تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

آرایشی زیبا و فریبنده برای تعطیلات

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
آرایشی زیبا و فریبنده برای تعطیلات

این فصل از تعطیلات، مهمانی‌های زیادی به دنبال دارد که خود انواع مختلفی از آرایش‌ صورت را می‌طلبد. علاوه بر آب و هوای بهاری و طبیعت شاداب، این سمت از کره زمین آماده آرایش‌های پر زرق و برق است.
می‌دانیم که این نوع آرایش ممکن است برای تعدادی از شما که عادت به آرایش زیاد ندارید کمی غیرعادی باشد، اما به ما اعتماد کنید؛ اگر به درستی از دستورالعمل مراحل آرایش پیروی کنید، اشتباهی پیش نخواهد آمد. برای استفاده از مواد آزاد خواهید بود زیرا به هرحال قرار است به ما خوش بگذرد.

روش آرایش صورت براق برای تعطیلات

این مدل آرایش از حس تعطیلات الهام گرفته شده‌است. لب‌های قرمز و براق. دیگر چه می‌خواهید؟ پس مواد لازم را آماده کنید و همراه ما باشید:

مواد لازم:

• کرم پوشاننده
• کرم دور چشم
• پوشاننده مات (شاید نیاز به دو نوع پوشاننده نباشد اما برای پوشش بهتر، می‌توانید از بین این دو یکی را انتخاب کنید)
• مداد ابرو (متناسب با رنگ موها)
• کرم ابرو قهوه‌ای ملایم (اگر از رنگ بژ استفاده می‌کنید می‌توانید آن را با این کرم ابرو مخلوط کنید تا عمق بیش‌تری ایجاد کند)
• رژگونه بژ (اگر می‌خواهید از روش کرم سه بعدی استفاده کنید نیاز به یک رنگ واضح دارید)
• کرم هایلایت (یک روش مناسب دیگر، اگر این کرم را انتخاب کنید نیاز به هایلایت دیگری ندارید)
• پالت رژگونه
• کرم زرد اُخرایی
• سایه‌ چشم
• خط چشم مشکی براق
• رژ لب مایع قرمز

مرحله 1: کرم پوشاننده

کرم پوشانندهفرقی نمی‌کند که بخواهید پوشاننده را به طریقه سبک و کم‌رنگ بزنید یا پوشش کامل؛ در هر صورت رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. انتخاب کرم‌های پوشاننده برای پوست‌های چرب کمی سخت است اما خوشبختانه انواع مختلفی از این نوع کرم برای پوست‌های چرب وجود دارد. بعد از آرایش صورت حواستان به گردن خود باشد. رنگ گردن همیشه با بقیه بدن فرق دارد اگر لباس یقه باز می‌پوشید به رنگ گردن نیز دقت کنید که همخوانی داشته باشد، مگر این‌که لباس‌تان یقه بسته باشد.

مرحله 2: روی نواحی تیره کانسیلر بزنید

روی نواحی تیره کانسیلر بزنیدگاهی اوقات نیازی به استفاده از کانسیلر نیست، اما اگر لازم بود حتما بعد از آن پودر تثبیت بزنید تا ترک نخورد. کانسیلر زیر چشم با رنگ روشن در این مدل آرایش صورت استفاده می‌شود.

مرحله 3: تثبیت با پودر

بعد از زدن کرم روی آن پودر تثبیت بزنیدبعد از زدن کرم، روی آن پودر تثبیت‌کننده بزنید تا آرایش را سر جایش نگه‌ دارد. این کار هم‌چنین برای زدن دیگر مواد پودری، زیرساخت خوبی ایجاد می‌کند و آرایش صورت با دوامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مرحله 4: پر کردن ابروها

پر کردن ابروهاحتما مداد ابرویی انتخاب کنید که با رنگ موی شما هم‌خوانی داشته باشد. قاعده کلی در آرایش صورت این است که اگر موی‌تان روشن است رنگ ابرو دو درجه تیره‌تر باشد و اگر موی‌تان تیره است مداد ابرو دو درجه روشن‌تر باشد.

مرحله 5: پایه پلک‌ها

پایه پلک‌هاکرم پایه چشم را به پلک‌ها بزنید که در این مورد رنگ زرد اُخرایی به تثبیت رنگ و درشت‌تر نشان دادن چشم کمک می‌کند.

مرحله 6: چشم را برجسته کنید

چشم را برجسته کنیدشما می‌توانید در این مدل آرایش صورت از سایه پرتقالی استفاده کنید تا چشم را برجسته نماید و حالتی جذاب به آن بدهد. با کمک یک تکه کاغذ می‌توانید مراقب باشید که از خط گربه‌ای چشم عبور نکنید. هم‌چنین مراقب باشید این رنگ را فقط به خود پلک بزنید. از کم‌رنگ شروع کنید و کم کم آن را پررنگ نمایید.از کم‌رنگ شروع کنید و کم کم آن را پررنگ نمایید

مرحله 7: سایه طلایی بزنید

سایه طلایی بزنیدبا کمک برس، سایه رنگ طلایی را به وسط پلک بزنید. حتی می‌توانید از سایه براق طلایی استفاده کنید.

مرحله 8: براق‌کننده

براق کننده را دقیقا روی سایه طلایی بزنیدبراق‌کننده را دقیقا روی سایه طلایی بزنید تا بافت مناسبی ایجاد کند و پلک را برجسته‌تر نماید. در این مدل، از خط چشم براق استفاده می‌شود اما اگر در وسایل‌تان براق‌کننده سبک هم دارید گزینه خوبی است.از خط چشم براق استفاده کنید

مرحله 9: خط مژه‌های پلک پایین

خط مژه‌های پلک پایینبه پلک پایین نیز از همان رنگ تیره‌تر بزنید تا عمق و جذابیت آن را حفظ کند.

مرحله 10: مژه مصنوعی

گذاشتن مژه مصنوعیگذاشتن مژه مصنوعی چشم شما را درشت‌تر و برجسته‌تر می‌کند.

مرحله 11: طراحی کرم سه بعدی

طراحی کرم سه بعدیمرحله بعدی، طراحی سه بعدی است. هدف از طراحی سه بعدی، برجسته کردن برخی از نقاط صورت با ایجاد سایه روی پوست است. با این کار می‌توانید صورت یا بینی خود را باریک‌تر کنید. با رنگ بژ و یک رنگ قهوه‌ای سرد عالی، این سایه را ایجاد کنید.

مرحله 12: هایلایت

هایلایتدر قسمت‌های فوقانی صورت هایلایت بزنید تا صورت را برجسته‌تر کند.

مرحله 13: رژگونه

رژگونهرژگونه را بین سایه سه بعدی و هایلایت بزنید و کمی مخلوط کنید تا جذابیتی زیرکانه به صورت شما بدهد.

مرحله 14: لب‌های قرمز

لب‌های قرمزبرای این مدل، هم‌چنین می‌توانید از رژ خنثی استفاده کنید. با این حال رنگ قرمز جگری رنگ مناسب‌تری است. شاید زدن سایه براق و رژ قرمز، کمی ترسناک باشد اما اگر رژ شما مات باشد، مشکل حل خواهد شد.

آرایش کامل صورت

امیدواریم تعطیلات خوشی را سپری کنید و تجربیات خود از این نحوه آرایش کردن را با ما و سایر کاربران گرامی در میان بگذارید.

منبع: Makeuptutorials دیدگاه‌ها 5792بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه