تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

در ۵ گام، عطر بهاری سال ۹۷ خود را انتخاب کنید

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
در ۵ گام، عطر بهاری سال ۹۷ خود را انتخاب کنید

بهار در راه است و زمان آن رسیده که ادکلن زمستانی خود را کنار بگذارید. اگرچه بسیاری از افراد عطرهای گرم زمستانی را دوست دارند، اما رایحه آن‌ها در فصول گرم، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. با توجه به تنوع زیاد عطرها در بازار، انتخاب عطرهای خنک کمی دشوار است، اما این امر در واقع بسیار آسان است. در این مقاله به پنج گام ابتدایی برای یافتن عطر بهاری اشاره می‌کنیم:

۱- به دنبال عطری از همان برند باشید:

اگر عطر زمستانی خود را دوست دارید، توصیه می‌کنیم برای خریدن عطرهای بهاری به سراغ همان برند بروید. اگر عطر شما برای فصول گرم بسیار غلیظ است، توصیه می‌کنیم عطرهای خنک‌تر همان برند را خریداری کنید. طبق نظر کارشناسان، برای انتخاب عطر مناسب تنها کافی است عطرهای برند مورد علاقه خود را مدنظر داشته باشید. عطرهای حاوی نت‌های مرکبات، گل یا میوه برای بهار مناسب هستند.

۲- درباره نت‌های عطر تحقیق کنید:

احتمالاً دوست دارید تحول زیادی در انتخاب عطر خود داشته باشید تا عطر شما «کاملا جدید» به نظر رسد. در این مورد، باید حد وسط را در نظر بگیرید و نت‌های عطر زمستانی را به عنوان نت آغازین عطر خود قرار دهید؛ سپس، به دنبال عطری باشید که حاوی نت‌های خنک‌تر و شیرین‌تر است. به عقیده کارشناسان «نت‌های آغازین در کنار نت‌های میانی، جذابیت اصلی عطر شما را تشکیل می‌دهند.» پس به نت‌های آغازین توجه کنید.

هنگامی که به میزان کافی درباره نت‌های عطر خود مطمئن شدید، می‌توانید آن‌ها را برای عطر بهاری خود در نظر بگیرید. کارشناسان بر این باورند که «عطرهای زمستانی، بیشتر رایحه چوب، شرقی و تند دارند و بنابراین گرم و عمیق هستند. در بهار و تابستان عطرهای خنک‌تر با رایحه‌های اقیانوسی، مرکبات، گل، چمن و میوه توصیه می‌شوند. اگر خواهان ترکیبی از رایحه گل و عطرهایی با رایحه شرقی در زمستان هستید آنگاه بهتر است به دنبال عطرهای گیاهی که بر مبنای رایحه گل هستند باشید.»

بهترین انتخاب برای عطرهای تابستانی، عطرهایی با رایحه مرکبات یا گل هستند؛ اما اگر به دنبال عطری با نت چوب هستید، می‌توانید رایحه‌ای را که ترکیبی از نت چوب رقیق شده با مرکبات و گل سفید است، انتخاب کنید. اگر باز هم در انتخاب مردد هستید می‌توانید به مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اردمی تحت عنوان انواع رایحه عطر: کدام رایحه مناسب من است؟ مراجعه کنید.

انتخاب عطر بهاری

۳- مشاوره تخصصی بگیرید:

اگر پیگیری مسائل عنوان شده برای شما دشوار است می‌توانید از یک حرفه‌ای کمک بگیرید. فروشندگان فروشگاه‌های مختلف، دقیقاً برای این هدف آموزش دیده‌اند و تنها کافی است که با گفتن رایحه مورد نظرتان همچون «مرکبات» یا «رز» به آن‌ها، اطلاعات تکمیلی را کسب کنید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم و حتی نمونه‌های مورد نظر را برای شما فراهم خواهند آورد.

۴- از نمونه‌ها استفاده کنید:

از نمونه‌هایی که در فروشگاه‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده کنید. هنگامی که نمونه‌های خود را امتحان می‌کنید، حتی اگر رایحه آن را دوست ندارید باز هم یک روز از آن استفاده کنید؛ گاهی شگفت‌زده می‌شوید که چطور رایحه عطر با تغییرات شیمیایی بدن شما تغییر کرده است. گاهی اوقات بیش از یک هفته زمان نیاز است تا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است در این دوران از لوسیون‌های معطر اجتناب کنید زیرا رایحه عطر را تغییر می‌دهند.

۵- آنچه دارید را امتحان کنید:

اگر بودجه شما برای خرید ادکلن جدید کافی نیست، همچنان می‌توانید غلظت عطر خود را کاهش دهید. یک حقه برای این کار، افزودن چند قطره لوسیون بدن بی‌بو است. لوسیون را کف دست خود ریخته و سپس ادکلن را بر روی آن اسپری کرده و به پوست خود بمالید. این کار باعث می‌شود غلظت عطر به حداقل برسد.

اگر از عطر خود خسته شده‌اید و می‌خواهید آن را عوض کنید، عطرهایی را که دارید با هم ترکیب کنید. این کار به سادگی اسپری زدن است. یک عطر را روی مچ و دیگری را روی گردن بزنید. اگر عطری دارید که حاوی نت‌های تابستانی (همچون گل، میوه، وانیل یا مرکبات) است، آنگاه می‌توانید آن را با عطر زمستانی خود ترکیب کرده تا به رایحه جدید و ترکیبی برسید که هیچکس ندارد.

در ادامه به معرفی چند عطر پرطرفدار مناسب بهار ۹۷ می‌پردازیم:

عطرهای بهار ۹۷

ادو پرفیوم Jimmy Choo بلاسم اسپشیال ادیشن

این عطر که رایحه آن از گل‌ها و میوه‌ها گرفته شده است در بسته‌بندی زیبا و الماس مانند قرار گرفته و بویی کاملاً دخترانه دارد. در کنار رایحه شکر و ادویه‌جات، عطر سندل و یاسمین جذابیت این عطر را بیشتر کرده است. با این حساب می‌توان گفت با عطری طرف هستیم که رایحه‌ آن بدون شک پیر و جوان را به خود جذب خواهد کرد.

ادو تویلت Issey Miyake لئو د ایسی پیور

تازگی این عطر همانند شکوفه‌ای است که به تازگی به گل نشسته و بسته‌بندی این محصول نیز بسیار زیباست و با سایر لوازم حاضر در میز یا کیف آرایش بانوان به لحاظ رنگ، هارمونی جذابی را ایجاد می‌کند.

این ادوتویلت زنانه با رایحه خنک و گلی که دارد، انتخابی ایده‌آل برای فصول گرم سال به‌شمار می‌آید.

ادو پرفیوم Carolina Herrera گود گرل

این عطر برای دختران نازک‌نا‌رنجی ساخته نشده است و با محصولی طرف هستیم که رایحه‌ای بانشاط و فعال دارد و بدون شک انتخاب اول خانم‌های جوان پرجنب‌و‌جوش و پرتحرک است. رایحه تنکا و قهوه از این عطر به مشام می‌رسد و از فاصله‌ای دور افراد را به خود جذب می‌کند. ویژگی‌های این عطر تنها به رایحه آن ختم نمی‌شود و بسته‌بندی این عطر نیز در نوع خود بسیار زیبا و جوان‌پسند به‌نظر می‌رسد.

ادو پرفیوم Elie Saab لپرفیوم این وایت

در اولین نگاه به جعبه و بسته‌بندی این عطر می‌توان متوجه شد که لپرفیوم این وایت برای مشکل‌پسندان در سال ۲۰۱۸ طراحی و ساخته  شده است.

این عطر خوشبو و ملایم رایحه‌ای برگرفته از گل‌های سفید، عنبر، نعناع هندی و مشک دارد و بهترین انتخاب برای خانم‌های جوان و زیبایی است که می‌خواهند رایحه عطر آن‌ها برای همیشه در ذهن همگان ماندگار شود.

امیدواریم با حال و هوای خوشی به استقبال بهار ۹۷ بروید.

منبع: Dailymakeover ۱ دیدگاه 7525بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار ممنون از مطلبتون

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه