تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه بهترین کرم پودر سازگار با پوست خود انتخاب کنید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چگونه بهترین کرم پودر سازگار با پوست خود انتخاب کنید

کسی را سراغ نداریم که به خرید بهترین کرم پودر برای آرایش صورت اهمیت ندهد. به همین دلیل نیز افراد خوش‌سلیقه و مشکل‌پسند، به‌خوبی در جریان هستند که خرید بهترین کرم پودر کار راحتی نیست و باید این کرم پودر را بر اساس نوع پوست و نیاز آن انتخاب کنیم. از آنجایی که تحقیقات حرفه‌ای‌های دنیای آرایش ثابت کرده است فقط ۱۵درصد از افراد قادر به انتخاب کرم پودر مناسب با پوست خود هستند، در ادامه روش‌های راحتی را برای خرید بهترین کرم پودر سازگار با پوست با شما در‌ میان می‌گذاریم تا به لطف این روش‌ها، بهترین کرم پودر را راحت‌تر از همیشه خریداری کنید.

نکته های مهم قبل از خرید بهترین کرم پودر

قبل از خرید بهترین کرم پودر این نکته‌‌ها را در نظر بگیرید

تجربه نشان داده است خانم‌ها هنگام خرید کرم پودر سازگار با پوست خود دقت بسیاری به خرج می‌دهند؛ اما در کنار اهمیت رنگ، انتخاب بهترین محصول از میان کرم پودرهای غیرفشرده، فشرده، مرطوب کننده‌ رنگی تأثیر مهمی در زیبایی آرایش دارد. در نتیجه قبل از هر چیز ابتدا باید نوع پوست خود را از میان انواع پوست های چرب، ترکیبی، معمولی، خشک و حساس تشخیص دهید. سپس باید دوام کرم پودری که تاکنون استفاده می‌کرده‌اید را بررسی نمایید و ببینید این کرم پودر پس از گذشت چند ساعت، حالتی تیره و کدر پیدا می‌کند. همچنین باید بررسی کنید که پوست را سنگین و پف‌دار نشان می‌دهد یا خیر. التهاب پوست پس از استفاده از کرم پودر نیز یکی دیگر از نکته‌هایی است که باید در خرید بهترین کرم پودر باید در نظر داشته باشید.

در کنار این نکات، از آنجایی که از کرم پودر برای پوشش عارضه های صورت می‌توان کمک گرفت، نوع عارضه‌ای که قصد پنهان‌کردن آن را دارید، تأثیر بسیاری در تشخیص بهترین کرم پودر دارد. پس از در نظر گرفتن این‌ها، باید به سلیقه خود در آرایش نیز توجه کنید و کرم پودر را برای آرایش مات، معمولی، نیمه براق یا براق انتخاب نمایید.

خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و خشک

خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و خشک

پوست صورتی که قسمت بینی و پیشانی چربی دارد و بقیه قسمت‌های آن خشک است را پوست ترکیبی یا چرب و خشک می‌نامیم. برای چنین پوست هایی باید از خرید کرم پودرهایی که ترکیبات چرب دارند برحذر باشید و کرم پودری با ترکیبات غیرچرب و سیلیکونی انتخاب کنید که بسته‌شدن منافذ پوست را به دنبال نداشته باشد. با این حساب برای انتخاب کرم پودر سازگار با پوست چرب و خشک باید حتماً به ترکیبات محصول نیز توجه ویژه کرد.

خرید بهترین کرم پودر برای پوست خشک

خرید بهترین کرم پودر برای پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب کرم پودر سازگار با پوست خود، سراغ محصولی با خاصیت آبرسان و ترکیبات ضدپیری بروید. این کرم پودر بهتر است که دارای گلیسیرین و دیگر ترکیبات آبرسان باشد. برای پوست خشک در کنار خرید بهترین کرم پودر، می‌توانید بهترین مرطوب کننده رنگی را خریداری کنید. این محصولات در کنار آبرسانی پوست، تا حدودی کار کرم پودر را هم انجام می‌دهند و برای آرایش های بیرون از منزل، مرطوب کننده رنگی دارای ترکیبات SPF ضد آفتاب نیز گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

خرید بهترین کرم پودر برای پوست‌ معمولی

خرید بهترین کرم پودر برای پوست‌ معمولی

دست افرادی که پوستی معمولی دارند برای انتخاب کرم پودر سازگار با پوست خود باز است و کرم‌ پودرهای مختلفی را بدون نگرانی از چرب‌ یا خشک‌شدن پوست می‌توانند انتخاب کنند. پیشنهاد می‌شود برای پوست های معمولی سراغ کرم پودری با پوششی نازک را بگیرید که ترکیبات این کرم پودر به مقدار کمی منعکس‌کننده نور باشد. کرم مرطوب کننده رنگی نیز گزینه مناسبی برای پوست معمولی به حساب می‌آید.

خرید بهترین کرم پودر برای پوست حساس

خرید بهترین کرم پودر برای پوست حساس

اگر پوست حساسی دارید باید هنگام انتخاب کرم پودر سازگار با پوست خود دقت فراوانی به خرج دهید. لوازم آرایش دارای ترکیبات معدنی بهترین گزینه برای افراد با پوست حساس است. بهتر است کرم پودری خریداری کنید که دارای زینک (Zync) و ترکیبات التیام‌بخش باشد. در ساخت این کرم پودر نباید خبری از پارابن (Paraben) و رایحه‌های شیمیایی باشد. از آنجایی که احتمال قرمزی و ناهماهنگی رنگ در پوست های حساس بیشتر است، کرم پودرهای غیرفشرده گزینه خوبی برای چنین پوست هایی به‌حساب نمی‌آیند و بهتر است کرم پودر مینرال یا معدنی با ترکیبات فشرده دارای SPF و بدون تالک (Talc) خریداری نمایید.

بهترین روش کرم پودر زدن

بهترین روش کرم پودر زدن

پس از انتخاب بهترین کرم پودر سازگار با پوست نوبت به روش استفاده از آن می‌رسد. برای شما گفتیم که کرم پودرها در انواع مختلف و با ترکیبات متفاوتی عرضه می‌شوند. در نتیجه روش واحدی برای کرم پودر زدن وجود ندارد و بسته به نوع کرم پودری که خریده‌اید باید این محصول را استفاده کنید.

مرطوب کننده رنگی راحت‌ترین روش استفاده را دارد. کافی است که ترکیبات این محصولات را با انگشت روی صورت بمالید. کرم پودرهای مایعِ، موس و کرمی را با برس صاف به صورت بزنید. موهای این برس باید مصنوعی باشد تا ترکیبات کرم پودر را به خود جذب نکند و این ترکیبات راحت‌تر به پوست منتقل شود. برسی که به کرم پودر آغشته‌ کرده‌اید را در حالت دورانی از مرکز صورت به بیرون بمالید. برای کرم پودرهای پودری نیز برسی پهن انتخاب کنید و برس را در جهت بالا و پایین روی صورت بکشید. اگر هم از طرف‌داران کرم پودرهای استیکی یا ماتیکی هستید، این کرم پودر را روی قسمت‌های عارضه‌دار پوست بمالید و با اسفنج، آرایش را تکمیل کنید.

امیدواریم با اطلاعاتی که از روش خرید بهترین کرم پودر سازگار با پوست شما در میان گذاشتیم، راحت‌تر از همیشه بهترین کرم پودر را خریداری نمایید. برای خرید کرم پودر نیز نیازی نیست راه دوری بروید و کافی است سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم پودرهایی که آماده‌ کرد‌ه‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده و خرید بهترین مارک کرم پودر دارید، در قسمت نظرات این تجربه‌های سودمند را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Shape دیدگاه‌ها 5989بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه