تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بهترین نقاط بدن برای عطر زدن در مناسبت های مختلف؛ ویژه آقایان

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
بهترین نقاط بدن برای عطر زدن در مناسبت های مختلف؛ ویژه آقایان

انصافاً باید اعتراف کرد حتی اگر بهترین عطر مردانه را هم خریداری کنید؛ اما این عطر را به قسمت‌های مناسبی از بدن نزنید، ماندگاری و اثربخشی عطر مطلوب نخواهد بود. آقایان به یک روش استفاده از عطر مردانه قانع نیستند و نظرات گوناگونی دارند. بسیاری از افراد معتقدند که عطر مردانه را باید به پشت گوش زد؛ در صورتی که بعضی دیگر از عطر زدن به مچ دست تعریف می‌کنند. برای همین در ادامه به شما می‌گوییم که بهترین نقاط بدن برای عطر زدن در مناسبت های مختلف کدامند تا با زدن عطر مردانه به آن قسمت‌ها، رایحه خوش آن حفظ و ماندگاریش تا حد زیادی تضمین شود. پس با ما همراه باشید.

بهترین روش استفاده از عطر مردانه برای مناسبت های مختلف

روش استفاده از عطر مردانه در نقاط مختلف بدن

بدون شک شما هم درخصوص نقاط نبض دار بدن و استفاده از عطر مردانه در این قسمت‌ها شنیده‌اید. رایحه عطری که به نقاط نبض دار اسپری می‌شود، به‌آرامی در هوا متصاعد شده و ماندگاری بیشتری پیدا می‌کند. نقاط مهم و نبض دار برای آقایان، پشت‌ گوش ها، روی گردن، انتهای گلو، پشت گردن، سینه و محل اتصال شانه و دست است. دقت داشته باشید که گاهی ممکن است زدن عطر مردانه روی مچ، زانو و آرنج، تعادل میان رایحه ها را بر هم زند.

برای نمونه می‌توان به استفاده از عطر مردانه روی مچ ها اشاره کرد که کار بسیار ساده‌‌ای نیز به نظر می‌رسد؛ اما معایب خاص خودش را دارد. به این دلیل که دست، اندامی است که دائم تکان می‌خورد و هر چقدر هم که مواظب باشید باز هم مچ های شما به لباس یا وسایل اطراف مالیده می‌شود. از طرف دیگر شستشوی دست ها با شوینده های معطر نیز رایحه خوش عطر و ادکلن را تغییر می‌دهد. با این اوصاف پشت گوش و محل نبض گردن بهترین نقاط برای زدن عطر مردانه هستند. برای روشن‌ترشدن این موضوع در ادامه به چهار موقعیت اصلی اشاره می‌کنیم و نقاط مهم بدن در استفاده از عطر برای این موقعیت‌ها را می‌گوییم.

۱. چگونه برای محل کار و اداره عطر بزنیم؟

روش استفاده از عطر مردانه برای محل کار و اداره آقایان زیادی را سراغ داریم که به هر آب و آتشی می‌زنند تا بهترین عطر مردانه مخصوص محل کار را پیدا کنند. این عطرها باید پخش بوی کافی داشته باشند؛ اما نباید رایحه‌ آن‌ها غلیظ و نافذ باشد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم هر زمانی که عازم محل کار بودید، برای زدن عطر مردانه از این نقاط غفلت نکنید:

۱. یک پاف اسپری پشت هر کدام از گوش ها
۲. یک پاف اسپری به پایین گلو

۲. چگونه برای فضاهای بیرونی و روز عطر بزنیم؟

چگونه برای فضاهای بیرونی و روز ادکلن بزنیم؟روزهای تعطیل که به قصد خرید یا گردش بیرون از منزل می‌روید بهتر است به‌‌گونه‌ای عطر بزنید که آلودگی‌‌های محیطی، جریان باد و مواردی از این دست، رایحه خوش ادکلن یا عطر شما را تغییر ندهد. از طرف دیگر امکان اینکه در مغازه‌ها و در محیط‌های بسته قرار بگیرید نیز زیاد است؛ به همین دلیل نباید در عطر زدن زیاده‌روی کنید. در نتیجه توصیه می‌کنیم اولین فرصتی که برای گشت‌و‌گذار و خرید در طول روز پیدا کردید از استفاده از عطر مردانه در این قسمت‌ها غافل نشوید:

۱. دو پاف اسپری پشت گوش
۲. سه پاف اسپری پشت‌ گردن

۳. چگونه برای مهمانی ها عطر بزنیم؟

چگونه برای گشت و گذارهای شبانه ادکلن بزنیم تا رایحه خوش آن ماندگار شود؟روش استفاده از عطر مردانه برای مهمانی ها متفاوت است و باید شرایط محیطی مانند خنکی هوا و شلوغی احتمالی دورهمی‌ها را در نظر داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم عطری که برای این مناسبت‌ها انتخاب کرده‌اید را به ترتیب زیر بزنید:

۱. دو پاف اسپری پشت گوش
۲. سه پاف اسپری پشت گردن
۳. دو پاف اسپری به شانه‌ها

۴. چگونه برای قرارهای دو نفره عطر بزنیم؟

چگونه برای قرارهای دونفره عطر بزنیماولین گام در آراسته جلوه‌دادن خود در قرارهای مهم، انتخاب و خرید بهترین عطر مردانه مناسب است. بعد از آن بهتر است با آکاهی از روش استفاده از عطر مردانه رایحه خوش عطر خود را حفظ و خاطره ای ماندگار از این روزها به یادگار بگذارید. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم به این نقاط از بدن حتماً عطر بزنید:

۱. یک پاف به نبض‌ گردن
۲. یک پاف به پایین قفسه سینه

نکته مهم پایانی در استفاده از عطر مردانه

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه اسپری کردن عطر روی لباس و مو بسیار مرسوم است؛ اما به عنوان نقاط موثر توصیه نمی‌شوند.

  • دلیل اول اینکه روغن معطری که در عطرها استفاده می‌شود برای تعامل با پوست ساخته شده است. پس کاملاً منطقی است که زدن عطر مردانه به لباس و مو، اثر بخشی اسپری کردن آن به پوست را نداشته باشد. از طرف دیگر عطر و ادکلن باید در هوا تبخیر شوند و از آنجایی که لباس و مو به‌خودی‌خود گرما ندارند، فرایند تبخیر عطر در این قسمت‌ها به‌کندی انجام می‌شود. در نتیجه عطر روی لباس می‌ماند و وقتی روی آن عطر دیگری اسپری شود، رایحه ها یکدیگر را بر هم می‌زنند که اتفاق ناخوشایندی است. علاوه بر این، الیاف لباس به دلیل داشتن روغن و الکل در یک عطر آسیب می‌بینند و لکه دار می‌شوند.
  • دلیل دوم اینکه عطر زدن روی مو نیز همان مسائل تبخیر را تجربه می‌کند و نمی‌تواند چرخه‌ی مناسب را انجام دهد. از طرف دیگر رایحه خوش عطر با بوی شوینده سر ترکیب شده و تا حدودی باعث تغییر آن می‌شود. همچنین ترکیبات موجود در عطر مردانه مانند الکل، روغن و… ممکن است باعث بروز یا تشدید حساسیت های پوست سر و مو شوند.

امکان ندارد بهترین عطر مردانه را خریداری کنید و با انتخاب روش درست استفاده از عطر مردانه به‌جذاب‌ترین مرد در موقعیت‌های مختلف تبدیل نشوید. با این حساب از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم ایده‌های جالبی برای عطر‌ زدن دارید و ترفندهای زیادی از انتخاب عطر می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات برای ما و دیگر همراهان اردمی از این ایده‌ها و ترفندها بگویید. اگر هم در انتخاب عطر مناسب خود سردرگم شده‌اید، توصیه می‌کنیم مقاله معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما را با دقت مطالعه کنید.

منبع: Bespokeunit دیدگاه‌ها 24908بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه