تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کرم های ضد آفتاب ضد چروک چه ویژگی هایی دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
کرم های ضد آفتاب ضد چروک چه ویژگی هایی دارند؟

شما از بهترین کرم ضد آفتاب چه انتظاراتی دارید؟ آیا می‌دانید ضد آفتاب ها به غیر از مسئولیت اصلی‌شان که محافظت پوست در برابر پرتوهای مخرب خورشید است، چه کارهای دیگری نیز می‌توانند انجام دهند؟ چقدر با کرم های ضد آفتاب ضد چروک آشنا هستید؟ در این مقاله بنا داریم شما را با نسل دیگری از انواع ضد آفتاب آشنا کنیم که ضمن محافظت پوست از اشعه‌های مخرب خورشید، به بازسازی پوست می‌پردازند و از بروز چین و چروک در آن جلوگیری می‌کنند. برای ورود به بحث لازم است با عوامل ایجاد چین و چروک روی پوست آشنا شوید. پس با ما باشید.

علل بروز چروک در پوست

علت بروز چروک در پوست

همان طور که گفتیم، قبل از معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک لازم است با عوامل بروز چین و چروک در پوست آشنا شوید. به زبان ساده باید گفت که قوام پوست به وسیله کلاژن تضمین می‌شود. اگر به هر علتی روند کلاژن‌سازی دچار اختلال شود، پوست حالت افتاده پیدا کرده و به عارضه چروک مبتلا می‌شود. علاوه بر این چند عامل دیگر نیز در بروز این عارضه دخیل هستند که عبارت‌اند از:

  •  افزایش سن؛
  • مصرف دخانیات؛
  • استرس و عصبانیت زیاد؛
  • قرارگرفتن زیر نور خورشید به مدت طولانی؛
  • کم‌شدن یک‌باره وزن؛
  • ترک ورزش و تحرک؛
  • افزایش رادیکال های آزاد در بدن؛
  • و غیره.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک PRODERMA

محصولات پرودرما

همان طور که گفتیم یکی از علت‌های چروک شدن پوست، وجود رادیکال‌های آزاد است. «کرم ضد آفتاب و ضد چروک پرودرما» به دلیل داشتن آنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می‌رود که از نفوذ رادیکال‌ های آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین ترکیبات کلاژن‌ساز دارد که مانع از پیری پوست می‌شوند. از ویژگی‌های دیگر این محصول، ساختاری عاری از پارابن و چربی است. از این کرم ضد آفتاب ضد چروک به دلیل پوشش سبکی که دارد، به‌عنوان پایه آرایش نیز می‌توانید استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب جوان کننده Prime

کرم ضد آفتاب جوان کننده

آبرسانی به پوست یکی از ویژگی های کرم های ضد آفتاب ضد چروک است که در «کرم ضد آفتاب جوان کننده پرایم» نیز دیده می‌شود. این کرم، از طریق مکانیسم شبه بوتاکس و شبه رتینوئیدی خود به پوست طراوت و شادابی می‌بخشد و آن را جوان می‌کند. همچنین سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان های قوی بوده و در عین جذب سریع، قابلیت پوشانندگی لک های سطحی پوست را داراست. این محصول در دو نوع بی رنگ و رنگی تولید شده و می‌توان از نوع رنگی آن به‌عنوان پایه آرایش استفاده کرد.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک SunSafe

محصولات سان سیف

«کرم های ضد آفتاب ضد چروک سان سیف»، از جمله محصولات ایرانی هستند که ضمن محافظت از پوست در برابر نور خورشید، با تحریک پوست به کلاژن سازی، از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند. در این محصولات ترکیبی از عصاره جلبک دریایی، عصاره بومادران و ویتامین سی وجود دارد که در مجموع به شفافیت و درخشندگی پوست نیز منجر می‌شوند. این کرم ها نیز در سه طیف بی‌رنگ، بژ طبیعی و بژ تیره (برنز) تولید شده و نیاز سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کنند.

کرم ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک Difa Cooper

دیفا کوپر

اگر می‌خواهید محصولی داشته باشید که از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند و درعین‌ِحال چین و چروک و لکه های پوستی را از بین ببرد، ما به شما «کرم ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک دیفاکوپر» را پیشنهاد می‌کنیم. ازآنجاکه ترکیبات روشن کننده مانند عصاره ماکا و سرو در این کرم وجود دارد، پس از مدتی لکه‌ های پوستی را از بین می‌برد و در نتیجه پوست، رنگی شاداب و روشن پیدا خواهد کرد. این محصول از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند و جلوی پیری زودرس آن را می‌گیرد. کرم ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک دیفاکوپر نیز رنگ روشنی دارد و به‌راحتی پوست را پوشش می‌دهد، در نتیجه مقدار کمی از این کرم برای پوشش بخش وسیعی از پوست مناسب است.

کرم ضد آفتاب ضد چروک Arden Sun

آردن سان

«کرم ضد آفتاب ضد چروک آردن سان» حاوی عصاره لیکوریس، رزماری و روغن جوجوباست. این محصول ضد حساسیت بوده و تحریکات و قرمزی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب را التیام می‌بخشد. همچنین با حفاظت پوست در برابر اشعه‌های مضر، از جذب رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی جلوگیری کرده و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. اگر برای حضور در باشگاه یا قدم‌زدن در کنار ساحل به بهترین کرم ضد آفتاب نیاز داشتید، این محصول را از دست ندهید؛ زیرا بسیار در برابر آب و تعریق مقاوم است.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک بی رنگ My

مای

«کرم ضد آفتاب و ضد چروک مای» یک محصول آبرسان بوده و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین ضمن محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، مانع از تخریب بافت پیوندی پوست می‌شود. عصاره‌های دریایی استفاده شده در این کرم، خاصیت آنتی اکسیدانی آن را دو چندان کرده و با جلوگیری از تخریب کلاژن، روند پیری و ایجاد چروک های پوستی را کندتر می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کرم، قابلیت پخش آسان آن روی پوست بوده و ازآنجایی‌که بدون رنگ و سبک است، برای تمامی افراد به‌ویژه آقایان نیز مناسب می‌باشد. این ضد آفتاب، علاوه بر فیلترهای مؤثر ضد اشعه و ترکیبات فعال ضد التهاب و مرطوب کننده، نوعی مشتق دریایی ارزشمند به نام آلجزیوم – سی (ALGESIUM C) دارد که باعث جوان سازی پوست می‌شود.

راهنمای خرید کرم های ضد آفتاب ضد چروک

راهنمای خرید

در این مطلب با ویژگی‌های کرم های ضد آفتاب ضد چروک آشنا شدید. اگر تصمیم دارید این محصولات را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی اردمی را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی اردمی، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است که با ضمانت اصالت کالا، بهترین کرم ضد آفتاب و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمتی مناسب به شما عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید قبل از خرید هر محصولی، با مشاوران پوست و زیبایی مجموعه تماس بگیرید و محصول مناسب نیاز خود تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 2717بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه