تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

رنگ لاک همیشگی شما چه رازی را از شخصیتتان برملا می‌کند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
رنگ لاک همیشگی شما چه رازی را از شخصیتتان برملا می‌کند؟

هرچند رنگین‌کمانی از رنگ‌ها را برای انتخاب رنگ لاک مات یا براق در پیش‌رو داریم؛ اما بانوان‌ خوش‌سلیقه عموماً علاقه‌ای خاص به یک رنگ مشخص پیدا می‌کنند و بیشتر مواقع همین رنگ لاک را روی ناخن‌‌های آن‌ها مشاهده می‌کنیم. جالب است بدانید رنگ لاکی که انتخاب می‌کنیم ارتباطی مستقیمی با‌ شخصیت و روحیه ما دارد و رازهای مهمی در انتخاب آن نهفته است. به همین دلیل فارغ‌ از اینکه به لاک مات علاقه داشته باشید یا لاک براق، شما را با رازهای شخصیت شناسی آشنا می‌کنیم که رنگ ها درباره شما برملا می‌کنند.

لاک قرمز

رنگ لاک قرمز

اگر در میان همه‌ی رنگ‌هایی که برای لاک وجود دارد، طرفدار لاک قرمز هستید، به احتمال زیاد شما به زندگی شیک و لاکچری علاقه دارید و بانویی با اعتماد‌به‌نفس بسیار زیاد هستید. از مشکلات ابایی ندارید و حاضرید برای رسیدن به خواسته‌هایتان با تمامی وجود مبارزه کنید. علاقه‌ای به ماندن در منزل ندارید و هر فرصتی برای گشت‌و‌گذار و تفریح را به فال نیک می‌گیرید. از حضور در میان جمع باکی ندارید و علاقه دارید نُقل‌مجلس هر انجمنی باشید.

لاک سبز

رنگ لاک سبز

انصافاً باید اعتراف کرد لاک سبز، رنگی خاص و منحصر‌به‌فرد دارد به‌ خصوص اگر لاک مات را انتخاب کرده باشید. این رنگ از روحیه‌ی رهبری و مدیریت شما حکایت دارد تا جایی که اطرافیان همیشه برای مشورت به شما مراجعه می‌کنند. انسان‌ رازداری هستید و دوستان و آشنایان، شما را به‌عنوان سنگ صبورشان قبول دارند.

سبز، رنگ طبیعت است و علاقه‌ی شما به لاک سبز از رابطه‌ی خوبی که با گیاهان و طبیعت دارید خبر می‌دهد. این رنگ آرامش و امنیت شما را عیان می‌کند. بدون شک فرد نوع‌دوستی هستید که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید.

لاک رنگ‌ ناخن

لاک رنگ ناخن

رنگ‌های کالباسی که رنگ ناخن هستند نیز جذابیت خاص و چشمگیری دارند به‌ خصوص اگر لاک مات رنگ ناخن را انتخاب کرده باشید. تجربه نشان داده است به رغم اینکه لاک‌های نئون از تمایل افراد به درخشیدن در جمع حکایت دارد، لاک‌های رنگ ناخن نمایانگر افرادی است که اهمیت زیادی به جزئیات نمی‌دهند و نمی‌خواهند در مهمانی‌ها و محل کار بیش‌از‌حد جلب نظر کنند.

بانوانی که این لاک را انتخاب می‌کنند شخصیتی غنی دارند. دنباله‌روی دیگران در انتخاب مد و لباس نیستند و همیشه سلیقه‌ی خودشان را در آرایش اعمال می‌کنند. این رنگ به مراقبت و نگهداری کمتری هم نیاز دارد به‌خصوص اگر لاک مات را انتخاب کرده باشید.

لاک مشکی

رنگ مشکی

انتخاب رنگ مشکی برای لاک کار آسانی نیست. عموماً دختران جوان و جسور، این رنگ را برای لاک‌ انتخاب می‌کنند. لاک مشکی در کنار اینکه از جسارت و ماجراجویی خبر می‌دهد، بیانگر خلاقیت و هنرمندی فرد است.

لاک نارنجی

شخصیت شناسی با رنگ لاک نارنجی

افرادی که لاک نارنجی را انتخاب می‌کنند عموماً علاقه‌های زودگذر داشته و از انجام کارهای مخاطره‌انگیز ابایی ندارند. این افراد، شخصیتی شوخ و بذله‌گو دارند و از هر فرصتی برای ماجراجویی‌های دیوانه‌وار بهره می‌گیرند.

بانوانی که لاک مات نارنجی را انتخاب می‌کنند شخصیتی اجتماعی دارند و حاضرند هر کاری بکنند تا در مهمانی‌ها همه‌ی نگاه‌ها به آن‌ها جلب شود. طرفداران لاک نارنجی اهمیت خاصی به نظر دیگران نمی‌دهند و همیشه در انتخاب آرایش و لباس از سلیقه‌ی خودشان کمک می‌گیرند.

لاک صورتی

شخصیت شناسی با رنگ لاک صورتی

لاک صورتی از عاشق‌پیشگی حکایت دارد. اگر طرفدار این لاک هستید، روحیه‌ای حساس داشته و شخصیتی مهربان و دوست‌داشتنی دارید. این طیف رنگ لاک از سخاوتمندی و دست‌و‌دلبازی خبر می‌دهد، به‌ خصوص اگر لاک مات صورتی را انتخاب کرده باشید. تجربه نشان داده است علاقه‌مندان لاک صورتی شخصیتی فخیم و بزرگوار دارند و هیچ مشکلی سد راه آن‌ها نمی‌شود.

لاک زرد

شخصیت شناسی با رنگ لاک زرد

رنگ زرد از نشاط و شادابی حکایت دارد. اگر به لاک زرد علاقه‌مند هستید، بدون شک شما شخصیتی پرتحرک و فعال دارید و از هر فرصتی برای ورزش و تحرک بهره می‌گیرید. انتخاب این رنگ به این معناست که علاقه‌ی‌ زیادی به نشاندن لبخند روی صورت دیگران دارید و همیشه از ماجراجویی‌های جدید و ناشناخته استقبال می‌کنید.

اگر آگاهی از رازهای شخصیت شناسی با رنگ لاک شما را وسوسه کرده و به فکر خرید لاک جدید افتاده‌اید، پیشنهاد می‌‌کنیم برای خرید لاک مات یا براق نگاهی به فروشگاه اُردمی بیندازید و از میان برند‌های شناخته‌شده‌ای که آماده‌کرد‌ه‌ایم، بهترین‌ها را خریداری کنید. خواندن مقاله‌ی «۸ روش انتخاب لاک مناسب برای موقعیت های مختلف» در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. شما چه رنگی از لاک می‌پسندید؟ آیا مطالبی که در این مقاله آمده است با سلیقه و شخصیت شما منطبق است؟ برای ما در این باره بنویسید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 12649بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه