تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بهترین رایحه میوه ها برای عطر و ادکلن

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
بهترین رایحه میوه ها برای عطر و ادکلن

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که در حین استفاده از یک ادکلن جدید و خوش‌رایحه‌ احساس نشاط و سرزندگی کرده باشید. این امر در خصوص رایحه‌های میوه‌ها بیش‌تر صدق می‌‌کند و استفاده از این رایحه‌ها نه تنها روحیه شما را بهبود می‌بخشد بلکه اطرافیان را نیز جذب بوی دلنشین خود می‌کند. به همین دلیل در ادامه به بهترین رایحه‌های میوه‌ها اشاره خواهیم داشت که استفاده از آن‌ها در هر فصلی از سال نیز دل‌چسب و جذاب به‌نظر می‌رسد.

۱- عطرهایی با رایحه تمشک

تمشک میوه‌ای خوش‌عطر است که حضور آن در اسموتی‌ها طعمی خوشمزه را به دنبال دارد. این میوه خوش‌آب و رنگ که عطر و بوی خوبی نیز دارد اگر در عطر و ادکلن‌ها استفاده شود، رایحه‌ای نشاط‌آور به آن عطرها می‌بخشد.

ادکلن‌هایی مانند ادو پرفیوم میس دیور ابسلوتلی بلومینگ Dior که در پایه آن‌ها رایحه‌های تمشک، انار و شکوفه انگور سیاه حضور دارد، گزینه مناسبی برای استفاده در محل کار و خرید‌های روزانه به‌حساب می‌آیند. رایحه‌ تمشک با رایحه گل‌ها نیز سازگاری خوبی دارد و حضور این رایحه در کنار بوی گل رز تعادل خوبی به ادکلن‌هایی می‌دهد که در پایه‌ آن شاهد حضور رایحه تمشک هستیم.

همچنین ادکلن‌هایی با رایحه‌ تمشک برای شب‌های بهاری و تابستانی نیز گزینه خوبی است به شرط اینکه در این ادکلن‌ها شاهد حضور رایحه‌های میوه‌ای و آسیایی باشیم. در اولین استشمام ادو پرفیوم لیدی میلیون پرایو paco rabanne عاشق رایحه خوش این ادکلن خواهید شد چرا که در پایه آن رایحه تمشک، وانیل و کاکائو عطر جذابی به آن بخشیده است.

۲- عطرهایی با رایحه پرتقال

ادکلن‌هایی برای عاشقان پرتقال

اگر می‌خواهید سریعاً خستگی را از تن بیرون کنید و حال و هوای تازه‌ای به روحیه خود بدهید سراغ ادکلن‌هایی با رایحه پرتقال بگردید.

ادکلن‌هایی مانند ادو تویلت توتم بلو KENZO که رایحه‌ای میوه‌ای و چوبی دارند برای روزهای گرم سال مناسب هستند. در این عطر علاوه بر پرتقال، ترکیبی از رایحه‌های لیمو، آناناس، سیب و هل را شاهد هستیم که آن را به گزینه‌ خوبی برای مهمانی‌های تابستانی تبدیل کرده است. این عطر با رایحه تند، خنک و خوراکی خود به خانم‌ها و آقایان احساساتی پیشنهاد می‌شود.

از طرفی عطری مانند ادو پرفیوم ذن Shiseido که در آن رایحه پرتقال در کنار رایحه گل‌ها و ادویه‌ها به کار رفته است، رایحه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌آور به همراه دارد که آن را گزینه مناسبی برای استفاده در شب‌های بهار و تابستان تبدیل کرده است. استشمام این عطر، شور و نشاط را به مشام شما و اطرافیان‌تان هدیه می‌دهد.

۳- عطرهایی با رایحه انجیر

ادکلن‌هایی برای عاشقان انجیر

هر میوه‌ای عطر و بوی خاص خودش را دارد که عطر و ادکلن‌های میوه‌ای به داشتن رایحه‌ای شیرین معروف هستند. در این بین اگر از طرفداران پروپاقرص انجیر هستید پیشنهاد می‌کنیم سراغ ادکلن‌های بروید که علاوه بر انجیر، رایحه‌ای از ادویه‌ها نیز در آن‌‌ها استفاده شده باشد تا ترکیب این رایحه‌های شیرین و تند انرژی و هیجان زیادی در شما ایجاد کند.

ادکلنی مانند ادو پرفیوم وومنیتی Thierry Mugler که در آن رایحه‌‌های تلخ و شیرین، میوه‌ای و دریایی وجود دارد بدون شک عطری جسورانه و متفاوت برای خانم‌ها است. این عطر به اندازه‌ای خوشبو است که می‌توانید برای تمام روزهای سال روی آن حساب باز کنید.

ادو پرفیوم سیلور وود Korloff که مناسب استفاده خانم‎ها و آقایان در فصل‌های پاییز، زمستان و بهار است، یکی دیگر از عطرهایی است که رایحه انجیر در آن خودنمایی می‌کند. رایحه شیرین انجیر در کنار رایحه تند دارچین، هل و جوزهندی، آن را به عطری مثال‌نزدنی تبدیل کرده که شور و نشاط زیادی را به همراه دارد.

۴- عطرهایی با رایحه پرتقال ماندارین

ادکلن‌هایی برای عاشقان پرتغال ماندارین

پرتقال ماندارین از آن میوه‌های خوشمزه‌ای است که پس از خوردن یک تکه از آن هوس می‌کنید چندین ماندارین دیگر نیز بخورید. حضور رایحه ماندارین در عطر و ادکلن‌ چنین داستانی دارد و با یک بار بو کشیدن ادکلنی که در آن رایحه ماندارین استفاده شده چندین بار دیگر شما را به بو کردن رایحه خوش این ادکلن ترغیب می‌کند.

حضور رایحه پرتقال ماندارین و سایر مرکبات در کنار رایحه گل‌ها، عطری انرژی‌بخش مانند ادو پرفیوم مای باربری Burberry ارائه می‌دهد که مناسب قرارهای رسمی و جلسات کاری بهاری است.

همچنین عطری مانند ادو پرفیوم وان میلیون پرایو مردانه paco rabanne یکی دیگر از عطرهایی است که در نت آغازین آن از رایحه پرتقال ماندارین استفاده شده است و بلافاصله پس از اسپری کردن آن، عطرِ خوشِ ماندارین و دارچین به مشام می‌رسد.

۵- عطرهایی با رایحه هلو

ادکلن‌هایی برای عاشقان هلو

هلو از آن میوه‌های بهار و تابستان است که عطر آن مشام انسان را سرخوش و تازه می‌کند و به لطف ادکلن‌هایی که رایحه هلو در آن‌ها وجود دارد، می‌توانید حرارت و گرمای بهار و تابستان را در دل خود و اطرافیان زنده کنید.

ادکلنی با رایحه هلو، گل یاسمین و رز مانند ادو پرفیوم مای بربری بلک Burberry گزینه مناسبی برای استفاده روزانه و محل کار در فصل‌های پاییز و زمستان به نظر می‌رسد.

همچنین ترکیب رایحه هلو با مرکبات و ادویه‌ها، ادکلن‌های خاص و جذابی مانند ادو پرفیوم ماراویلا Bvlgari را خلق می‌کنند که توجه مشکل‌پسند‌ترین افراد را نیز جلب می‌کنند. این ادکلن‌ها گزینه خوبی برای استفاده در شب خواهند بود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های مفید خود باخبر سازید.

منبع: Beautycrew دیدگاه‌ها 13717بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه