تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رنگ‌های متناسب با رنگ پوست من کدامند؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌های متناسب با رنگ پوست من کدامند؟

انسان‌ها در موارد بسیار زیادی از جمله رنگ چشم، رنگ پوست یا مو با یکدیگر متفاوتند و درست به خاطر همین تفاوت است که آرایش یا رنگ مویی که به دوست یا خواهرتان بسیار می‌آید، برای شما اصلا مناسب نیست و یا حداقل خودتان احساس خوبی نسبت به آن ندارید.

شناختن تُن پوست در انتخاب آرایش مناسب، بسیار مهم است، اما ممکن است دقیقا ندانید که چگونه رنگ پوست خود را شناسایی کنید. به چه مواردی باید دقت کنید؟ اگر رنگ پوست شما خنثی به نظر می‌رسد، اما بخش‌هایی از آن رنگ‌پریده و یا قرمز است در کدام گروه قرار خواهید گرفت؟

همچنین اگر رنگ پوست و مو خود را به درستی بشناسید، می‌توانید به راحتی مداد ابرو انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان انتخاب مداد ابرو متناسب با رنگ مو را مطالعه نمایید.

حالا زمان آن فرارسیده که با خیال آسوده، نگرانی‌های خود را کنار بگذارید زیرا قصد داریم در این اینفوگرافیک به شما نشان دهیم که شناسایی رنگ چهره خود کار دشواری نیست و اگر به درستی تُن رنگ پوست‌تان را تشخیص دهید، در انتخاب رنگ‌های متناسب و برازنده هیچ مشکلی نخواهید داشت و همچون خورشیدی در مجالس و مهمانی‌ها خواهید درخشید.

181233-Finding-The-Right-Colors-To-Match-Your-Skin_copy

 

دیدگاه‌ها 3008بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه