تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

اینفوگرافیک: چگونه در عرض یک هفته پوستی درخشان داشته باشیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
اینفوگرافیک: چگونه در عرض یک هفته پوستی درخشان داشته باشیم؟

قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب، مصرف دارو، بیماری، خشکی پوست، استرس، دلایل ژنتیکی و حتی گرفتن رژیم‌های غذایی، ممکن است تیرگی رنگ پوست را تشدید کند. از طرف دیگر، هیچ‌کس دوست ندارد به این دلایل، سفیدی و روشنی رنگ پوست خود را از دست بدهد؛ به همین خاطر افراد زیادی هر روزه به دنبال راه‌هایی برای روشن شدن پوست صورت هستند تا به صورت طبیعی و بدون هیچ‌ ضرری روشنی پوست خود را بازگردانند.

اگر شما هم پوست تیره‌ای دارید و هوای روشن شدن پوست به سر شما زده و از طرف دیگر اعتمادی هم به روش‌های درمانی شیمیایی و داروهایی که برای روشن شدن پوست در بازار موجود است ندارید و از طرفداران روش‌های طبیعی و سنتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای متن با ما همراه باشید.

در همین ابتدای کار پیشنهاد می‌کنیم برای بهتر‌ کردن پوست خود، سه مورد اصلی را در نظر داشته باشید:

۱- پیشگیری

از قدیم گفته‌اند علاج‌ واقعه قبل از وقوع باید کرد. در اینجا هم توصیه می‌کنیم قبل از این‌که رنگ پوست شما به تیرگی متمایل شود، هوای پوست خود را داشته باشید. برای این‌کار حتما از کرم‌های ضد آفتاب که مانع رسیدن اشعه‌های مضر UVA و UVB به پوست می‌شوند، استفاده کنید. این کرم‌ها را با نام کرم‌های ضد آفتاب می‌شناسیم اما قرار نیست تنها زمانی که پوست شما در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارد از این کرم‌ها استفاده کنید. سعی نمایید در روزهای ابری یا زمانی که قرار است در سایه راه بروید هم از این کرم‌ها استفاده کنید. این کرم‌ها، علاوه بر محافظت پوست از اشعه‌های مضر خورشید، پوست شما را در مقابل تیره شدن هم حفظ می‌کنند.

۲- مواظبت از پوست

پوست شما در هر شرایطی که قرار دارد، از مرطوب‌‌کننده‌ها غافل نشوید. اهمیت مرطوب نگه داشتن پوست به اندازه‌ای زیاد است که در این بحث نمی‌گنجد. پوست‌های خشک، گرایش زیادی به تیرگی دارند و به این ترتیب، مرطوب نگه‌ داشتن پوست یکی از راه‌های داشتن پوستی شفاف و روشن است.

۳- رسیدگی به پوست

بسته به نوع پوستی که دارید پیشنهاد می‌کنیم حداقل هفته‌ای یک بار، پوست خود را لایه‌برداری کنید. این کار باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست شما برداشته شوند و رنگ پوست شما جلای بیشتری داشته باشد.

در اینفوگرافیک زیر، برنامه یک هفته‌ای طراحی شده که شما با پیروی از آن قادر خواهید بود به روشن شدن پوست صورت خود کمک کنید.
روشن شدن پوست صورت در عرض یک هفته

دیدگاه‌ها 7938بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه