تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین آرایش برای روز فرمالیته عروسی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین آرایش برای روز فرمالیته عروسی

انتخاب بهترین مارک پنکیک، جزو اولین گام‌ها برای داشتن یک آرایش کامل و بدون نقص است. استفاده از بهترین روش پنکیک زدن برای آرایش، اصل مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد. اهمیت این تکنیک و مهارت زمانی بیشتر می‌شود که بخواهید برای مراسم مهمی مانند فرمالیته عروسی، سالگرد ازدواج، تولد یا عکاسی آماده شوید. آرایش یکدست و مات جلوه‌ی زیباتری در مراسم و عکس‌ها دارد. بعد از خرید بهترین پنکیک موجود در بازار و با انجام مراحل زیر، به‌راحتی از رفتن به سالن‌های زیبایی بی‌نیاز شده و صورت خود را مانند یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای آرایش می‌کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ابزار لازم برای پنکیک زدن

لوازمی که برای پنکیک زدن نیاز داریددر ادامه بهترین روش پنکیک زدن برای آرایش روز فرمالیته عروسی را بیان می‌کنیم. بسته به صلاح‌دید خود در آرایش های معمولی و روزانه هم می‌توانید از این روش کمک بگیرید. در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم کنار انتخاب بهترین مارک پنکیک و خرید آن، لوازم زیر را نیز فراهم نمایید:

  • پن استیکی ( با رنگی مطابق با رنگ پوست)؛
  • پنکیک (با رنگ های مطابق با رنگ پوست، یک رنگ روشن‌تر از پوست،‌ قهوه ای و زرد)؛
  • اسفنج آرایشی (برای ترکیب مواد آرایشی)؛
  • اسپری آب؛
  • پودر تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور.

آموزش گام به گام استفاده از پنکیک

  • گام اول

در بهترین روش پنکیک زدن در آرایش صورت ابتدا از پن استیکی استفاده کنید.گام اول در بهترین روش پنکیک زدن، شستشوی صورت است. قبل از هر چیز باید صورت خود را حسابی بشویید. بعد از خشک شدن آن، به مقدار لازم پن استیکی روی آن بزنید. پن استیکی همان کرم پودر فشرده شده است که قدرت پوشانندگی بسیار زیادی داشته و به‌واسطه استیکی‌بودنش به‌سادگی قابل استفاده است. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، پن استیکی که رنگ آن نیز با رنگ پوست سازگاری داشته باشد بخرید. این وسیله‌ی آرایشی به‌سرعت و به‌راحتی هر چه تمام‌تر امکان آرایشی ماندگار را برای شما فراهم می‌کند.

  • گام دوم

در این گام از بهترین روش پنکیک زدن در آرایش صورت باید از اسفنج نم دار استفاده کنید.گام دوم در بهترین روش پنکیک زدن برای آرایش با داوم، یکدست کردن پن روی صورت است. با یک اسفنج آرایشی نم دار پن استیکی را روی صورت بمالید. این پن عارضه های پوستی مانند جای جوش و لک را نیز به‌طور کامل پوشش می‌دهد و استفاده از آن شما را از کانسیلر زدن بی‌نیاز می‌کند. در نهایت نیز به‌ میزان لازم روی صورت آب اسپری کنید و صبر نمایید تا خشک شود.

  • گام سوم

اسپری کردن آب روی صورت به ماندگاری بیشتر آرایش کمک می‌کند.پس از خشک‌شدن آب،‌ یک بار دیگر روی صورت آب اسپری کنید. پنکیک های به رنگ پوست و زرد را به وسیله‌ی اسفنج آرایشی با هم ترکیب نمایید تا رنگ آن به میزان دل‌خواه تنظیم شود. سپس این اسفنج را با دقت روی تمام پوست صورت بمالید تا لایه‌ای غلیظ از پنکیک روی صورت قرار بگیرد. اکنون نوبت استفاده از پنکیک قهوه‌ ای فرا می‌رسد تا با این پنکیک عمل کانتورینگ صورت را در قسمت‌هایی مانند استخوان گونه، بینی، خط رویش مو و زیر چانه انجام دهید.

  • گام چهارم

مقداری پودر شفاف آرایش بر روی تمام قسمت‌های صورت بزنید.حالا مقداری پودر تثبیت کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور را روی تمام قسمت‌های صورت بزنید و یک بار دیگر آب روی صورت اسپری کنید. وقتی آبی که به صورت زده‌اید خشک شد، اسفنجی که از آن استفاده کرده بودید را برداشته و روی تمام قسمت های صورت بمالید تا مواد آرایشی به‌خوبی با هم مخلوط شوند. پس از انجام مراحل بالا آرایش ماندگار صورت با پنکیک انجام شده است و به‌راحتی می‌‌توانید سراغ آرایش چشم و دیگر قسمت‌های چهره بروید.

نکات مهم در استفاده از پنکیک

نکات مهم در بهترین روش پنکیک زدن در آرایش صورت

  • حتی اگر بهترین مارک پنکیک را خریداری کنید و تمامی مراحلی که برای آرایش ماندگار به آن اشاره کردیم را هم گام به گام انجام دهید باز هم احتمال جمع شدن پنکیک در قسمت‌هایی از صورت وجود دارد، اما نگران نباشید؛ چراکه در حالت کلی زیرسازی آرایش حدود نیم ساعت زمان نیاز دارد تا روی صورت تثبیت شده یا به اصطلاح بخوابد و حالت جمع شدگی پنکیک از بین برود.
  • برای پاک کردن این آرایش نیز روی آب و صابون معمولی نمی‌توانید حساب باز کنید. بهتر است از پاک کننده آرایش مخصوص پوست خود استفاده نمایید. در صورت عدم دسترسی به پاک کننده آرایش، موقتاً می‌توانید یک دستمال کاغذی خیس را با مقداری روغن بچه یا روغن زیتون آغشته کرده و مواد آرایشی را از روی صورت پاک کنید. در نهایت نیز چهره‌ی خود را چندین بار بشویید تا اثری از پنکیک و دیگر مواد آرایشی باقی نماند.
  • از آنجایی که این سبک آرایش، یک آرایش نسبتاً سنگین محسوب می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به پوست باید حتماً از مواد آرایشی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

سخن پایانی

لبخند مهم‌ترین اصل در رسیدگی به خود است.بهترین مارک پنکیک به‌همراه ابزار مهمی که در بالا به آن اشاره کردیم را آماده کنید. جلو آینه بایستید و با یک لبخند، شروع به انجام مراحلی که گفتیم کنید. برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن را از دست ندهید. بعد از پایان این مراحل، شما مهم‌ترین قسمت در آرایش صورت برای فرمالیته عروسی یا عکاسی را با موفقیت به پایان رسانده‌اید. در ضمن جدیدترین آرایش صورت، مدل مو و طراحی ناخن را می‌توانید در قسمت ویدئوهای بلاگ اردمی تماشا کنید. خاطرنشان می‌کنیم فروشگاه اینترنتی اردمی نیز صفر تا صد ابزار لازم برای آرایش صورت را از معتبرترین برندها برای شما همراهان عزیز فراهم کرده تا خریدی سریع، مطمئن و به‌صرفه داشته باشید.

منبع: Greenstoryblog دیدگاه‌ها 6923بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه