تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

۶ راز حرفه‌ای برای آرایش سریعتر روزانه

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۶ راز حرفه‌ای برای آرایش سریعتر روزانه

این روزها انگار همه ما برای رسیدن به جایی عجله داریم. فرقی نمی‌کند که بخواهیم به مهمانی یا سرکار یا تفریح با دوستان‌مان برویم، در هر صورت به نظر نمی‌رسد بتوانیم به موقع از خانه خارج شویم. زمانی که برای آرایش روزانه می‌گذاریم و مراحل دوازده‌تایی روزانه آرایش یکی از مهم‌ترین علل دیر رسیدن همیشگی ماست. در این‌جا نکاتی را برای شما متذکر می‌شویم تا بتوانید آرایش روزانه خود را سریع‌تر انجام دهید.

۱- در آرایش روزانه به بخش‌های اصلی‌تر بپردازید

همیشه نیازی نیست آرایش کامل داشته باشیم به ویژه در روزهای معمولی. گاهی اوقات پرداختن به موارد کلیدی کار خود را می‌کند و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه کار را تمام کنید. فکر نکنید که باید همه کار را باهم انجام دهید. یک فهرست پنج دقیقه‌ای برای خود داشته باشید که شامل موارد کلیدی است: مرطوب‌کننده رنگی، ریمل، رژگونه، کانسیلر و رژلب. این نظر یک کارشناس است پس بهتر است از حواشی صرف‌نظر کنیم.

آرایش سریع روزانه

۲- یک کرم بی‌بی یا سی‌سی تهیه کنید

در دنیای محصولات چندکاره آرایشی کرم‌های بی‌بی و سی‌سی مثل پادشاه و ملکه هستند (بسته به نیاز خودتان). این محصولات جادویی دقیقا همان چیزی هستند که به کار شما سرعت می‌بخشند. این کرم‌ها نه تنها برای پوست شما فوایدی به همراه دارند، بلکه پوشش خوبی ارائه می‌دهند و با حذف دیگر کرم‌ها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند.

۳- همه چیز را برنزه کنید

هرچند محصولات چندکاره از اهمیت ویژه برخوردارند اما نمی‌توان از دیگر ناجیان آرایشی یعنی برنزه‌کننده‌ها چشم‌پوشی کرد. این کرم فقط با چند حرکت برس حالتی طبیعی به چهره‌ شما می‌دهد. این محصول هم‌چنین به علت حالت سه بعدی که در صورت ایجاد می‌کند، برای روزهایی که می‌خواهید آرایش‌تان کمی واضح‌تر و دقیق‌تر باشد، نیز گزینه خوبی است.

۴- یک مداد چشم چندکاره داشته باشید

چشم و ابرو بیشترین وقت را در آرایش می‌گیرند، به ویژه وقتی مجبور باشید در کیف آرایش دنبال لوازم مربوط به آن‌ها بگردید. یک مداد چشم دو رنگ داشته باشید: یک رنگ برای چشم و یک رنگ برای ابرو؛ هم‌چنین می‌توانید از مدادهایی استفاده کنید که هم مناسب چشم هستند و هم ابرو.

۵- برنامه ریزی کنید

هنوز لباس‌های‌تان را برای فردا آماده می‌کنید؟ بهتر است وسایل آرایش خود را نیز از شب قبل آماده کنید تا صبح روز بعد برای آرایش سریع حاضر باشند.

۶- هروقت دچار تردید شدید از برق لب‌های رنگی استفاده کنید

گاهی اوقات انتخاب رژلب زمان زیادی می‌برد. وقتی دیرتان شده است دیگر نمی‌توانید زمان را هدر بدهید. یک برق لب رنگی در کیف خود داشته باشید تا در این مواقع از آن استفاده کنید. رنگی انتخاب کنید که با بقیه لوازم و رنگ‌های آرایشی شما تطابق داشته باشد.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 2476بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه