تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

تغییر رنگ کرم پودر | اگر رنگ کرم پودرتان را دوست ندارید چاره چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
تغییر رنگ کرم پودر | اگر رنگ کرم پودرتان را دوست ندارید چاره چیست؟

آیا می‌دانید برای تغییر رنگ کرم پودر چه روش‌هایی وجود دارد؟ بگذارید کمی شفاف‌تر صحبت کنیم. برای خانم‌ها بسیار ناراحت‌کننده و آزاردهنده است که زیرسازی آرایششان آن چیزی نشود که مدنظرشان است. به‌همین دلیل دقت بیشتری برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر به خرج می‌دهند تا محصولی که می‌خرند بیش از حد تیره یا روشن نباشد. اما گاهی با اینکه بهترین کرم پودر را هم خریداری کرده‌اند، باز هم پیش می‌آید که رنگ این کرم‌ پودر، زیرسازی آرایش را بیش از حد تیره یا روشن می‌کند. اگر برای شما نیز این مسئله پیش آمده است پیشنهاد می‌کنیم روش‌‌هایی که در ادامه برای شما توضیح داده‌ایم را بخوانید تا روش های روشن کردن کرم پودر تیره و تیره کردن کرم پودر روشن به رنگ دل‌خواه را بیاموزید.

تغییر رنگ کرم پودر از تیره به روشن

۱. اضافه کردن مرطوب کننده به کرم پودر

تغییر رنگ کرم پودر تیره با مرطوب کننده

کرم ‌مرطوب کننده یکی از ملزومات کیف آرایشی به حساب می‌آید و بانوان همیشه با خود یک کرم آبرسان به همراه دارند. خوشبختانه از کرم مرطوب کننده برای روشن کردن کرم پودر تیره هم می‌توانید کمک بگیرید. برای این کار مقداری از کرم پودر را روی پشت دست خود بگذارید و مقدار کمی کرم مرطوب کننده به‌ آن اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید تا ترکیبی که درست کرده‌اید به اندازه‌ی کافی از کرم پودر شما روشن تر باشد. در نهایت نیز مخلوط کرم مرطوب کننده و کرم پودر را روی صورت بزنید تا زیرسازی روشن تری داشته باشید. اضافه کردن مرطوب کننده، رنگدانه های کرم‌ پودر را کاهش می‌دهد و آن را روشن تر می‌کند.

۲. استفاده از هایلایترهای صورت

حتماً در جریان هستید که پس از زیرسازی بهتر است قسمت‌هایی از صورت را هایلایت کنیم. جالب است بدانید از پودرهای هایلایتر برای اصلاح تیره بودن زیرسازی نیز می‌توانید کمک بگیرید. به این ترتیب پس از زیرسازی، کافی است پودر هایلایتری که طیف روشن تری نسبت‌به رنگ زیرسازی دارد به تمامی قسمت‌های صورت بمالید. لازم‌ به ذکر است برای این کار حتماً باید از پودرهای مخصوص هایلایت کمک بگیرید. پودرهای کانتورینگ، به اصلاح زیرسازی آرایش و روشن کردن کرم پودر تیره کمک می‌کنند.

۳. کمک گرفتن از کانسیلرها

روشن کردن کرم پودر تیره با کانسیلر

برای تغییر رنگ کرم پودر تیره به‌ هر قسمتی از پوست که نیاز به پوشش دارد کانسیلر بزنید و سپس به این نواحی مقدار کمی کرم پودر بمالید. همچنین برای اینکه زیرسازی پوست زیر چشم بیش از حد تیره به نظر نرسد، می‌توانید این قسمت را یک مثلث فرضی تصور کنید و مواد را به‌ جای حالت دایره‌مانند، در حالت مثلث‌وار به قسمت سیاهی زیر چشم بمالید. با این روش، تیرگی زیر چشم شما بدون اینکه جلوه‌ی بیشتری پیدا کند، از نظر مخفی می‌ماند.

۴. استفاده از ابر آرایشی نیمه مرطوب

مالیدن کرم پودر با انگشتان به پوست، (به‌خصوص اگر از کرم پودر مایع استفاده کنید)، با زدن کرم پودر به کمک ابر آرایشی تفاوت دارد. حتی بهترین مارک کرم پودر هم ممکن است ترکیبات تیره‌تری داشته باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از انگشت، از یک ابر آرایشی نیمه مرطوب کمک بگیرید. این ابر نیمه مرطوب را به کمی کرم پودر آغشته کنید و به‌‌آرامی روی صورت بمالید.

۵. استفاده از کرم پودر به جای مواد برنزه کننده

استفاده از کرم پودر به جای مواد برنزه کننده

گاهی به جای تغییر رنگ کرم پودر یا روشن کردن کرم پودر تیره بهتر است از آن محصول در جای دیگر استفاده کنید. مثلاً کرم پودری که طیف رنگ تیره‌تری دارد را به‌راحتی می‌توانید به جای مواد برنزه کننده روی گونه و فک بمالید و ظاهری زیبا و جذاب به آرایش خود بدهید.

۶. مخلوط کردن رنگ‌های مختلف کرم پودر

اگر کرم پودر تیره‌ای خریداری کرده‌اید و رنگ آن با پوست صورت شما سازگاری ندارد، می‌توانید آن را با یک کرم پودر روشن تر ترکیب کنید. برای انجام این کار مقداری کرم پودر روشن را به کرم پودر تیره اضافه نمایید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید رنگ مدنظرتان به دست آمده است.

۷. کنار گذاشتن کرم پودر تیره برای تابستان

عدم استفاده از کرم زیرساز تیره در تابستان

کرم پودر تیره برای تابستان مناسب‌تر است و کاربرد بیشتری دارد؛ زیرا در زمستان پوست به علت سردی هوا تیره‌تر می‌شود. تجربه نشان داده است که بیشتر محصولات آرایشی دست کم یک سال عمر می‌کنند. پس اگر شما کرم پودر تیره خریده‌اید می‌توانید به جای تغییر رنگ کرم پودر یا روشن کردن کرم پودر آن را برای فصل تابستان و برنزه کردن پوستتان کنار بگذارید.

تغییر رنگ کرم پودر از روشن به تیره

۱. مخلوط کردن کرم پودر روشن با کرم پودر تیره

برای تغییر رنگ کرم پودر از روشن به تیره می‌توانید آن را با محصول مشابهی که  تیره تر است ترکیب کنید. این کار را به اندازه‌ای انجام دهید که کرم پودر به رنگ دلخواهتان برسد.

۲. ترکیب کرم پودر روشن با مواد برنزه کننده‌‌‌‌‌‌‌‌

تیره کردن کرم پودر روشن با برنزه کننده

اگر پس از مشورت‌های زیاد موفق به انتخاب بهترین مارک کرم پودر شده‌اید، اما رنگ آن نسبت به طیف پوست شما بیش از حد روشن‌ است، کافی است برای تیره کردن کرم پودر مقداری مواد برنزه کننده به آن اضافه کنید. این روش برای افرادی که رنگ‌‌ پوست آن‌ها قهوه‌ای است نیز گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌‌آید. حتی اگر نمی‌خواهید پوست شما بیش از حد برنزه به نظر برسد، مقداری از کرم پودر روشن را با مواد برنزه کننده مخلوط کنید و به گونه‌ها، پیشانی و چانه بمالید تا آرایش شما از همیشه‌ جذاب‌تر شود.

۳. ترکیب کردن کرم پودر با زردچوبه

اگر زمان زیادی را صرف انتخاب بهترین کرم پودر کرده‌اید؛ اما بعد از اولین باری که آن را به پوستتان زده‌اید متوجه شده‌اید که طیف رنگ آن از رنگ مدنظر شما روشن‌تر است، می‌توانید از زردچوبه کمک بگیرید. رنگدانه های زردچوبه، رنگ کرم پودر روشن را تیره‌تر می‌کند. درنتیجه مقداری زردچوبه را با کرم پودری که احساس می‌کنید رنگی بیش از حد روشن دارد ترکیب کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید. در مصرف زردچوبه زیاده‌روی نکنید زیرا پاک کردن اثرات آن برای شما زمانبر خواهد بود.

۴. ترکیب کردن کرم پودر با مرطوب کننده رنگی

ترکیب کردن کرم زیرساز با مرطوب کننده رنگی

کرم مرطوب کننده رنگی و کرم بی بی بهترین گزینه برای تیره کردن کرم پودر روشن به حساب می‌آیند.

۵. ترکیب کردن کانسیلر با کرم پودر

اگر کانسیلری با طیف رنگ تیره دارید، از آن برای تیره کردن کرم پودر روشن کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقدار کمی کانسیلر را با کرم پودر روشن ترکیب کنید. این فرایند را به اندازه‌ای تکرار کرده تا به رنگ دلخواه برسید.

۶. مخلوط کردن مقداری رژگونه با کرم پودر

اضافه کردن رژگونه به کرم پودر روشن

اگر پوستی با طیف صورتی دارید، برای تیره کردن کرم پودر روشن می‌توانید مقداری رژگونه را با آن ترکیب کنید تا رنگ  تیره تری به دست بیاید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست

۷. کنار گذاشتن کرم پودر روشن برای زمستان

همان طور که گفتیم رنگ پوست با فصل‌های مختلف سال تغییر می‌کند. با این تفاصیل، از آنجایی که فرا رسیدن زمستان تیره شدن پوست را به دنبال دارد، برای اینکه وقت و هزینه‌ی شما برای خرید بهترین کرم پودر هدر نرود، پیشنهاد می‌کنیم کرم‌ پودر روشن را برای زمستان کنار بگذارید.

در این نوشتار سعی کردیم تمام چیزهایی که از تغییر رنگ کر‌م ‌پودر روشن و تیره می‌دانستیم با شما در میان بگذاریم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر برای شما هم پیش آمده که پس از خرید بهترین مارک کرم پودر متوجه شده‌اید که رنگ این کرم پودر بیش از حد روشن یا تیره است و ترفندهای جالبی برای تعادل رنگ بهترین کرم پودر خود انجام داده‌اید، در قسمت نظرات این ترفند‌ها را با ما و دیگر خواننده‌های اردمی در میان بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 52566بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه