس نیس محصول جای گزینش چی میشه منظورم قرصی که الان تو بازار هست

    • محمد عزیز درود به شما

      متاسفانه در ایران جایگزین ندارد. و تنها می‌توان با استفاده از لایه‌بردارها و اسکراب‌ها به شادابی و درخشندگی پوست خود کمک کنید.

  12. از کجا میشه این قرصو تهیه کرد

  13. سلام خسته نباشین ضمن شروع در خواستم عدد 94 باید به صورت انگلیسی نوشته شود در ایمیلم

    میخواستم بگم واقعا این قرص عوارض نداره ایجاد مشکل نمیکنه طی چند مدت میشه استفاده کرد و بندرعباس هم چنین قرصی یا صابونی وجود ندارد اگه عوارض نداره بگم برام بفرستن نظره شما چیه و میشه از کجا تهیه کرد؟ ممنون میشم ایمیل کنید.

  14. با سلام
    وقت بخیر و تشکر به خاطر سایت خوبتون. من به خاطر شغلم استرس زیادی دارم و از طرفی پوستم کک و مک داره. میخاستم بدونم میشه از داروی گلوتاتیون برای کاهش استرس و یا روشن سازی پوست و پاک شدن کک و مک استفاده کرد. متشکرم

  15. سلام روز به خیر
    من پوستم روشن هست اما چون سیستان و بلوچستان زندگی میکنم افتاب شدیده همه سال و خال خالی شدم و دکتر پوست هم تهران رفتم أکوفان و پتینکل داد با ی صابون و ضد افتاب من میخام صورتم شفاف بشه و یک دست .چیکار کنم ؟ا

  16. سلام من پوست سبزه تیره ای دارم می‌خوام تا یه حدود روشن و شفاف بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

  17. سلام میخواستم بدونم که این قرص رو میتونم توی جزیره قشم پیدا کنم یا ن بعد اینکه تاثیرش واسه سفیدی پوست چقدره واقعا تاثیر چشمگیری داره؟و اینکه چهقدر طول میکشه که تاثیرشو ببینم و قیمتش چنده مرسی اگه میشه سریع جواب بدین چون من چند روز دیگه میرم قشم

    • درود به شما هستی عزیز

      متاسفانه در مورد قیمتش و اینکه ممکنه تو قشم به فروش برسه یا نه، اطلاعی نداریم.
      کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست مورد بحث است (بسته به رنگ پوست و شرایط فیزیکی شما دارد). باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  18. سلام ایا صحت داره که قرص گلوتاتیون ملانین پوست مو وچشم روکاهش میده و باعث میشه چشم روشن بشه????شما بجز این قرص ماده یا قری چیزی پیشنهاد میدین که ملانین رنگ چشم کم بشه???

    • درود به شما دوست عزیز
      این سایت توصیه‌هایی در جهت سلامت پوست و مو و زیبایی به افراد می‌دهد و پرسش شما خارج از محدوده پاسخ گویی ماست.

  19. اصلا کاهش میده ملانین پوست رو??ماده ی غذایی هست که حاوی گلوتاتیون باشه??

    • درود به شما دوست عزیز

      بله، گلوتاتیون رنگدانه سازی را متوقف می‌کند.
      بیشترین مقدار گلوتاتیون در آووکادو، مارچوبه و هندوانه می‌باشد. سایر منابع غذایی که دارای گلوتاتیون می‌باشند عبارتند از: گریپ فروت تازه، پرتقال، توت فرنگی، هلوی تازه، بامیه، سیب زمینی سفید، کدو، کلم، بروکلی، گوجه فرنگی خام، بعضی از گوشت‌ها مانند گوشت گوساله، (گوشت کم چربی).

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

    • user avatar
      فاطمه عبدالوند

      سلام من قرص گلوتاتین رو از خارج از ایران برام فرستادن به همراه ویتامین سی نمیدونم به چه صورت استفاده کنم

  20. سلام منم تحقیق کردم ودر ایران نیست واگرم باشد تقلبی است در کشور اسپانیا امریکا فرانسه کشورهای اروپایی موجود است در ترکیه هم موجوده .

  21. سلام من پوست بازوهام دستام و صورتم خیلی تیره است اما بقیه بدنم سفید هست ایا امپول گلوتاتیون میتونه بهم کمک کنه و اگر میشه طریقه مصرفشم بگید ممنون

  22. سلام
    من در اصل پوست خیلی سفیدی دارم اما به خاطر آفتاب رنگ صورت و دست هام به شدت سیاه شده این موضوع خیلی اذیتم میکنه، راهی هست که رنگ پوستم به حالت اول برگرده؟
    ممنون

  23. با سلام چرا این قرص در بازار نیست هرجا گشتم نبود؟ درضمن مواد غذایی خاصی هست که سرشار از گلوتاتیون باشه؟

    • درود به شما دانیال عزیز

      برخی از مکمل‌های غذایی حاوی گلوتاتیون هستند که می‎توانید از داروخانه‌ها تهیه کنید. این مکمل‌ها را معمولاً ورزشکاران برای حجم و عضله‌سازی مصرف می‌کنند.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  24. سلام من قرص گلوتاتیون استفاده کردم قبلا صورتم جوش داشت الان 2 ماه از استفاده میگذره علاوه بر اینکه پوستم سفید شده جوشام کاملا محو شدن و پوستم صاف شده

  25. سلام
    نظرتون درباره آمپول گلوتاتیون چیه؟ آیا عوارض داره؟

  26. سلام گلم برای لک‌های ناشی از جای جوش هم مؤثر هست یاخیر؟
    من صورتم هم لک داره هم جوش و منافذ باز. پوستمم گندمی هست.

    • درود به شما مهیای عزیز ?

      اگر اسکار جوش (جوش‌گاه)، قدیمی بوده و روی پوست فرورفتگی به وجود آورده باشد، باید دو یا سه دوره محصول «کرم شب لایه بردار آ اچ آ 20% MQ» را استفاده کنید و سپس چند جلسه زیر نظر پزشک میکرودرم ابریژن انجام دهید.
      و اگر لک جای جوش هنوز تازه و به رنگ قرمز است، می‌توانید دو یا سه دوره از محصول «ژل noreva Exfoliac NC» استفاده کنید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  27. سلام. می‌شه بگید از کجا تهیه کردید؟

  28. سلام ببخشید قرص گلوتاتیون رو از کجا تهیه کردید؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین!!..

    • درود به منای عزیز?

      همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلاً در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

      • سلام اصل این قرص رو چه جوری می‌تونم تهیه کنم؟

        • درود به شما غزاله عزیز?

          همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلاً در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

          گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

    • من استفاده کردم عالیه

  29. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من می‌خواستم از محصولات گلوتاتیون استفاده کنم. پوستم سبزه هست. به نظر شما اگر هزینه کنم نتیجه‌ایی می‌گیرم و پوستم روشن می‌شه؟
    چون این محصولات قیمت بالایی دارند و می‌خوام بدونم اگر نتیجه‌ایی داره هزینه کنم.

    • درود به شما آتنای عزیز?

      از محصولات گلوتاتیون برای درمان پیسی استفاده می‌شود که این محصول رنگدانه‌سازی در پوست را از بین می‌برد. پیشنهاد می‌کنیم گلوتایتون را بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید؛ چراکه نیاز به آزمایشات و معاینات ابتدایی دارد.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

      • از این کامنت خودتون مطمئن هستید؟
        من در هیچ جایی نخوندم که گلوتاتیون رنگدانه‌سازی رو از بین می‌بره؛ مگه منوبنزنه؟
        لطفاً لینک مقاله یا سایتی که این حرفو ازش استناد کردید بذارید؛ البته به خدا قصد جسارت ندارم در حال تحقیق برای استفاده هستم.
        فکر می‌کنم درستش این باشه که در دوزهای بالا (که خطرناکه) رنگدانه‌سازی رو کاهش میده اون هم موقت.
        با تشکر از سایت و محصولات خوبتون.

        • درود به شما شیمای عزیز?

          ما براساس تحقیقاتی که در گوگل داشتیم استفاده از این محصول رو توصیه نمی‌کنیم.
          شما اگر مصر به استفاده از این محصول هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با پزشک مشورت کرده و سپس نسبت به استفاده از آن اقدام بفرمایید.

          گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

        • پس چجوری پوستو سفید می‌کنه؟ باید فرایند تولید ملانین پوستو کاهش بده دیگه، که با مصرف طولانی‌مدت یا دوز بالا حتی به طور کامل جلوی ساخت ملانینو می‌گیره و پوست می‌شه رنگ سفید شیری.
          رنگ پوست ژنیکی اگه تیره باشه فقط اینجوری سفید میشه.
          تو استفاده طولانی مدت و دوز بالا حتی احتمال اینکه به بافت پوست صدمه بزنه و باعث سرطلانم بشه هست.
          البته هنوز در مراحل تحقیقاته فقط احتمال داده شده، البته تو سایت ایرانی نخوندم من که الان بیام اینجا کپی کنم منبع بگم.

        • تو ایران یه راه دیگه هست که به جای این برای سفیدشدن پوست و لکه‌ها بکار می‌برن خیلیم ارزون‌تر درمیاد که اونم عوارض خودشو داره و استفاده طولانی‌مدت و دوز بالا باعث لک‌های بیشتر و سرطان میشه خیلی از دکترای پوستم تو دوزای پایین تجویز می‌کنن برای تیرگی و لک‌ها، خودتون تحقیق کنین بعد اگه سفیدشدن بیشتر از عوارضش مهم بود براتون انجام بدین،
          عوارضم اینه که باید حتما ضدآفتاب قوی بزنین حتی تو خونه حتی زیر نور لامپ و گوشی نباید زیر آفتاب برید ترجیحا اصن روز بیرون نرین.
          خشکی پوست حساس‌شدن پوست حتما آبرسان و مرطوب‌کننده قوی استفاده شه.
          نمی‌دونم کرمای معجزه سفیدشدن دست‌ساز و که یسری داروسازا می‌فروشن رو شنیدین یا نه که توش از دوز بالای همین هیدروکینون با مخلوط چیزای دیگه درست می‌کنن که در عرض یه ماه استفاده کردن‌سفید و یکدست و شفاف می‌کنه پوستو ولی بخاطر دوز بالابودن و انجام ندادن مراقبتای لازم بعدش می‌زنه پوستو داغون می‌کنه از قبلش بدتر لک میوفته.

  30. user avatar
    امیره موسوی سالمی

    سلام ببخشید از کجا این قرص گلوتاتیون رو تهیه کردین؟ خواهش می‌کنم جواب بدین.

    • درود به شما دوست عزیز?

      این محصول فعلاً در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  31. سلام وقتتون بخیر. ممکنه راجع به قرص منجمد گلوتاتیون توضیح بدید که خوبه یا بد؟ آیا امکانش هست که وارد کنید این قرصو ما بتونیم با اطمینان از شما بخریم؟ چون اینترنتی خیلی می‌فروشن و من می‌ترسم بخرم چون ممکنه اصل نباشه.

    • درود به شما دوست عزیز?

      متأسفانه در این زمینه اطلاعاتی نداریم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به پزشک متخصص مراجعه بفرمایید.
      این محصول در حال حاضر در فروشگاه ما موجود نیست.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  32. ببخشید من رنگ دستم نسبت به بقیه جاهای بدنم تیره تره، خواستم ببینم بهتره از قرصش استفاده کنم یا صابونش؟

    • درود به فاطمه عزیز?

      همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلاً در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  33. سلام آیا مصرف گلوتاتیون عوارض داره؟ اگر بخوام از خارج از کشور تهیه کنم چه کشورهایی دارن این دارو رو؟

    • درود به شما اسما عزیز?

      ما استفاده از این محصول رو توصیه نمی‌کنیم و متاسفانه اطلاعاتی در مورد فروش گلوتاتیون در سایر کشورها نداریم.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  34. سلام. واقعا تاثیر صابون گلوتاتیون بیشتر از کپسولش هست؟؟؟؟
    آخه فروشنده‌هاش که تاثیر کپسول و آمپول رو بیشتر می‌دونن و اولویت قرار می‌دن.
    آیا بعد از استفاده از صابون پوستمون حساس می‌شه و عوارض داره واسش؟؟؟?

    • درود به شما دوست عزیز?

      هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است و اطلاعات دیگری در ارتباط با این محصول نداریم.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  35. سلام وقت بخیر.
    آیا روش تزریقی دارید که پوست تیره رو سریع‌تر روشن کنه؟

  36. سلام. من دارم از قرص و صابون گلوتایین استفاده میکنم الان حدودا 4 روز هس. ان شالله که جواب بده

  37. من از قرص گلوتاتیون فروزن ژاپنی اصل دارم استفاده میکنم عاااااالیه

  38. میشه بگین از کجا تهیه کردین؟

  39. سلام
    ببخشید من پوست سبزه ای دارم از این قرص استفاده کنم رنگ پوستم درست میشه و بعد ببخشید از کجا بفهمیم این قرص به ما سازگاری ندارد و آن را نخوریم و از کجا بفهمیم این قرص به ما سازگاری دارد ممنون میشم جواب ما را بدهید.

  40. user avatar
    مریم کشاورز ۰۰

    سلام
    من دوست سبزه ای دارم از این قرص استفاده کنم پوستم سفید میشود و بعد از کجا بفهمیم این قرص برای ما سازگاری ندارد و آن را دیگر استفاده نکنیم تشکر از این که جواب ما را بدهید.

  41. سلام من از قرص گلوتاتیون مصرف میکنم اصلا تغییر نکردم

  42. سلام من از قرص گلوتاتیون مصرف میکنم اصلا تغییر نکردم

  43. سلام برای استفاده از امپول گلوتاتیون حداقل چند سال باید داشته باشیم،من الان ۱۵ سال سن دارم،ینی میتونم ازش استفاده کنم؟!

  44. چه عوارضایی میتونه داشته باسه این قرصا؟ اگه عوارض داره از صابونش میتونیم استفاده کنیم؟

  45. سلام بعد از اینکه دیگه قرص رو نخوردیم پوستمون بر میگردع یا سفید میمونه

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه